AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Jeg bare lurer på hva som gjorde at du ble naturist og hvor ofte du har muligheten til å være naken. Fortell gjerne litt om livsstilen om du vil. Jeg har i flere år tenkt på å være naken i naturer, treffe andre naturister osv men har aldri turt. For mitt vedkommende er det ikke noe seksuelt med det. Liker bare å være naken og syns det er ganske så naturlig. Noen som vil dele litt info? Anonymkode: e105b...7c6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Jeg har vært naturist hele livet. Jeg ble faktisk født naken. Anonymkode: 84281...183
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Jeg er naturist. Praktiserer dessverre sjelden. Ikke så mange anledninger. Skal ei uke på naturisthotell med kona senere i sommer. Da er det et år siden forrige naturistopplevelse(om vi ser bort i fra noen timer hjemme alene av og til hvor jeg har fått anledning til å nyte friheten), også da på naturisthotell. Har tidligere deltatt på innesvømming på vinteren med lokal naturistforening og vært en gang på The Well. Har også hatt noen helger på øde skogshytter med kona hvor vi har levd naturistlivet. Ikke godt å si hva som gjorde at jeg ble naturist. Var vel en fantasi eller et ønske om å være mer naken ute i naturen. Jeg syntes tidlig at det var deilig å sove naken, nøt friheten ved å være naken og ville ha mer av det. Fikk etterhvert også kona med på tanken. Anbefaler å prøve selv om det er skummelt. Det går fort over. Oppsøk en lokal naturistforening og møt opp på en av deres samlinger. Du blir garantert veldig godt mottatt. Naturister er veldig gjestfrie og sosiale av seg. Anonymkode: c83a4...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå