Gå til innhold

Hjelp!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt ute av meg nå... har fått høre noe om en kompis som gjelder mellom liv eller død! Vet ikke hva jeg skal gjøre nå? Om jeg ikke gjør noe så veit jeg at samvittigheten min og sjelen min kommer til å bli ødelagt. Om jeg går til politiet, kan det hende at det går utover meg!! Vet jeg kan gå til politi anonymt, men er livredd for at noen skal få vite at det var meg som ga de tipset.. kan ikke snakke om dette til noen av mine venner, så spør her og tar gjerne imot tips! 

Anonymkode: f928e...5d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder det liv eller død så varsler du politiet. 
Kan selvfølgelig hende det går noe ut over deg dersom det kommer fram at du tipset, men er det viktigere enn livet til en venn? 
Vil det går mer ut over deg dersom du varsler og redder ett liv, enn hva det gjør om det kommer ut at du har sittet på informasjon som kunne reddet ett liv uten å varsle? 

Anonymkode: 2125b...5cd

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Du varsler politiet og fortell de at du er redd.

AnonymBruker
Skrevet

Du ringer politiet. Det er kun de som kan hjelpe deg.

Anonymkode: 03955...906

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...