AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Bare familie og noen få venner fra langt borte spør hvordan jeg har det. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i dette. Det som er litt sårende bare, er at enkelte som har betydd NOE, har ikke så mye som spurt hva jeh driver med. Jeg har ikke skrevet noe offentlig innlegg, så de fleste vet ikke at jeg er syk. Men jeg har ikke postet noen bilder eller noen ting, for hver gang får jeg bare bekreftet at jeg får lite likes. Noen hørte jeg fra i vinter..... men jeg hater hvordan telefonen bare blir mer og mer stille. Jeg liker en fyr i skjul, han spør heller ikke hvordan det går. Men jeg sa jeg ikke ville møte han.. er snart frisk igjen, men lurer liksom på, skal jeg kutte ut alle som ikke har skrevet eller skal jeg godta at de ikke vet? Anonymkode: 367cd...bee
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Du skal selvsagt ta kontakt selv! Anonymkode: 715a5...f5d 1
Gjest Juks Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Du må vite at dette er ikke en unik historie. Jeg har hørt denne fra mange som blir langvarig syk. Dem som blir rammet faller utenfor "radaren", og sakte forsvinner. Det betyr ikke at folk ikke bryr seg, det er mange forhold som spiller inn. For eksempel finnes det mange som har lyst til å ta kontakt, men som kvier seg, eller ikke vet hvordan dem skal opptre eller håndtere situasjonen/samtalen. Du bør ikke ta deg nær av dette. Når du nå blir frisk igjen, så tar du kontakt med de folkene du ønsker å ta kontakt med. Ikke la dette påvirke deg. Vær heller glad for at du ble frisk igjen, og har mulighet til å gjenoppta det sosiale livet
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 Du er selv en stor del av problemet her. Kan ikke sitte på hendene og vente. Anonymkode: ecb4c...ae4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå