Gå til innhold

Skal utdanne meg til ergoterapeut, men klarer ikke velge mellom Trondheim og Gjøvik. Hjelp?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier skal jeg utdanne meg som ergoterapeut, men jeg klarer ikke velge studiested. Valget står mellom Trondheim og Gjøvik. Er det noen som har gått dette som kan si noe om de forskjellige stedene? Hvordan var miljøet? Hvordan var det faglige ved skolen? Osv. 

På forhånd, takk! 

Anonymkode: edaf0...29e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du drar jo til Trondheim! Gjøvik er et høl. 

Anonymkode: f92bd...bbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ehh... Jeg ville ikke ha dratt til Gjøvik over Trondheim. 

Anonymkode: 0d320...7c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier skal jeg utdanne meg som ergoterapeut, men jeg klarer ikke velge studiested. Valget står mellom Trondheim og Gjøvik. Er det noen som har gått dette som kan si noe om de forskjellige stedene? Hvordan var miljøet? Hvordan var det faglige ved skolen? Osv. 

På forhånd, takk! 

Hvor har du ønske om å bosette deg etter studiene, dette er en vesentlig faktor jeg hadde tatt med i beregningen. Ville også tatt en titt på studiestedenes introduksjon til utdanningen og sett på eventuelle ulikheter. Deretter det sosiale som kanskje spiller en større rolle om man er 19 enn når man er eldre (det sosiale er selvsagt viktig uansett men det klassiske sosiale studielivet er kanskje noe viktigere når man er helt ung)

Anonymkode: 73b6f...13d

AnonymBruker
Skrevet

Trondheim!!! Fantastisk fin og koselig by med kjempebra studentmiljø. 

Utentvil Trondheim assa✌️

Anonymkode: a291a...fa4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri valgt Gjøvik foran Trondheim.

Anonymkode: 43d30...b1c

AnonymBruker
Skrevet

Gjøvik er en kjedelig by. Trondheim definnitivt!

Anonymkode: 6e4df...e29

Skrevet

Vel, hvis studiet i Trondheim ikke har forandret seg siden jeg sluttet, så ville jeg ha gått i Gjøvik. Gjøvik har også mer fokus på velferdsteknologi. Studerte et annet studie før jeg begynte på ergoterapi, og jeg ble mildt sagt sjokkert over den store forskjellen i kvalitet på studiene. 

Men Trondheim som studentby? Helt fantastisk, det er en utrolig flott plass og det skjer veldig mye.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også søkt ergoterapi, men står mellom Trondheim og Oslo 😮

Anonymkode: 96660...3ee

Skrevet

Velg Trondheim.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også søkt ergoterapi, men står mellom Trondheim og Oslo 😮

Trondheim uten tvil. Ingenting kan måle seg med Trondheim som studentby 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har du bestemt deg for studiested? 

Skrevet

Trondheim har kanskje Norges beste studentmiljø. Fantastisk studentby! Noen av mine beste år var i Trondheim og studentersamfundet. 

https://www.samfundet.no/

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du ønske om å bosette deg etter studiene, dette er en vesentlig faktor jeg hadde tatt med i beregningen. Ville også tatt en titt på studiestedenes introduksjon til utdanningen og sett på eventuelle ulikheter. Deretter det sosiale som kanskje spiller en større rolle om man er 19 enn når man er eldre (det sosiale er selvsagt viktig uansett men det klassiske sosiale studielivet er kanskje noe viktigere når man er helt ung)

Anonymkode: 73b6f...13d

Hvorfor er det vesentlig hvor man vil bo etter studiene? Det spiller absolutt ingen rolle. Etter studiene kan man jo flytte dit man får jobb og om man finner ut at man ikke trives dit man flytter er det bare å flytte igjen. 

Jeg ville absolutt valgt Trondheim. 

Anonymkode: eacf2...081

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Humor skrev:

Trondheim uten tvil. Ingenting kan måle seg med Trondheim som studentby 😊

Kan du fortelle litt mer om hvorfor du liker Trondheim så godt? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket studiested bestemte du deg for TS? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det ble Trondheim, så nå må jeg bare håpe jeg kommer inn. 😊 

Tusen takk for alle gode råd! 

-TS 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...