Gå til innhold

svar til "hadde du satset på en mann som..."

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nesten uansett hva jeg får høre, så tenker jeg "det er ikke sikkert at det er sant".

Man bør ikke kutte ut noen fordi at h*n kanskje har gjort/gjør noe h*n ikke skulle gjort.

Rykter kan ødelegge innmari mye, og få store "ettervirkninger", mange år etter at de ble spredt...

Folk holder øyne og ører åpne når de hører om noe negativt. f.eks snuskete slarv om nabodama.. Men lukker igjen når noen vil snu ting til det positive og rette opp og forklare at alle ryktene og sladderet bare var oppspinn.

Jeg har selv vært utsatt for usanne rykter, det var forferdelig. Det er en av grunnene til at jeg ikke tror på alt jeg hører.

En ting jeg kom til å tenke på nå: Ei venninne av meg holdt på å bli kjent med en gutt som hun hadde et godt øye til. Gutten likte henne også.

En felles bekjent av dem sa dette til venninna mi: "Du må holde deg langt unna gutten. Han er en ordentlig drittsekk."

Litt senere sa den bekjente dette til gutten: "Du må holde deg langt unna den jenta. Hun er ei ordentlig bitch."

Denne bekjente gjorde dette pga sjalusi. Det ble heldigvis gjennomskuet, men hva om det ikke hadde blitt det?

Jeg vil gjøre mine egne erfaringer, men det kommer an på situasjonen. Rykter om at en gutt er/har vært voldelig mot bl.a. eksen sin er alvorlig.

Kan man stole på de som har fortalt ryktet?

Hvor har de fått vite det? osv....

Videoannonse
Annonse
Gjest Dobergirl
Skrevet

Helt enig..... 8)

Finnes så mange rykter...

og få er HELT sanne....

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, men noen rykter er faktisk sanne. Jeg har alltid valgt å gjøre mine egen erfaringer både på menn og ellers i livet. Det har kostet meg dyrt, og nå hører jeg faktisk på gode råd og ja tildels sladder. Jeg hadde utrolig dårlig erfaring med en fyr en gang.. Vi sloss mange ganger faktisk.. :ler: kastet steiner etter hverandre og kranglet hele tiden.. he he.. nå i ettertid kan jeg jo se det komiske i det, men av og til bør en undersøke om noe av det de sier er sant før man involverer seg...

Gjest Anonymous
Skrevet
Nesten uansett hva jeg får høre, så tenker jeg "det er ikke sikkert at det er sant".

Man bør ikke kutte ut noen fordi at h*n kanskje har gjort/gjør noe h*n ikke skulle gjort.

Rykter kan ødelegge innmari mye, og få store "ettervirkninger", mange år etter at de ble spredt...

Folk holder øyne og ører åpne når de hører om noe negativt. f.eks snuskete slarv om nabodama.. Men lukker igjen når noen vil snu ting til det positive og rette opp og forklare at alle ryktene og sladderet bare var oppspinn.

Jeg har selv vært utsatt for usanne rykter, det var forferdelig. Det er en av grunnene til at jeg ikke tror på alt jeg hører.

En ting jeg kom til å tenke på nå: Ei venninne av meg holdt på å bli kjent med en gutt som hun hadde et godt øye til. Gutten likte henne også.

En felles bekjent av dem sa dette til venninna mi: "Du må holde deg langt unna gutten. Han er en ordentlig drittsekk."

Litt senere sa den bekjente dette til gutten: "Du må holde deg langt unna den jenta. Hun er ei ordentlig bitch."

Denne bekjente gjorde dette pga sjalusi. Det ble heldigvis gjennomskuet, men hva om det ikke hadde blitt det?

Jeg vil gjøre mine egne erfaringer, men det kommer an på situasjonen. Rykter om at en gutt er/har vært voldelig mot bl.a. eksen sin er alvorlig.

Kan man stole på de som har fortalt ryktet?

Hvor har de fått vite det? osv....

Hva med å svare i den tråden innlegget hører hjemme??? Det er noe som heter SØK her, og da hadde du funnet det med en gang, du husket jo overskriften!!!

PS! Når du svarer på et innlegg så kommer det alltid øverst på lista. Du trenger ikke lage en ny tråd for å få til det...

Gjest sukk
Skrevet

Dere er så lettlurte!!

Er gutten godt likt, noe "konemishandlere" gjerne er, er det klart at de fleste vil påstå at ryktene ikke er sanne, at det er noe hun har satt ut fordi hun er psykopat og sjalu.

Og dama, hun kan godt virke som både det ene og det andre etter år med mishandling og terror fra den "snille gutten", noe som bare støtter oppunder hans og andres anklager om at ryktene ikke er sanne.

Så føler dere dere trygge på at de er usanne. Enten gjør han det samme mot dere, og dere skjønner at ryktene var sanne, eller så gjør han det ikke (han er da litt strategisk kan dere skjønne), og dere konkluderer med at eksdama er psykopat som prøver å sverte han, og støtter han i "kampen mot eksen". Evt han er ærlig med hva han har gjort, pluss at han indirekte skylder på henne, og dere tror han har forandret seg nå, og eksen er teit som ikke kan legge det bak seg.

Tenk litt, da.

Jeg har sett dette skje med ganske mange gjennom livet, og det vil vel bare fortsette å skje. Synd vi mennesker er sånn at vi tror det vi vil tro!

Gjest SumoBryter
Skrevet
Helt enig..... 8)

Finnes så mange rykter...

og få er HELT sanne....

Enig jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...