Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du av noen norsk forening, diskusjonsgruppe e.l. for frivillig barnløse? (Det er altså snakk om de som aldri skal ha barn, ikke de som ikke vil ha barn "akkurat nå")

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hm, det har jeg aldri hørt om, men de kunne vært interessant for meg og det.

Skrevet

Har selv ingen planer om barn, men har aldri vært borti noen forening for frivillig barnløse.

Det er nesten tabu å si at man ikke vil ha barn, men jeg har intrykk av at det er flere som som sier det nå enn for noen år siden.

Skrevet

Tråden er nå flyttet tilbake og ryddet for alt utenom snakk vi hadde. Beklager at jeg leste for raskt.

Remyline Moderator

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk, Remyline. :)

Jeg kom over den artikkelen du viser til, Dark Angel, da jeg gjorde et søk etter en forening/gruppe. Det hadde vært interessant å delta i en slik studie, men det er nok enda mange år til jeg blir 40.

Fakse, har du noen venner som også har valgt å være uten barn?

Noen av mine venninner har allerede fått eller planlegger å få barn, og praten dreier seg i stor grad om det, noe som overhode ikke interesserer meg. Derfor fikk jeg ideen om å prøve å bli kjent med andre som heller ikke ønsker seg barn og som kanske har like interesser som meg.

Det er flere større engelske/amerikanske diskusjonsgrupper/støttegrupper på nettet, men på grunn av stor geografisk avstand er ikke det så interessant.

Gjest Sesselja
Skrevet

Hvorfor ikke gjøre noe med det selv? Finnes det ikke en forening, kan du ta initativet til å starte noe?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde vært interessant også for min del. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...