Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida. Er bare ikke så voldsomt intr. Lurte bare på om noen viste hvem det er jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Diana skrev:

Neida. Er bare ikke så voldsomt intr. Lurte bare på om noen viste hvem det er jeg

Sjekk blogger forumet på rampelys så er det en lang tråd om henne. 

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 2
Skrevet

Ole Wold som dansa med Victor har lagt ut en video om blomster Finn. Fikk litt vondt av Victor som måtte ha med blomster Finn i dansen.

Anonymkode: 244a9...6bf

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ole Wold som dansa med Victor har lagt ut en video om blomster Finn. Fikk litt vondt av Victor som måtte ha med blomster Finn i dansen.

Anonymkode: 244a9...6bf

Har du link til videoen? Fant ikke noe sted 😛

Anonymkode: a4768...753

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du link til videoen? Fant ikke noe sted 😛

Google Ole wold finn

så kommer den opp. 

Skrevet

Skrevet
På 27.9.2019 den 7.32, Diana skrev:

Det lurer jeg også på. Ingen som vet hvem hun er eller hva hun er kjent for?

Google is your best friend.

Anonymkode: a742b...3d8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Herregud, hvorfor takker Finn ja til dette, når han så tydelig gir totalt faen?? Provoserer meg! 

• Liker 12
Skrevet

Idag har folk vært flinke 😁😁 De fleste har løftet seg fra forrige gang :)

• Liker 4
Skrevet

Hvordan går det i kveldens sending? Noen skandaler? 😂 Fortell fortell, sitter på nattevakt så får ikke sett 😭

Anonymkode: 6509a...948

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det i kveldens sending? Noen skandaler? 😂 Fortell fortell, sitter på nattevakt så får ikke sett 😭

Anonymkode: 6509a...948

Ingen skandaler, alle har vært veldig flinke. En rørende og god sending. Alle har danset og etter nyhetene blir det tydeligvis danseduell. 

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 4
Skrevet

Utrolig flinke deltakere denne uka!! Heier på Isabel, Emilie og Jørgine. Sterke mennesker som danser sterke danser ❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
På 22.9.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Hvilken forskjell utgjør det?

Anonymkode: 5bf2c...d7f

Det utgjør en forskjell f.eks om koreografien er dårlig...

Anonymkode: daccf...7ad

• Liker 3
Skrevet

Noen andre som tenkte over at Isabel så litt ut som en "transe" etter dansen? Hun så ikke ut som hun ble glad for poengene, til tross for at det var hennes beste poeng.. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Shenzi skrev:

Noen andre som tenkte over at Isabel så litt ut som en "transe" etter dansen? Hun så ikke ut som hun ble glad for poengene, til tross for at det var hennes beste poeng.. 

Dessverre er det for mye plastikk og operasjoner.  Samt for mye sminke, hun er søtere uten alt det fake.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 9
Gjest Plannergirl
Skrevet
3 minutter siden, Shenzi skrev:

Tror ikke tankene hennes var på poengene i det hele tatt, og utseende ser jeg meg for god til å kommentere. Hun har en sterk historie og det var sikkert tøft å danse til den i kveld. Ble imponert i kveld. 

Skrevet
2 minutter siden, Shenzi skrev:

Regner med at du mener at hun så ut som hun var I transe. Det er egentlig ikke merkelig i det hele tatt, ettersom hun nettopp hadde snakket/sett seg selv snakke om en ekstremt traumatisk oppvekst. Da kan kroppen og følelsene fort koble helt ut

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Tonus skrev:

Regner med at du mener at hun så ut som hun var I transe. Det er egentlig ikke merkelig i det hele tatt, ettersom hun nettopp hadde snakket/sett seg selv snakke om en ekstremt traumatisk oppvekst. Da kan kroppen og følelsene fort koble helt ut

Oi, mente selvsagt i en transe ja! Tenkte det samme, så fikk litt vondt i meg.. Men måtte høre om noen andre så det samme 

• Liker 5
Skrevet

Sandra sin dans var så nydelig, men å herre så den sangen irriterte meg. Joik er nydelig, men Didrik Solli Tangen ødela et mesterverk. Didrik er flink, men det er jo originalen som er finest!

Anonymkode: af7da...16a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...