Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det så ut som Adrian hadde skikkelig bender'n 🤨 Flere som så det??  Ellers irriterer det meg at han så tydelig ikke tar dette seriøst. Han kunne jo omtrent ikke gitt mer faen. Syns synd på Lillian! :(

Stakkars Santino!  Det må ha gjort så sykt vondt! 😮  At han klarte å fullføre! Håper det går bra med ham! ❤️ 

Anonymkode: a4768...753

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundere sa han. men mente vel tung. 

Anonymkode: 9c837...7f3

Hva faen? Tenk å si noe sånt. Egor er for drøy noen ganger. 

• Liker 11
Skrevet

Sandra er jo kjempe dårlig! hun får jo masse gode poeng.

Anonymkode: 8ccd7...367

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Emilie😍 Er det mulig å være SÅ naturlig pen?! Jenta er jo nydelig! 

Opplegget til Aleks og Adrian.. Hva i alle dager var det for noe møl? Til og med jeg som ikke har sett dette programmet på flere år så jo at dette var dårlige greier.

Anonymkode: 22cbf...6eb

Ingen kan noe for slik de er født, man bør heller fremheve og rose det som er tilegnet. Folk med et godt hjerte er nydelige. Ikke alle som tilfeldigvis ble født pene. 

Anonymkode: d026e...4ab

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det så ut som Adrian hadde skikkelig bender'n 🤨 Flere som så det??  Ellers irriterer det meg at han så tydelig ikke tar dette seriøst. Han kunne jo omtrent ikke gitt mer faen. Syns synd på Lillian! :(

Stakkars Santino!  Det må ha gjort så sykt vondt! 😮  At han klarte å fullføre! Håper det går bra med ham! ❤️ 

Blir så sykt flau av Adrian. Håper han går ut ikveld. HELT tydelig at han ikke tar dette seriøst nok! Han ønsker sikkert litt å gå ut.

• Liker 11
Skrevet

Fikk han skulderen ut av ledd? Det så grusomt vondt ut!

Anonymkode: 2192b...e9d

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så når det skjedde med Satino?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert i det siste løftet med Emilie. Så ut som han mistet henne ned på slutten av løftet 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Wera1 skrev:

Hva faen? Tenk å si noe sånt. Egor er for drøy noen ganger. 

nå må folk slutte å bli krenka på vegne av andre her. 

Anonymkode: 19590...070

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så Adrians «benner» ja..

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 6
Skrevet

At noen sier at partneren var rundere enn ønsket bør man kunne føle seg krenka av. Man sier ikke sånn med normal folkeskikk. 

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

I det løftet med Emilie, ja. Man ser han tar seg til armen etterpå, og ikke har bevegelse i den. Ser fryktelig vondt ut, det står stor respekt av måten ha gjennomfører på!

Anonymkode: 96cb3...523

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg spolte tilbake på dansen med Santino, Det var i siste løftet ja. Når han satt henne ned holdt han på armen sin i 3-4 sekunder før han fortsatte som før, bare med armen rett ned.  

Da jeg så det første gang synes jeg at Sophie Elise virket litt stakkato eller usikker og sånn og ikke hadde skikkelig flyt. Men når jeg så det andre gang så skjønte jeg at det var Santino som plutselig endret dansen litt, så han kom inn på andre siden av Sophie, så hun ble nok bare satt ut av at han var på feil side. Så sånn sett synes jeg hun var ganske så flink så ikke falt helt ut. 

Og Santino, skikkelig proff som kommer seg gjennom. Det så vanvittig grusomt vondt ut. 

Endret av Mynona
  • Liker 16
Skrevet

https://www.tv2.no/v/1497271/ 

Her er dansen til Emilie og Santino. Ser på TV2.no at han er sendt til legevakten. Håper det går bra!!

Anonymkode: 92425...30d

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånnt sier man da bare ikke...

Anonymkode: aaa40...62e

• Liker 2
Skrevet

Nadya og Aleks var i det minste mer enn godt påkledd i dag da😅 

• Liker 12
Skrevet

Ingen imponerende danser til nå :(

• Liker 4
Skrevet

Nadya og Aleks var i det minste mer enn godt påkledd i dag da😅 

Haha😂 Tenkte akkurat det samme! 

• Liker 3
Skrevet

Utrolig dårlig gjort av dommerne å gi Aleksander så dårlig score.. Han er kjempe kjekk og ga 100% av seg selv, så ødelegger de dagen hans?

Anonymkode: 18e4d...f22

Skrevet

Utrolig dårlig gjort av dommerne å gi Aleksander så dårlig score.. Han er kjempe kjekk og ga 100% av seg selv, så ødelegger de dagen hans?

Anonymkode: 18e4d...f22

Det holder ikke å vøre kjekk! Man må prestere som andre folk også!

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...