Helsetrøye Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 (endret) Ja, altså hvilken bikini er mest flaterende for oss med meget små bryster? Prøvd det meste, men synes uansett at jeg ser ut som en gutt med bikini liksom. Kan legge til at jeg er forholdsvis stor i underkroppen, men veldig smal i overkroppen... 😒 Endret 30. juni 2019 av Helsetrøye legge til mer
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Jeg synes små pupper er de peneste! Ikke vær redd for å gå i bikini 🤩 Anonymkode: 20f79...cd9 5
Tibbie Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Jeg vet ikke hvordan kroppen din ser ut, men hva med push up-bikini? PS: Hvis du smører brystene med krem før du tar på deg overdelen, så "sklir" de ikke ned i BH'en. Da får du skikkelig kløft. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 8 minutter siden, Helsetrøye skrev: Ja, altså hvilken bikini er mest flaterende for oss med meget små bryster? Prøvd det meste, men synes uansett at jeg ser ut som en gutt med bikini liksom. Kan legge til at jeg er forholdsvis stor i underkroppen, men veldig smal i overkroppen... 😒 Her er det flere gode tips Anonymkode: a4b7c...f44 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 Jeg bruker trekant-bikiner eller halvter-neck-varianter. Tar ut innlegg. Jeg er så flat at det innlegg ser rart ut fra siden. Anonymkode: eeb68...a01 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 Alt av bikini er laget for dere med små modellpupper. Vi som er en C cup og oppover sliter som faen med å finne bikini som passer fordi alt skal være skinny A cups. Anonymkode: b082c...3ca 3
skruf Skrevet 1. juli 2019 #7 Skrevet 1. juli 2019 Jeg har små pupper og bruker som oftest sånne trekantbikinioverdeler med knyting i nakken og bakpå ryggen, eller halterneck-overdel uten innlegg i cupen. I år har jeg bestilt meg en variant som går rett over puppene uten stropper, spent på hvordan den vil se ut på. Blir sikkert enda flatere, men det er ikke så nøye 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #8 Skrevet 1. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt av bikini er laget for dere med små modellpupper. Vi som er en C cup og oppover sliter som faen med å finne bikini som passer fordi alt skal være skinny A cups. Anonymkode: b082c...3ca Da har du ikke prøvd å ha små nok pupper skal jeg fortelle deg. Jeg kjøpte en badedrakt jeg ikke kan bruke fordi der puppene skal være så er det som noen poser. TS: jeg bruker også trekantoverdeler fordi det ser best ut, og gjerne sånne som er pitelitt formstøpt. I år har jeg bestilt meg denne da jeg leser at det skal være fint med litt rysjer på toppen når man har små bryst: https://www.ellos.no/ellos-collection/bikini-bh-vivianne/7007400-01-3436?sp_mail_spot=851156f&sp_mail_name=DM88591&extcmp=no_email&utm_campaign=DM88591&utm_medium=email&utm_source=service&sp_mid=1083327393 Anonymkode: 3ad10...9dd 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #9 Skrevet 1. juli 2019 Jeg bruker sånn med trekant over puppene med knyting i nakken og ryggen. Det ser ikke ut som om jeg har større pupper, men det er ikke poenget. Har prøvd med innlegg/push up, men det ser helt idiotisk ut. Anonymkode: 39def...1ce
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #10 Skrevet 1. juli 2019 20 timer siden, Helsetrøye skrev: Ja, altså hvilken bikini er mest flaterende for oss med meget små bryster? Prøvd det meste, men synes uansett at jeg ser ut som en gutt med bikini liksom. Kan legge til at jeg er forholdsvis stor i underkroppen, men veldig smal i overkroppen... 😒 Jeg har samme kroppsfasong som deg, og kler best bandeau-overdel med "friller" 😊 Anonymkode: 9ecd0...31d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #11 Skrevet 1. juli 2019 Jeg sverger til trekantbikini med innlegg, push up ser bare merkelig ut... bandeau er også en sikker vinner 😊 Anonymkode: 1b24e...276
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #12 Skrevet 1. juli 2019 Har alltid syntes det var fint med små bryster fordi jeg vokste opp med idoler som Aaliyah og TLC. Det er fint med trekantbikini, eller egentlig hva som helst i min mening. Er sikker på at du ikke ser ut som en gutt uansett. Anonymkode: 30f73...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå