Shenzi Skrevet 24. september 2019 #441 Skrevet 24. september 2019 Noen som vet hva som er greia med "Havrebel"?? 😅 På Instagram til isabel og Benjamin 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #442 Skrevet 24. september 2019 Er jeg eneste som syns det er dumt av Santino å fortsette dansen etter han er skada? Han kunne blitt skada for resten av livet. Anonymkode: 244a9...6bf 2
Summ Skrevet 24. september 2019 #443 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jeg eneste som syns det er dumt av Santino å fortsette dansen etter han er skada? Han kunne blitt skada for resten av livet. Anonymkode: 244a9...6bf Enig! Ble nesten irritert.. han så helt ødelagt ut når han svingte Sophie! Hele kroppen hans skalv jo! Dette burde dommerne stoppet siden de så og hørte det! 3
Guide Skrevet 24. september 2019 #444 Skrevet 24. september 2019 På 22.9.2019 den 17.36, AnonymBruker skrev: må si at Rikke og Viktor er flinke, han beveger seg bra og er super søt (utstråling), Rikke lager så bra koreografier! Dyktig! Ja, også er hun jo veldig flink til å danse og. Hun er vel bare 23 år, og har i motsetning til de fleste (alle?) andre "proffdanserne" vært på landslag og finaler i VM i.l.a. de siste årene. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #445 Skrevet 25. september 2019 Katrine er utrolig flott til å være i den alderen hun er. Hun har aldret med stil. Men den kleine latteren som ikke føles ekte irriterer meg grenseløst. Og hennes stil når hun intervjuer deltakerne, spes når det har vært en sensuell og sexy dans, pluss en del nakenhet. Tror mye av det er manus/ting hun får på øret. Anonymkode: aabc7...7b2 1
Scherbatsky Skrevet 25. september 2019 #446 Skrevet 25. september 2019 (endret) 15 hours ago, AnonymBruker said: Kudos til Santino som holdt ut til the bitter end. Det kaller jeg lidenskap for jobben sin. Og søte Emilie som aller helst ønsket at hun kunne løpe etter. Tror hun blir topp 3 Isabell er stiv i overkroppen, mulig det er fordi hun er nervøs. Under intervjuet til Adrian etter dansen, så hun veldig forelsket opp på han. En mulig flørt pågående der? Sandra gjør sitt aller beste. Men jeg synes ikke det er godt nok vs hvor langt de andre har kommet inn i dansen sin. Prøver å holde meg saklig, men klarer ikke å stikke under en stol at jeg ikke tror det er det rette programmet for henne. Kudos til Bjørn som stiller seg inn for å gjøre det med best mulig stil. Jeg synes Trine begynner å ta seg opp. Hun har danseglede og gjør dette fordi det er gøy. Hun ligger nok midt på treet ang danseutvikling. Sliter med å like Jan Tore. Kanskje fordi jeg ikke har noe forhold til sport. Sliter med det samme ang Alex. Alex blir for mye pynt på dansegulvet. Jørgine.. Wow. Jeg er kanskje inhabil siden vi kommer fra samme by. Vi sunnmøringer dukker opp over alt, og vi prøver å få verdensherredømme i alt vi prøver oss i. Sort of... Tror hun blir topp 3 Christian. Et fyrverkeri uten like. For meg vil han alltid være maybe baby. Ligger i midtsjiktet, over Trine. Tror han blir topp 4. Viktor. Der har du en dansesjel. Sterk personlighet, godt likt av de fleste. Har en god dansepartner i Rikke som møter han godt i personlighet og utstråling. Tror han vil være i topp 2, mot enten Jørgine eller Emilie. Anonymkode: aabc7...7b2 Ålesundere har god (og lik, viser det seg) smak Men, så syns jeg at Isabel har kommet seg VELDIG. Hun virker som om hun prøver og jobber hardt. Fortsetter hun sånn kan hun bli god. Endret 25. september 2019 av Scherbatsky 1
Edie Skrevet 25. september 2019 #447 Skrevet 25. september 2019 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, adm.
Anki- Skrevet 25. september 2019 #448 Skrevet 25. september 2019 På 21.9.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev: Småkleint når programlederen ber de tidligere deltakerne fra Skal vi danse som savner å være med i programmet om å rekke opp hånda, og alle utenom Sophie Elise rekker opp hånda... Anonymkode: 96e8a...b9d Var vel et ærlig nok svar, det. Ville bare blitt teit om hun hadde rukket opp hånda kun for at hun ikke skulle være den eneste som ikke gjorde det. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #449 Skrevet 25. september 2019 Hvem er hun Isabel? Aldri hørt om henne 🤷♀️ Anonymkode: f2a11...c14 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #450 Skrevet 25. september 2019 Sophie ass! Så frekt å antyde på en offentlig pod at Isabel å Benjamin ligger sammen! Og når hu blei konfrontert så sier hun at da må de ikke danse så sensuelt om de ikke vil at folk skal tro det?! Flere i konkuransen som danser like mye å mere sensuelt (nadya og alex) en dem! Frekk. Anonymkode: cb072...5f0 11
Summ Skrevet 25. september 2019 #451 Skrevet 25. september 2019 Han Lasse Matberg er helt sykt deilig å se på! Hadde aldri hørt om han, men har sett dansen ca 40 ganger nå, og sikler meg igjennom instaen hans. Altså aldri blitt tent av å se på noen før, men han er jo gjennomført sexy, og det blikket er jo bare til å dåne for! Hvorfor er han så kjent? 2
Shenzi Skrevet 26. september 2019 #452 Skrevet 26. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sophie ass! Så frekt å antyde på en offentlig pod at Isabel å Benjamin ligger sammen! Og når hu blei konfrontert så sier hun at da må de ikke danse så sensuelt om de ikke vil at folk skal tro det?! Flere i konkuransen som danser like mye å mere sensuelt (nadya og alex) en dem! Frekk. Anonymkode: cb072...5f0 Sin egen pod?
Zenhouse Skrevet 26. september 2019 #453 Skrevet 26. september 2019 14 timer siden, Summ skrev: Han Lasse Matberg er helt sykt deilig å se på! Hadde aldri hørt om han, men har sett dansen ca 40 ganger nå, og sikler meg igjennom instaen hans. Altså aldri blitt tent av å se på noen før, men han er jo gjennomført sexy, og det blikket er jo bare til å dåne for! Hvorfor er han så kjent? Han fikk bare en haug følgere på Instagram etter han lot hår og skjegg vokse - the Viking Look. Så skrev en britisk avis om insta- hunken, så tok det helt av. Over 600.000 følgere nå. En del italienske , og dermed ble han invitert med på italienske «skal vi danse». Har sett flere danser derfra, ikke veldig høyt nivå synes jeg. Han røyk forresten bicepsen under finalesendingen. Men en kjekkas, det er han 😉 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #454 Skrevet 26. september 2019 14 timer siden, Summ skrev: Han Lasse Matberg er helt sykt deilig å se på! Hadde aldri hørt om han, men har sett dansen ca 40 ganger nå, og sikler meg igjennom instaen hans. Altså aldri blitt tent av å se på noen før, men han er jo gjennomført sexy, og det blikket er jo bare til å dåne for! Hvorfor er han så kjent? Han ligner så sinnsykt på venninna mi i fjeset, kun det jeg klarer å se Anonymkode: e393c...875
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #455 Skrevet 26. september 2019 8 timer siden, Shenzi skrev: Sin egen pod? Ja Anonymkode: cb072...5f0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #456 Skrevet 26. september 2019 På 24.9.2019 den 15.05, Herix skrev: Nå skal det sies at Emilie ikke gikk på vanlig cheerleading med mye løft og kast, men cheerDANCE. Som jo er dansing. Prøv å søk på youtube etter cheerdance og kom tilbake om at det ikke krever rytme! Helt enig med deg! Emilie var i tillegg på det norske landslaget i Cheerdance og representerte også i EM så det er på litt mer en hobbynivå. Hun har et stort fortrinn selv om de danser hovedsakelig sportsdans. Anonymkode: 411b5...ae9 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #457 Skrevet 26. september 2019 20 timer siden, Summ skrev: Han Lasse Matberg er helt sykt deilig å se på! Hadde aldri hørt om han, men har sett dansen ca 40 ganger nå, og sikler meg igjennom instaen hans. Altså aldri blitt tent av å se på noen før, men han er jo gjennomført sexy, og det blikket er jo bare til å dåne for! Hvorfor er han så kjent? Godt smaken er forskjellig 😊 Anonymkode: a75ef...e5c 3
Diana Skrevet 27. september 2019 #458 Skrevet 27. september 2019 På 25.9.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev: Hvem er hun Isabel? Aldri hørt om henne 🤷♀️ Anonymkode: f2a11...c14 Det lurer jeg også på. Ingen som vet hvem hun er eller hva hun er kjent for? 1
borifrankrike Skrevet 27. september 2019 #459 Skrevet 27. september 2019 2 minutter siden, Diana said: Det lurer jeg også på. Ingen som vet hvem hun er eller hva hun er kjent for? Blogger, tidligere Paradise Hotel-deltaker (to sesonger), i tillegg har hun gitt ut bok. 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #460 Skrevet 27. september 2019 8 timer siden, Diana skrev: Det lurer jeg også på. Ingen som vet hvem hun er eller hva hun er kjent for? Er det for vanskelig å google? Anonymkode: e393c...875 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå