AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Jeg er i en relativt ny, godt betalt jobb som bare gjør meg så ufattelig miserabel. Tidligere har jeg trodd at jeg ble lykkelig av å gjøre karriere, men for første gang i livet føler jeg at jeg er på fullstendig feil plass. Lønnen veier ikke opp for at jeg moralsk og verdimessig er helt off hva jeg vil i livet. Jobben tar piffen ut av livsgleden min og spiser opp privatlivet. Jeg er villig til å gå betraktelig ned i lønn og føle at jeg jobber med noe som føles riktig og meningsfylt. Noen som har erfaringer med å endre retning jobbmessig, har følt på samme følelse, valgt å fortsette selv om det føles feil? Anonymkode: 0a0f4...836
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Min erfaring er definitivt at høy lønn medfører mer jobb, mer press og mer kompliserte arbeidsoppgaver. I hvert fall i privat sektor, aldri jobba i det offentlige. Er jo rett og rimelig at det er slik egentlig. Er du nyutdanna kan det være lurt å presse seg litt for å lære og for å få erfaring. Men på et punkt må du gå ned i stilling om du synes det blir for mye. Anonymkode: bd8b5...5f0 1
Fjaselina Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Gi det litt tid, men om du fremdeles kjenner at dette er feil jobb/retning, så er det best å gjere ei endring! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå