AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #481 Skrevet 28. september 2019 På tide å bytte ut programlederne. Kathrine er så overblid at det virker falskt og han Anders (?) er så stressa og snakker så fort at han ofte snubler i ordene. Frytelig masete begge to. Og kan noen fortelle Kathrine at det heter "par" ikke "paar" "Det neste paaaret er..." Anonymkode: a4207...e56 20
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #482 Skrevet 28. september 2019 Æsj, Victor har jo kjæreste. Da vet jeg ikke om jeg gidder å heie på han lenger 😋 Har vært sånn små betatt av han i mange år, Dette ødela litt for meg Anonymkode: 244a9...6bf 2
Janzypants Skrevet 28. september 2019 #483 Skrevet 28. september 2019 I kveld var det mange bra danser igjen! Forrige lørdag var jeg rett og slett skuffa, men det løftet seg igjen i kveld! 😅 Hadde vel helst sett at Trine gikk ut før Jan Tore, men pyttpytt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #484 Skrevet 28. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å bytte ut programlederne. Kathrine er så overblid at det virker falskt og han Anders (?) er så stressa og snakker så fort at han ofte snubler i ordene. Frytelig masete begge to. Og kan noen fortelle Kathrine at det heter "par" ikke "paar" "Det neste paaaret er..." Anonymkode: a4207...e56 Jeg har blitt usikker om det er jeg som sier par feil. Jeg sier parr og ikke paar 😊 Synes de er helt okey som programledere men de beste var Kristian og Guri. Anonymkode: a75ef...e5c 2
Janzypants Skrevet 28. september 2019 #485 Skrevet 28. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å bytte ut programlederne. Kathrine er så overblid at det virker falskt og han Anders (?) er så stressa og snakker så fort at han ofte snubler i ordene. Frytelig masete begge to. Og kan noen fortelle Kathrine at det heter "par" ikke "paar" "Det neste paaaret er..." Anonymkode: a4207...e56 Jeg blir helt svett av Anders 😂 Og han prøver så innmari hardt å være morsom HELE tiden. Det verste er kanskje at det han sier ikke finnes morsomt at all Kathrine Moholt er jo overlykkelig uansett hvilket program hun leder; være seg "skal vi danse" eller "Allsang på grensen" 😅 13
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #486 Skrevet 28. september 2019 Synes Jan-Tore var flinkere enn Trine i kveld. Men regner med Trine ryker neste uke. Anonymkode: 71773...333 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #487 Skrevet 28. september 2019 Fantastisk sending. Alexanders dans var rar, det var bare en random dans man aldri kunne gjetta handla om karrieren hans. Emilie var perfekt, jeg var sikker på hun skulle få bare 10ere. Hvis hun blir bedre nå så er det kunstverk i vente. Isabel ❤ my girl, the underdog, sterke følelser på gulvet og kunstnerisk utfoldelse. Kristian, sexy mofo. Trine, Jan Tore og Sandra, ingen kommentar ass. Greie danser, men ikke kunst, for mye kleinhet og snuble i seg sjøl. Viktor gikk ned mange hakk denne sendingen, når skal vi få se han i en vals?? Vil se han gjøre noe mykt nå. Deilig å se homoer kline på TV, takk. Godkjent av Dansefjerten. Hei E. Anonymkode: f7269...2d3 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #488 Skrevet 28. september 2019 Btw, lo meg ihjel av youtube-videoen om Blomster-Finn😂😂 Forstår jeg det rett at Viktor hadde blitt tildelt Finn og Dorthe og SÅ pitchet han å ta med flere youtubere? Anonymkode: f7269...2d3 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #489 Skrevet 29. september 2019 Helt greit at Jan Tore røk ut i går. Anonymkode: cae7b...d01 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #490 Skrevet 29. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Btw, lo meg ihjel av youtube-videoen om Blomster-Finn😂😂 Forstår jeg det rett at Viktor hadde blitt tildelt Finn og Dorthe og SÅ pitchet han å ta med flere youtubere? Anonymkode: f7269...2d3 Samme her. Satt på Café da jeg så det, men brøt ut i høy latter. Anonymkode: 5db29...43e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #491 Skrevet 29. september 2019 Hvor kan jeg se reprisen? Tv2 viser det ikke og jeg har ikke sumo... Anonymkode: eb3a8...9c2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #492 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan jeg se reprisen? Tv2 viser det ikke og jeg har ikke sumo... Anonymkode: eb3a8...9c2 Alle dansene ligger på tv2. https://www.tv2.no/v/1499208/ Anonymkode: d69fc...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #493 Skrevet 29. september 2019 Skulle helst sett at Trine skulle røk ut før Jan Tore, menmen... Heier på Emilie og Jørgine. Christian og Viktor er også flinke. Anonymkode: 96e8a...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #494 Skrevet 29. september 2019 Neste uke blir det nok Trine mot Sandra i en duell. Jan Tore burde ha røket ETTER Trine. Trine har mye danseglede, og har kommet seg opp noen hakk. Men likevel var JT bedre enn henne i utvikling. Man så at Sandra har trent på bevegelser. 3 hakk opp fra forrige gang. Var det flere som la merke til at Sandra ble løftet opp i bakgrunnen av en deltaker/danser(Trine?)) ? Tror meningen var en klem, men tror danseren ikke gadd å bøye seg ned, så det ble et løft istedenfor. Lurer på hvor ofte Sandra blir løftet som et lite barn.. Aleksander. Det var et svalestup der som sikkert skulle være ett symbol på svømmingen. Men føler ikke at han er god nok. Følte ikke helt at han mente at dansen skulle være et symbol på hans valg. Han tar seg best ut halvnaken på dansegulvet. Men der stopper min interesse for fyren. Isabelle. Jeg tror at hun blir så bra pga sin dansepartner. Benjamin er veldig lyrisk og temporaly av seg. Dvs at han er flink til å uttrykke seg og sin dansepartner. I mine øyne er han den flinkeste når det kommer til koreografi. Isabelle kan komme inn som en joker nå, hvis hun fortsetter å utvikle seg. Men har fått med meg nok om bakgrunnen hennes ang stefar, til at den ikke overrasket meg. Men hun var flink til å uttrykke følelsene sine i dansen. Christian. Nydelig utført. Likte ikke han fra start, men han har vokst på meg. Mulig jeg var litt forutinntatt, siden jeg ikke har sett noe av hans arbeid siden HC. Men han gjør en god jobb og utfører dansen på ekte vis. Så til mine topp 3: Jørgine. Nydelige dama som ikke er flau for å vise frem den nydelige kroppen sin, men som er redd for at lakrisen skal sitte fast på tennene. Vi sunnmøringer er stolt av hennes arbeid på gulvet. Hun gjør en flott jobb! Hun utfører linjene godt, og viser at hun er utholden ved å bruke alle musklene i kroppen sin. Nydelig levert av Morten også! Viktor! Lordy lord! Vi fikk se et saftig kyss som start på en fin fortelling av hans historie. Det var bare et kyss som skulle til for å veilede han til den mannen han har blitt. Vi har allerede fått mange fine historier fra han på dansegulvet, og håper han blir topp 3. Emilie. Det var flott at Ivo kunne hoppe inn for Santino denne lørdagen. Veldig trist for Santino som ødela skulderen sin i sin første sesong på skal vi danse. At Emilie er like god sammen med Ivo som med Santino, sier bare litt om hvor god hun er. Hun går inn i en profesjonell rolle hver lørdag, uavhengig av hvem som fører henne. Flott holdning på hele jenta. ____ Sandra mot Trine neste uke. Anonymkode: aabc7...7b2 12
Summ Skrevet 29. september 2019 #495 Skrevet 29. september 2019 Åå Isabel var utrolig på gulvet! ❤️ Skjønner ikke hvordan hun klarer å være så åpen om alt som har skjedd henne, det var hjerteskjærende å se at hun satt på den trappen! Og det utrykket hun hadde 💔 Altså unner henne alt det hun har fått og fått til de siste årene, er det noen som fortjener at ting går bra, så er det henne! Tenk å klare det å pakke med seg ting, vel vitende om at hun ikke får sett moren eller søsknene sine mer, i en alder av 11år! Det er helt utrolig hvor sterk man må være da! selvfølgelig er det lov til å prøve og feile senere i livet da, endelig har hun vokst ifra at hun må operere seg for å bli bra! Emilie var også fantastisk i kveld! ❤️ Hun er ei utrolig fin jente! Jeg var så redd for at hun skulle bruke bloggingen eller noe annet overfladisk! Hun hadde det jo veldig lett i oppveksten og ungdommen, så skjønner godt at det satt henne ut at ting kan gå feil vei i livet... fin dans, og nydelig jente ❤️ Jørgine er flink, men minner meg mye om Olafsen, på den måten at hun er veeldig søt, sterk og positiv, så føles det ut som om hun er vinneren i år. Og den dansen med Loom var jo helt utrolig å se på! 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #496 Skrevet 2. oktober 2019 På 29.9.2019 den 0.31, AnonymBruker skrev: Fantastisk sending. Alexanders dans var rar, det var bare en random dans man aldri kunne gjetta handla om karrieren hans. Emilie var perfekt, jeg var sikker på hun skulle få bare 10ere. Hvis hun blir bedre nå så er det kunstverk i vente. Isabel ❤ my girl, the underdog, sterke følelser på gulvet og kunstnerisk utfoldelse. Kristian, sexy mofo. Trine, Jan Tore og Sandra, ingen kommentar ass. Greie danser, men ikke kunst, for mye kleinhet og snuble i seg sjøl. Viktor gikk ned mange hakk denne sendingen, når skal vi få se han i en vals?? Vil se han gjøre noe mykt nå. Deilig å se homoer kline på TV, takk. Godkjent av Dansefjerten. Hei E. Anonymkode: f7269...2d3 Han har da danset vals Anonymkode: 273dc...97a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #497 Skrevet 3. oktober 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har da danset vals Anonymkode: 273dc...97a Ah, det stemmer, og den var veldig vakker❤ da skifter jeg mening til at jeg vil se MER! Anonymkode: f7269...2d3 1
Sitronmelis Skrevet 5. oktober 2019 #498 Skrevet 5. oktober 2019 Ser dere på dansebobla? Gøy følge med på😅 Fått så mye bedre inntrykk av Isabel, syns hun virker så søt og morsom 😅😂 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #499 Skrevet 5. oktober 2019 Programlederne er jo bare tull og fjas. Anonymkode: bd2fa...123 12
Tonus Skrevet 5. oktober 2019 #500 Skrevet 5. oktober 2019 Så mye flinkere Isabell var i dag! Mye mer "lim mellom bevegelsene" og skikkelig innlevelse 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå