Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjester innom
Skrevet

Det var seg slik at jeg byttet bank,og i den gamle banken hadde jeg en kredit på 30 000,-som jeg hadde brukt opp...

Og da jeg byttet bank,og slettet gamle kontoen har jeg ved en mistak trudd(naiv) at da jeg tok opp det nye lånet i den nye banken at det fulgte med....

Så en dag får jeg brev av Lindorf der det sto skyldig 30 000,-HJELP!!!!!!trudde jeg skulle dø...(gamle banken mente de hadde sendt meg varsler(?))

Men fikk låne samme sum av nordea(nye banken)så jeg betalte da....

men i mellom tiden har det da hopet seg opp litt...par tusen...

Så jeg får enda en regning fra Lindorf...

Denne klarer jeg ikke å betale helt med engang...men etter ca 1uke eller 2....så...

Men i mellom tiden der igjen har det høynet seg så til slutt er det par tusen til...osv osv....

Og jeg klarer ikke å betale(hjelp dette blir langt)

Jeg betaler alt...MEN får da brev fra forliksrådet i dag!!!!!!!!!! HAR jeg FÅTT betalnings anmerkning?!!!!!!!!!altså vis det har gått såååå langt som til forliksrådet??

Skjønner ingenting jeg....

Har jo ikke sjangs da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fort få betalingsanmerkning ja. Om du har fått det nå vet jeg ikke, men det kan være verdt å sjekke. Du burde også ha tatt kontakt med Lindorff og sagt ifra om at du trengte utsettelse på det du skyldte, de er faktisk ganske snille på sånt. Men en skal ikke gråte over spilt melk.

Et tips, møt opp i forliksrådet. Lindorff møter uhyre sjeldent opp i slike saker, og der har du en gylden mulighet til å forklare din side av saken og hvis du er heldig får du slettet store deler av beløpet OG du kan slippe saksomkostninger, og kanskje til og med anmerkningen. Lykke til! ;)

Skrevet
Et tips, møt opp i forliksrådet. Lindorff møter uhyre sjeldent opp i slike saker, og der har du en gylden mulighet til å forklare din side av saken og hvis du er heldig får du slettet store deler av beløpet OG du kan slippe saksomkostninger, og kanskje til og med anmerkningen. Lykke til! ;)

Jøss...sender de forliksklage uten å møte opp når saken skal behandles?? Det virker rett og slett useriøst. :o

Skrevet

Jøss...sender de forliksklage uten å møte opp når saken skal behandles?? Det virker rett og slett useriøst. :o

HEhe de tre sakene jeg har hatt har det stått oppført at ingen av partene møtte opp.. ;) Ja, jeg gjorde en tabbe der.. :tunge1::ler:

Skrevet
HEhe de tre sakene jeg har hatt har det stått oppført at ingen av partene møtte opp.. ;) Ja, jeg gjorde en tabbe der..  :tunge1:   :ler:

En tabbe????????? :klø:

:ler:

Skrevet

:ler: Ok, tre da. Den første turte jeg ikke møte på, den andre forsov jeg meg til og den tredje glemte jeg helt bort og trodde det var en annen dato.. :ler:

Skrevet

:ler: Ok, tre da. Den første turte jeg ikke møte på, den andre forsov jeg meg til og den tredje glemte jeg helt bort og trodde det var en annen dato.. :ler:

Oki *loggført og tilgitt*

:ler:

Gjest Dobergirl
Skrevet

Sa i fra at jeg hadde litt problemer med å betale, men det var med den store summen...den fikk jeg en all right utsettelse på...mn det var etterpå jeg slet...da jkeg betalte...og fikk regning etter regning...det bare hopet seg opp jo...Men alt er betalt...mener jeg da...

Jeg ringte forliksrådet i sta,da var nettet nede for de så hun fikk ikke sett på saken...da spurte jeg om jeg hadde fått anmerkning...da sa hun nei,ikke enda....

Også snakket jeg men en annen og hun sa Ja,så lenge den var blitt sendt til forliksrådet så...men den var trekt tilbake..skjønner ingenting,åssen kan jeg da ha fått anmerkning....jeg spurte å,men hun sa så lenge de hadde fått klagen...

herregud må jo bestemme seg da.....

jeg er jo drit nervøs,her sitter jeg og samboeren i et halvferdig resturert hus...og maybe ikke får lån på et år...og vi skulle liksom ta opp nytt lån nå......-.,,,

Men da møter jeg opp ass,hardt mot hardt,øye mot øye...hm...må orndne seg dette ass....

Gjest Dobergirl
Skrevet

Takk foresten for støtten :-)

Så det er ikke bare meg som sliter ......

hehehehe....men 30 000,- blir fort penger av ass...flax jeg fikk lånet ...

Ha en fortsatt flott dag dere

Gjest Anonymous
Skrevet

De sende den via forliksrådet, ellers kan de ikke gå videre til retsapparatet!

Skrevet
De sende den via forliksrådet' date= ellers kan de ikke gå videre til retsapparatet!

:)

Ja, jeg vet det....men synes det virker litt merkelig at de skal "gidde" å ta saken videre opp i rettssystemet hvis de ikke "gidder" å møte opp i Forliksrådet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...