Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre her som gjør det samme? Er født og oppvokst i Norge og er etnisk norsk. Har nå bodd noen år i utlandet og Norge fremstår som et skikkelig møkkaland i forhold. Synes folk er så smålige og alle er like. Ingen har ambisjoner. Ingen har noen mål. Jo mer gjennomsnittlig jo bedre. Alle er materialistiske men ingen gjør noe for å få en god karriere men håper å vinne i Lotto.

Hvorfor er Norge så kjipt?

Anonymkode: 382e0...70a

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klimaet i Norge er latterlig. 

Det er alt for mye fjell, liker det flatt. 

Alt for langt unna resten av Europa.

Anonymkode: 90836...1ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Norge er fint. Også er det bra at de som ikke trives kan velge å bli og prøve å forandre det, eller de kan dra sin vei. Hadde vært kjipt om folk måtte bli her, og bare gå rundt og sutre. 

Anonymkode: 4a739...712

• Liker 33
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre her som gjør det samme? Er født og oppvokst i Norge og er etnisk norsk. Har nå bodd noen år i utlandet og Norge fremstår som et skikkelig møkkaland i forhold. Synes folk er så smålige og alle er like. Ingen har ambisjoner. Ingen har noen mål. Jo mer gjennomsnittlig jo bedre. Alle er materialistiske men ingen gjør noe for å få en god karriere men håper å vinne i Lotto.

Ok. Ønsker deg lykke til hvor enn du måtte befinne deg. Husk helseforsikringer.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 36
Skrevet (endret)
På 30.6.2019 den 21.53, lowIQmoderneGaming skrev:

Er mest østlandet som er rævva.

Hvorfor er østlandet så dårlig?

Edit: Har vel ingen voldsomt spektakulær natur, men Nordmarka er fin. Pluss vi har Oslo. Greit å ha en stor by i nordisk målestokk?

At Oslo ikke har den majestetiske følelsen som Stockholm og København har, er først og fremst fordi vi lot de to landene styre over oss. Danmark i mange århundrer. Sverige som union. At vi tillot dette her er knapt Oslo/Christiania sin feil. Den byrden må vi dele over hele landet. Vi gikk uten hovedstad i over 500 år. Det hjelper ikke å hagle drit på Oslo for det nå. Uansett virker det som om Oslo er i ferd med å ta igjen det tapte. Ta igjen Stockholm og København, til tross for at viktige bygninger fra 16-1700tallet for lengst er ødelagt. Så kan Slagsvold Vedlumsk mene hva han vil. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 6
Skrevet

Jeg hater klimaet her oppe, og at Rødt, SV, KRF og MDG faktisk får stemmer, men bortsett fra det er alt veldig bra her.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Man skal for all del ikke være annerledes i Norge. Det er helt krise, 

Anonymkode: 2bdee...cdb

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Hm, flatt og grått, stygge dialekter, masse urbanisiserte småbyer og veikryss, egentlig bare en stor bremeskive fra sverige og inn mot trondheim.

Ingenting til over for Oslo, da? Har du bodd der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives heller ikke i Norge da hovedsakelig pga mørketiden og klimaet, Men jeg synes derimot jobb, skatte og helseordningene vi har er supre. Har også masse gode venner og kolleger jeg trives veldig godt med, handler mer om å finne tak i folk du trives og være rundt og holdningene:)

Anonymkode: 6ac8b...609

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dette nye utopiske landet du har funnet da? Forsåvidt enig i noen ting, men det er ikke så mye bedre andre steder. Ikke mangel på korrupsjon ihvertfall.

Alle er ikke materialistiske!

Anonymkode: b6cd5...f41

• Liker 14
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan du ikke holde det for deg selv? kan du ikke bare glede deg der du er nå?

• Liker 6
Skrevet

Tragisk egentlig at folk ikke skjønner hvor godt de har det i Norge.

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begriper ikke hvorfor du fremdeles er her om du føler det slik. Om du tror det å forlate Norge er løsningen, så tenker jeg at du er utrolig tafatt som ikke har reist. Folk som begraver seg i bitterhet fremfor å ta tak i et slikt problem...  aaarrgghh! 

Anonymkode: 76bde...6ef

• Liker 12
Skrevet

Heldigvis tillater Norge sine innbyggere å flytte! Trives man ikke her,  kan man flytte til et land hvor alt er bedre!

• Liker 24
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Norge. Er født og oppvokst i Norge og er etnisk norsk. Har bodd mange år i innlandet, og jeg koser meg. Noen er smålige og de jeg kjenner er veldig forskjellige. Ambisjoner har jeg nesten sluttet med, helt uaktuelt å bli best i noe som helst, men jeg driver med en sport der et realistisk mål er å bli middelmådig. Karriere har jeg gitt opp tanken om, og jeg leverer kanskje 5  lottokuponger i året.

Samtidig skammer jeg meg også over Norge. Jeg skammer meg over at vi kjører sanksjoner mot Syria, ett land som er angrepet fra alle kanter og tvert imot  trenger støtte.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt at andre land skal være så mye bedre, når ambisiøse folk fra hele EU (med og uten evner) trekker til Norge. 

Anonymkode: b14ca...bc7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, tirben skrev:

Heldigvis tillater Norge sine innbyggere å flytte! Trives man ikke her,  kan man flytte til et land hvor alt er bedre!

Nemlig! 

Alle som ikke vil være her har faktisk mulighet til å reise. Men det tør de ikke. Mye enklere å sutre og klage. 

Anonymkode: 76bde...6ef

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trives heller ikke i Norge da hovedsakelig pga mørketiden og klimaet, Men jeg synes derimot jobb, skatte og helseordningene vi har er supre. Har også masse gode venner og kolleger jeg trives veldig godt med, handler mer om å finne tak i folk du trives og være rundt og holdningene:)

Anonymkode: 6ac8b...609

Ja, har man gode venner så kan man godta det meste.

Jeg har flyttet ut av Norge og for min del så er det lite som holder meg i Norge. Har ikke masse venner, familien er liten, jeg synes skolesystemet er dårlig og jeg liker ikke hvor dømmende folk er. De fleste på min alder driver fortsatt og lever singellivet, og har andre verdier enn meg selv.

Jeg vil definitivt ikke kalle Norge er møkkaland, og forstår at mange nordmenn liker Norge. Men for meg er Norge bare et sted jeg drar på ferie.

Anonymkode: 8ff97...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke skrive hvilke land dere liker bedre da?

Anonymkode: b6cd5...f41

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har man gode venner så kan man godta det meste.

Jeg har flyttet ut av Norge og for min del så er det lite som holder meg i Norge. Har ikke masse venner, familien er liten, jeg synes skolesystemet er dårlig og jeg liker ikke hvor dømmende folk er. De fleste på min alder driver fortsatt og lever singellivet, og har andre verdier enn meg selv.

Jeg vil definitivt ikke kalle Norge er møkkaland, og forstår at mange nordmenn liker Norge. Men for meg er Norge bare et sted jeg drar på ferie.

Anonymkode: 8ff97...300

skatter du til landet du bor i?

Anonymkode: 8b061...5d2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...