Gå til innhold

Hjelp! Noen som vet hvor jeg får forsikring på bil når jeg har betalingsanmerkning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg får hvis jeg betaler for ett år på forskudd, men det har jeg ikke råd til... Noen som kan gi meg tips? Vær så snill, er helt desperat. 

Anonymkode: 7f1e0...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke noe absolutt krav om å ikke ha betalingsanmerkning, men det kan bli noe dyrere og betalingsbetingelsene kan bli annerledes.

PS: Har du misligholdt gjeld kan du risikere at kreditor tar utlegg (tvangspant) i bilen du eier, og i verste fall tvangsselger den. Det er ikke alltid så lurt å eie bil da.

Endret av isw
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg får hvis jeg betaler for ett år på forskudd, men det har jeg ikke råd til...

Skaff deg en så billig bil at du slipper kasko og får råd til å betale ansvar + trafikkforsikringsavgift for ett år. Det er bare snakk om noen få tusen, og det er lite for en bileier. Knapt så mye som en service.

Anonymkode: 2ab75...870

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg får hvis jeg betaler for ett år på forskudd, men det har jeg ikke råd til... Noen som kan gi meg tips? Vær så snill, er helt desperat. 

Anonymkode: 7f1e0...d4f

Du får ikke forsikring. Det er haken ved betalingsanmerkninger. Du er svartelistet i systemet. 

Ergo kan du heller ikke eie en bil du skal kjøre. 

Rydd opp i økonomien din, så ordner resten seg etterhvert. 

Anonymkode: 41358...84f

• Liker 1
Skrevet

Betalinsannmerkningene slettes sp fort du har gjort opp det du skylder. Har du mulighet for å gjøre opp det som gir betalingsannmerkning? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...