kaleidoskop Skrevet 30. juni 2019 #1 Del Skrevet 30. juni 2019 Mange meninger om bryllup ser jeg. Skal i et om et par uker og hadde tenkt å ha på en jumpsuit. Er det innafor? Den er mer kul en fin, men har et feminint snitt. Jeg føler meg veldig vel i den. Tenkte å piffe opp med høye heler og kanskje blomsterkrans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Del Skrevet 30. juni 2019 Nå spørs det hvordan den jumpsuiten ser ut og da. Anonymkode: 14d37...a3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 30. juni 2019 #3 Del Skrevet 30. juni 2019 Hvorfor heter det jumpsuit? Det er vel ikke slik at du ankommer via fallskjerm. Sikkert fint det hvis du kan detaljene for et elegant antrekk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 30. juni 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juni 2019 (endret) 1 minutt siden, MortenMinstelønn said: Hvorfor heter det jumpsuit? Det er vel ikke slik at du ankommer via fallskjerm. Sikkert fint det hvis du kan detaljene for et elegant antrekk. Har jeg stavet det feil? Buksedress da Endret 30. juni 2019 av kaleidoskop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juni 2019 #5 Del Skrevet 30. juni 2019 Jeg føler det kommer veldig an på jumpsuiten - og kleskoden. Link til den du har, eller en som ligner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 30. juni 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2019 Den ser ca sånn ut, men min er smaragdgrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juni 2019 #7 Del Skrevet 30. juni 2019 Jeg syns den så hverdagslig ut, men store smykker, clutch og høye elegante pumps kan jo sikkert pynte den opp, samt oppsatt hår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. juni 2019 #8 Del Skrevet 30. juni 2019 Hva er kleskoden, da? Hvis kleskoden er mørk dress er det ingen ting i veien for å gå i selskap med bukser, men jeg synes kanskje ikke den buksedressen så ut som et selskapsantrekk. Da må du i tilfelle style heftig! Mulig fargen på dressen din gir et annet inntrykk, men jeg tror du må kjøre på med pynt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. juli 2019 #9 Del Skrevet 1. juli 2019 NEI 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 1. juli 2019 #10 Del Skrevet 1. juli 2019 Nei 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #11 Del Skrevet 1. juli 2019 nei Anonymkode: 23099...bf5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #12 Del Skrevet 1. juli 2019 Med riktig tilbehør og pynt så ja. Anonymkode: 27c77...eac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. juli 2019 #13 Del Skrevet 1. juli 2019 Virkelig ikke et bryllupsantrekk! Jumpsuit er liksom et finere navn for pysj/pyjamas rett og slett. Er det åpning nedentil så man slipper å kle av seg når man skal gjøre sitt fornødne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 1. juli 2019 #14 Del Skrevet 1. juli 2019 Akkurat nå, Arabella skrev: Virkelig ikke et bryllupsantrekk! Jumpsuit er liksom et finere navn for pysj/pyjamas rett og slett. Er det åpning nedentil så man slipper å kle av seg når man skal gjøre sitt fornødne? Nei, det er det absolutt ikke. Enig i at det ikke er et antrekk man bruker i bryllup, men det er da vitterlig ikke en pysj. Og nei, det pleier heller ikke å være åpning nedentil, så man må kle nesten helt av seg for å gå på toalettet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #15 Del Skrevet 1. juli 2019 Jeg kjøpte en ganske stilig en på tidlig 00 tallet, men den hadde nok heller ikke passa til et bryllup. Man må ikke ha kjole eller skjørt, men bra om man kanskje kler seg litt for anledningen. Anonymkode: 23099...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #16 Del Skrevet 1. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en ganske stilig en på tidlig 00 tallet, men den hadde nok heller ikke passa til et bryllup. Man må ikke ha kjole eller skjørt, men bra om man kanskje kler seg litt for anledningen. Anonymkode: 23099...bf5 På tidlig 00 tallet??? Altså er du sykt gammel??? Anonymkode: 36ad2...c5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #17 Del Skrevet 1. juli 2019 SYKT gammel? jeg er 35 🙄 Anonymkode: 23099...bf5 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #18 Del Skrevet 1. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: SYKT gammel? jeg er 35 🙄 Anonymkode: 23099...bf5 Det heter ikke 00 tallet.... 00 er år 0. 2000 tallet derimot... beklager flåsete kommentar i natten... Anonymkode: 36ad2...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #19 Del Skrevet 1. juli 2019 Er ikke enig. 90-tallet er ikke 90 år ett kristus heller. Man pleier ofte bare skrive to fire. derfor er vi i slutten av 10-tallet nå, selv om mange vil tenke 1910 fordi de ikke henger med. Anonymkode: 23099...bf5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #20 Del Skrevet 1. juli 2019 1 time siden, Arabella skrev: Virkelig ikke et bryllupsantrekk! Jumpsuit er liksom et finere navn for pysj/pyjamas rett og slett. Er det åpning nedentil så man slipper å kle av seg når man skal gjøre sitt fornødne? Æsj, så ekkel du er. Anonymkode: 3d3ed...f57 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå