AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #401 Skrevet 22. september 2019 Er dette en av de verste sendingene i SVDs historie? Ingen stod ut som best, men måtte jeg velge, sier jeg Christian. Det skulle jo være show-night, så overrasker meg ikke at det ble vel mye sånt, men da kan man vel droppe å få en dansestil man danser i kun 10 sekunder av hele rutinen... Hvor var Finn? Så fjeset hans da musikken starta og så.... Borte! Ser noen klager på nakne kropper og Jørgines gjengs kostymer. La dere også merke til at 2 numre refererte til fyll og rus? Jeg snakker Adrian og Christian. Ser 100 nakne kropper til dagen heller enn vold, krig og partyfylla. Fortsett å kle av dere, deltakere, godkjent av Dansefjerten👌 Anonymkode: f7269...2d3 4
kanonballen Skrevet 22. september 2019 #402 Skrevet 22. september 2019 De sa jo rett ut at Sandra får høyere stemme fordi hun danser bra mtp handikap. Og det er en vanskelig nøtt. Før hun har større utfordringer, og hun prøver hardt. Men hun danser ikke bra. Syntes det var ok at dommerne delte seg i to, der to av dem ga reelle poeng, og to ga poeng "for at hun danset med handikap". Ble litt rettferdig. Tror det var planlagt. Men de kan ikke fortsette sånn. 9
Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2019 #403 Skrevet 22. september 2019 Veldig skuffende sending. Konseptet blir helt utvannet når de skal dytte så mye «underholdning» inn i programmet. Elendig musikkvalg, gamle allstars som bidro lite, og altfor mange folk på scenen til enhver tid. Og det kunne knapt være noe igjen på rekvisittlageret. Og hvorfor må alle spille på sex og kropp? Dans kom fullstendig i bakgrunnen, noe av nummerne inneholdt jo knapt dans i det hele tatt. Det er håpe at dommerne som tross alt har hjerte for dans tar et oppgjør med TV2.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #404 Skrevet 22. september 2019 Syns gårsdagens sending var helt kaos. All stars burde være mye senere. Deltagerne er ikke gode nok til å ha med så mange faktorer i dansene sine og hele kvelden bar preg av for lite/dårlig trening. Sikkert fordi de må bruke enormt med tid på å lære «halve YouTube-Norge» og «Dortene» dansene i tillegg til kjendisene. Syns hele sendingen ble kjip og negativ siden alle leverte svakt og det ble dårlig stemning blant dommerne. Mye surr med kamera også. Nei, dette var kjipt, syns SVD er så koselig ellers! Anonymkode: 411b5...ae9 29
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #405 Skrevet 22. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: På tv virker det som Isabell har relativt små bryster. Men det er vel ok når man danser. Anonymkode: 94ffe...be0 Unødvendig kommentar. Anonymkode: 6f973...a53 10
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #406 Skrevet 22. september 2019 Enig i at det var mye surr igår! Mange av danserne kom jo i bakgrunn av Allstars. Syns Isabel var bra, var ikke forberedt på at hun skulle gjøre det så bra, hun kommer nok til å bli god! Og så syns jeg Funky-fam og Christian løftet stemmingen på slutten. Krysser fingrene for at det blir bedre fremover 🤞🏼 Anonymkode: 0fe7a...a52 6
Kristanna Skrevet 22. september 2019 #407 Skrevet 22. september 2019 Når begynner de med dansedueller? 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #408 Skrevet 22. september 2019 29 minutter siden, CecilieX skrev: Veldig skuffende sending. Konseptet blir helt utvannet når de skal dytte så mye «underholdning» inn i programmet. Elendig musikkvalg, gamle allstars som bidro lite, og altfor mange folk på scenen til enhver tid. Og det kunne knapt være noe igjen på rekvisittlageret. Og hvorfor må alle spille på sex og kropp? Dans kom fullstendig i bakgrunnen, noe av nummerne inneholdt jo knapt dans i det hele tatt. Det er håpe at dommerne som tross alt har hjerte for dans tar et oppgjør med TV2. Sånn er det jo i danseverdenen. Jeg har et par jenter i slekten som har drevet med dans fra de var knøttsmå, og allerede i ti-årsalderen skulle de stashes opp til de lignet på små drag-queens allesammen. Det var selvbruningskrem, løsvipper og enorme mengder sminke, og kjolene var litt stoff her og der, bundet sammen med hudfarget netting. Jeg var og så på dem i et par konkurranser, og syntes det så helt fjernt ut. Ellers enig med deg i at gårsdagens sending var dårlig. Jeg ser alltid på programmet, men synes konseptet har tapt seg. Likte det bedre før når det handlet mest om hvor gode danseferdigheter den enkelte deltager klarte å utvikle, og ikke så mye annet fjas. (Og dommeren som ikke er dommer, jeg må holde meg for ørene innimellom når tilbakemeldingene blir for fjerne. Det blir pinlig dumt noen ganger ) Anonymkode: c0dc3...a93 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #409 Skrevet 22. september 2019 For mange år siden hadde svd bedre musikk. Musikk som passet til dansene. Det har vært mye rar musikk de siste årene. De første årene hadde de også livemusikk med orkester og solist. Antrekkene har alltid vært små på damene i latinsjangerne men generelt var danseparene kledd som de som danser profesjonelt. Det var litt mer ekthet og stil over det hele. Anonymkode: a75ef...e5c 14
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #410 Skrevet 22. september 2019 Det er da fortsatt danseferdighetene som bedømmes på. Det at noen vil dra ned konseptet fordi dommere bruker ordet sexy, gjør at de som ikke forstår seg på dans men kun ser på det som underholdning, snakker ned et konsept fordi dem ikke kan bli like fin selv. Anonymkode: 94ffe...be0 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #411 Skrevet 22. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kleint at Funkyfamilien heletiden har et behov for å vise seg halvnakne. Anonymkode: 9e6ca...880 De får utdelt sanger de skal danse etter, og bestemmer heller ikke kostymet helt på egen hånd. Påkledningen sto i stil med sangen, og siden strofen går slik "I`m too sexy for my shirt" passet det da bra å rive dem av seg Det gøyeste var avslutningen da, når de kom ut mens de strøk på en lekekatt og sang I`m too sexy for my cat Anonymkode: c0dc3...a93 16
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #412 Skrevet 22. september 2019 Er det kun kjendisene som får poeng eller er det paret som bedømmes? Anonymkode: daccf...7ad 1
Jens Skrevet 22. september 2019 #413 Skrevet 22. september 2019 Er det bare jeg som elsket gårsdagens show?! 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #414 Skrevet 22. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kun kjendisene som får poeng eller er det paret som bedømmes? Anonymkode: daccf...7ad Hvilken forskjell utgjør det? Anonymkode: 5bf2c...d7f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #415 Skrevet 22. september 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kun kjendisene som får poeng eller er det paret som bedømmes? Anonymkode: daccf...7ad Det er bare kjendisen som bedømmes rent danseteknisk, men showet og koregrafien spiller også inn. Men de hadde ikke fått trekk dersom proffdanseren hadde gjort noen steg feil, hvis det var det du tenkte på. Anonymkode: 8fe08...45a 4
Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2019 #416 Skrevet 22. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det jo i danseverdenen. Jeg har et par jenter i slekten som har drevet med dans fra de var knøttsmå, og allerede i ti-årsalderen skulle de stashes opp til de lignet på små drag-queens allesammen. Det var selvbruningskrem, løsvipper og enorme mengder sminke, og kjolene var litt stoff her og der, bundet sammen med hudfarget netting. Jeg var og så på dem i et par konkurranser, og syntes det så helt fjernt ut. Ellers enig med deg i at gårsdagens sending var dårlig. Jeg ser alltid på programmet, men synes konseptet har tapt seg. Likte det bedre før når det handlet mest om hvor gode danseferdigheter den enkelte deltager klarte å utvikle, og ikke så mye annet fjas. (Og dommeren som ikke er dommer, jeg må holde meg for ørene innimellom når tilbakemeldingene blir for fjerne. Det blir pinlig dumt noen ganger ) Anonymkode: c0dc3...a93 Jeg opplevde noe av det samme da Trine hadde med seg noen proffdansere til en kjøpesenter i nærheten. Dette var midtvinters, men danserne og crewet forøvrig var så neddynket i brunkrem at de så skitne ut. De var ikledd hotpants og cowboyboots og løshåret flagret. Hele greia så bare billig ut, og ødela mye av inntrykket. Rart hvordan noe blir en standard i et miljø. Beklager avsporingen.
Kristanna Skrevet 22. september 2019 #417 Skrevet 22. september 2019 24 minutter siden, Jens skrev: Er det bare jeg som elsket gårsdagens show?! Jeg likte det😊 1
Romilo Skrevet 22. september 2019 #418 Skrevet 22. september 2019 Creds til Santino for å fortsette ut dansen! 20
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #419 Skrevet 22. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette en av de verste sendingene i SVDs historie? Ingen stod ut som best, men måtte jeg velge, sier jeg Christian. Det skulle jo være show-night, så overrasker meg ikke at det ble vel mye sånt, men da kan man vel droppe å få en dansestil man danser i kun 10 sekunder av hele rutinen... Hvor var Finn? Så fjeset hans da musikken starta og så.... Borte! Ser noen klager på nakne kropper og Jørgines gjengs kostymer. La dere også merke til at 2 numre refererte til fyll og rus? Jeg snakker Adrian og Christian. Ser 100 nakne kropper til dagen heller enn vold, krig og partyfylla. Fortsett å kle av dere, deltakere, godkjent av Dansefjerten👌 Anonymkode: f7269...2d3 Finn sto helt i bakgrunnen og klappa i utakt Ikke så rart du ikke så ham, med andre ord! Anonymkode: a4768...753 7
FruRosa Skrevet 22. september 2019 #420 Skrevet 22. september 2019 8 timer siden, Kristanna skrev: Når begynner de med dansedueller? Når det er så få par igjen at alle rekker å danse før nyhetene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå