Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser gårsdagens sending nå... Det blir så mye show at jeg ser ikke forskjell på salsa, mambo osv, det koker bort i showet. Men må si at Rikke og Viktor er flinke, han beveger seg bra og er super søt (utstråling), Rikke lager så bra koreografier! Dyktig! 

Men... Er det bare meg som synes Katrine Moholt er ei fjasedukke? Blir flau av de to programlederene..  

Anonymkode: 273dc...97a

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser gårsdagens sending nå... Det blir så mye show at jeg ser ikke forskjell på salsa, mambo osv, det koker bort i showet. Men må si at Rikke og Viktor er flinke, han beveger seg bra og er super søt (utstråling), Rikke lager så bra koreografier! Dyktig! 

Men... Er det bare meg som synes Katrine Moholt er ei fjasedukke? Blir flau av de to programlederene..  

Enig, pute TV med de to tullingene som programledere. 🤦‍♀️ Bytt de ut.

• Liker 12
Skrevet

For å være ærlig så forstår jeg ikke hvorfor mange misliker programlederne så mye. De er kjempefestlige og det må jo gå ann å tulle selv om man er på TV, alt behøver vell ikke å være så fryktelig seriøst? Det er ikke nyheter vi ser på, det er skal vi danse. Er det om å gjøre å finne noe man kan klage over eller? 🤣

• Liker 13
Skrevet

Katrine Moholt er ikke kjempefestlig. Hun er oppbrukt og utgått på dato.

Hører forresten at dattera hennes presenterer seg som dattera til Katrine Moholt når hun møter kjendiser som selvfølgelig ikke vet hvem hun er. 🙈

Anonymkode: 378b4...a0d

• Liker 17
Skrevet
10 timer siden, Jenxy skrev:

For å være ærlig så forstår jeg ikke hvorfor mange misliker programlederne så mye. De er kjempefestlige og det må jo gå ann å tulle selv om man er på TV, alt behøver vell ikke å være så fryktelig seriøst? Det er ikke nyheter vi ser på, det er skal vi danse. Er det om å gjøre å finne noe man kan klage over eller? 🤣

Jeg synes det er helt greit å tulle på tv, men når det gjelder de to så synes jeg det er påtatt og rart. Det er ikke "naturlig tøysing" hvis jeg kan si det sånn? 😂  For min del blir det mer kleint enn morsomt, fordi de rett og slett er for innøvd og unaturlig.

• Liker 14
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt ikke bare deg..... skulle ønske hun hadde vært bytta ut for maaaaaange sesonger siden.

• Liker 10
Skrevet

Spent på om Emilie får ny partner.

Selv om skulderen til Santino er på plass igjen, er det vel ikke mulig for ham å gjennomføre slik dans med masse løft etc? 

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, *Emma* skrev:

Spent på om Emilie får ny partner.

Selv om skulderen til Santino er på plass igjen, er det vel ikke mulig for ham å gjennomføre slik dans med masse løft etc? 

Hun skal danse med Ivo

Anonymkode: 10620...c57

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, Jenxy skrev:

Det er et stort hopp mellom å synes spøken og oppførsel til programlederene er barnslig og fjollete, til nyheter. De gjør en dårlig jobb rett og slett. Det må være lov å diskutere programmet. Liker du den humoren så er jo det fint for deg. 

• Liker 5
Skrevet
På 22.9.2019 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Jeg synes begge programlederne er slitsomme. Kathrine er masete,  og han har en hysterisk og tullete latter.  Skulle ønske Guri Solberg og Kristian Ødegård kunne ledet showet.  

• Liker 11
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Katrine Moholt er ikke kjempefestlig. Hun er oppbrukt og utgått på dato.

Katrine er helt utrolig pen!! Skjønner ikke hvorfor du ikke synes det?

Anonymkode: 18e4d...f22

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg, eller var Linni Meister, eller hvordan det skrives, naken under skjørtet? 🤔

Anonymkode: f2a11...c14

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det bare meg, eller var Linni Meister, eller hvordan det skrives, naken under skjørtet? 🤔

Anonymkode: f2a11...c14

Det var nok bare deg ja. Hun hadde mørke truser med tynnstrømpebukse over, såvidt jeg kunne se.

Anonymkode: c8f84...99a

• Liker 7
Skrevet

Flere som syns Sandra henger etter i dansen? Det virker som hun oppdager på nytt at hun faktisk er på parketten🤔 

Anonymkode: 244a9...6bf

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Endret av Summ
Feil
  • Liker 5
Skrevet

Jeg elsker Anders og Katrine. Håper de aldri byttes ut 😄

• Liker 3
Skrevet

Kudos til Santino som holdt ut til the bitter end. Det kaller jeg lidenskap for jobben sin. Og søte Emilie som aller helst ønsket at hun kunne løpe etter.  Tror hun blir topp 3

Isabell er stiv i overkroppen, mulig det er fordi hun er nervøs. Under intervjuet til Adrian etter dansen, så hun veldig forelsket opp på han. En mulig flørt pågående der? 

Sandra gjør sitt aller beste. Men jeg synes ikke det er godt nok vs hvor langt de andre har kommet inn i dansen sin. Prøver å holde meg saklig, men klarer ikke å stikke under en stol at jeg ikke tror det er det rette programmet for henne. Kudos til Bjørn som stiller seg inn for å gjøre det med best mulig stil. 

Jeg synes Trine begynner å ta seg opp. Hun har danseglede og gjør dette fordi det er gøy. Hun ligger nok midt på treet ang danseutvikling. 

Sliter med å like Jan Tore. Kanskje fordi jeg ikke har noe forhold til sport. Sliter med det samme ang Alex. Alex blir for mye pynt på dansegulvet. 

Jørgine.. Wow. Jeg er kanskje inhabil siden vi kommer fra samme by. Vi sunnmøringer dukker opp over alt, og vi prøver å få verdensherredømme i alt vi prøver oss i. Sort of...  Tror hun blir topp 3

Christian. Et fyrverkeri uten like.  For meg vil han alltid være maybe baby. Ligger i midtsjiktet, over Trine. Tror han blir topp 4.

Viktor. Der har du en dansesjel. Sterk personlighet, godt likt av de fleste. Har en god dansepartner i Rikke som møter han godt i personlighet og utstråling. Tror han vil være i topp 2, mot enten Jørgine eller Emilie. 

Anonymkode: aabc7...7b2

• Liker 5
Skrevet
På 17.9.2019 den 9.31, kanonballen skrev:

Hva med han Cengiz som nesten vant for et par år siden da? Han var jo faktisk danser. Ikke rart han var flink. Skjønte ikke at han fikk være med.

Synes hobby-cheerleading er ok, da det handler mest om løft og fleksibilitet, ikke om rytme.

Nå skal det sies at Emilie ikke gikk på vanlig cheerleading med mye løft og kast, men cheerDANCE. Som jo er dansing. Prøv å søk på youtube etter cheerdance og kom tilbake om at det ikke krever rytme!

• Liker 5
Skrevet
På 23.9.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Har ikke nevnt utseendet hennes. Hun er sliten og oppbrukt. Dårlig styla og har en stil fra 80-tallet og vulgær.

Utseendet hennes er det ikke noe gæernt med.

Anonymkode: 378b4...a0d

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...