LilleMy Skrevet 30. august 2002 #1 Del Skrevet 30. august 2002 Kanskje ikke helt rett sted å stille med ett slikt innlegg, men akkurat nå er jeg rimelig rådvill og nokså desperat... Saken er altså den at min hund, en Schäfertispe på snart 2 - med løpetid - stakk av tidligere idag. Ble funnet igjen 2,5 timer senere i god behold heldigvis, men ble også observert parret med en Risenschnauser innen jeg fikk hentet henne. Intet vondt om sistnevnte rase, men jeg er ikke i tvil; slike valper vil vi ikke ha! Men, hva gjør jeg? Det er visstnok flere alternativer, og ingenting er uten bivirkninger dessverre. Er det noen som har vært gjennom noe liknende - eller på annen måte har kjennskap til de forskjellige mulighetene ville jeg satt stor pris på tilbakemeldinger! Til opplysning fikk jeg fra min faste vetrinær beskjed om at en hormonsprøyte som settes to ganger med 24 timers mellomrom var deres anbefaling, til den nette sum av kr. 2100,-. Det synes jeg var FRYKTELIG dyrt. Har noen gode råd til en fortvilt hundeeier?! LilleMy :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 30. august 2002 #2 Del Skrevet 30. august 2002 2100 kroner !!??? :o ...men... eeehhhh... har du så mye valg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jolly Skrevet 30. august 2002 #3 Del Skrevet 30. august 2002 Du kan bare tilby deg å betale for å få avbrutt svangerskapet - det er ditt ansvar som eier av hannhund!en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jolly Skrevet 30. august 2002 #4 Del Skrevet 30. august 2002 Du kan bare tilby deg å betale for å få avbrutt svangerskapet - det er ditt ansvar som eier av hannhund!en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 1. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2002 Eh.... jeg har TISPEN, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå