Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, kanonballen skrev:

Hva skjedde med Isabel? Er ikke seerne glad i henne lenger, eller glemte man å stemme fordi man antok at hun grunnet poeng ville gå videre?

Det er så mange som er flinkere enn henne og det er greit at hun ikke er sikker. Men hun har vært den tredje nederst så hun er ikke helt i bunn.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, kanonballen skrev:

Hva skjedde med Isabel? Er ikke seerne glad i henne lenger, eller glemte man å stemme fordi man antok at hun grunnet poeng ville gå videre?

små jentene er ute eller har lagt seg, og har i tid å følge med på tv, dermed får dem ikke tid til å stemme henne videre. For jeg regner med det er kun jenter fra 10-16 år som er hennes fans.

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 3
Skrevet

Hvis Alexander vinner så blir jeg dritsur. Nadya selger inn kropp for  å vinne. Hadde vært totalt unødvendig mtp at han er en god danser. 

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 8
Skrevet
17 timer siden, Tonus skrev:

Skikkelig kul wienervals med masse innlevelse fra Viktor!

Ikkr enig. Dansen var kul og han danset bra, men musikken minnet ikke mye om wienervals.....🤔

Anonymkode: 0504c...30e

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikkr enig. Dansen var kul og han danset bra, men musikken minnet ikke mye om wienervals.....🤔

Siterer meg selv her. Synes egentlig musikken er forferdelig i år. Jive skal vel være en gladlåt å danse, noe man får lyst å hive seg på og danse i vei på stuegulvet. Dette var ikke min smak, nei.

• Liker 1
Skrevet

Jørgine altså 👌🏼 Håper hun vinner 💪🏻

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke bare. Bare påpeker at hun har ikke noe der å gjøre. 

Anonymkode: 273dc...97a

Hvorfor har hun ikke noe der å gjøre? Hva skal til for at man skal "ha noe der å gjøre"? 

Personlig synes jeg ikke han svømmeduden har noe der å gjøre. Han tok hva, 15 dansesteg I sin dans, resten av tiden viste han frem muskler fra ulike vinkler og alle dommerene følte plutselig behov for å si at de gav poengene pga dansen og ikke kroppen 🤣🤣🤣 yeah, right... De er livredde for at de ikke skal få se fortsettelsen av tendensen til at 1 klesplagg forsvinner hver uke 😂😂😂

Sandra danset i det minste. 

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Alexander vinner så blir jeg dritsur. Nadya selger inn kropp for  å vinne. Hadde vært totalt unødvendig mtp at han er en god danser. 

Det er ikke nadya som styrer alt dette, husk det er et stort apparat bak.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Shenzi skrev:

Så noen oppi her skreiv at de savnet proffdanseren Mai, og syns det var dårlig at hun ikke fikk være med i år. Kan oppklare at hun sikkert takket nei da hun har flyttet til Istanbul 😁

Jørgine imponerte virkelig i går, for en styrke!! Og Adrian er 1000 ganger bedre enn før, i tillegg syns jeg han virka mye mer selvsikker enn tidligere. Imo kunne nadya i det minste hatt på seg et lite skjørt eller noe, var redd badedrakten skulle skli til siden under løftet 🙈🙈

Hadde badedrakten sklidd til siden en viss plass hadde strømpebuksen reddet hennec😂😂 Ikke lett å se at hun har på strømpebukse men hun har det. Heldigvis 😂

Skrevet
6 timer siden, Absol skrev:

Hvorfor har hun ikke noe der å gjøre? Hva skal til for at man skal "ha noe der å gjøre"? 

Personlig synes jeg ikke han svømmeduden har noe der å gjøre. Han tok hva, 15 dansesteg I sin dans, resten av tiden viste han frem muskler fra ulike vinkler og alle dommerene følte plutselig behov for å si at de gav poengene pga dansen og ikke kroppen 🤣🤣🤣 yeah, right... De er livredde for at de ikke skal få se fortsettelsen av tendensen til at 1 klesplagg forsvinner hver uke 😂😂😂

Sandra danset i det minste. 

Nå har du i alle fall avslørt at du ikke har peiling på dans ;)   (og temaet her var jo Baywatch med Pamela Andersson og han livvakten jeg ikke husker hva her, ha,ha).  Synes det er litt skremmende å se hvor lite hud folk greier å se før de føler seg plaget....

Anonymkode: c0dc3...a93

• Liker 2
Skrevet

Ang Alex og Nadya syns jeg det var litt komisk at den ene dommeren etter dansen (var det Merete tro) sa at hun noe sånt som at hun «hadde vært redd da hun fikk vite at de skulle danse til Baywatch fordi hun var redd han skulle komme ut i en liten speedo ala Frank Løke. Men det gjorde han heldigvis ikke.» 

Samtidig står Nadya der i en bitteliten badedrakt (og nettingstrømper).....

Kjoler og skjørt, frynser og diverse som «beveges» pga danser er jo m på å gjøre ting ekstra stilig. (Se feks det store skjørtet til Rikke i tangoen m Victor for en uke siden, eller frynsete på Voe sin «cheerlederdrakt». Når de stripper bort alt det blir det bare kropp igjen....

Jeg har ingen problem med å se kropp, og forstår jo at dette er stemmesanking- men jeg syns dere er kleint....og etter 3 sånne uker på rad veldig forutsigbart. De er jo flinke. De har da mye mer å spille på enn det....

• Liker 13
Skrevet
11 timer siden, *Emma* skrev:

Ang Alex og Nadya syns jeg det var litt komisk at den ene dommeren etter dansen (var det Merete tro) sa at hun noe sånt som at hun «hadde vært redd da hun fikk vite at de skulle danse til Baywatch fordi hun var redd han skulle komme ut i en liten speedo ala Frank Løke. Men det gjorde han heldigvis ikke.» 

Samtidig står Nadya der i en bitteliten badedrakt (og nettingstrømper).....

Kjoler og skjørt, frynser og diverse som «beveges» pga danser er jo m på å gjøre ting ekstra stilig. (Se feks det store skjørtet til Rikke i tangoen m Victor for en uke siden, eller frynsete på Voe sin «cheerlederdrakt». Når de stripper bort alt det blir det bare kropp igjen....

Jeg har ingen problem med å se kropp, og forstår jo at dette er stemmesanking- men jeg syns dere er kleint....og etter 3 sånne uker på rad veldig forutsigbart. De er jo flinke. De har da mye mer å spille på enn det....

Er så enig!!! 

• Liker 2
Skrevet

All star show på lørdag.

Emilie har med seg Sophie Elise

Funky skal danse md han som vant italienske skal vi danse. 

Christian danser med Linni

Disse er vist på ''Skal vi danse'' sin insta :)

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, jealhk94 skrev:

All star show på lørdag.

Emilie har med seg Sophie Elise

Funky skal danse md han som vant italienske skal vi danse. 

Christian danser med Linni

Disse er vist på ''Skal vi danse'' sin insta :)

Og Martine Lunde skal danse med Isabel, det har Martine skrevet på bloggen sin😊

Skrevet

I følge Instagram skal desse danse sammen

-Caroline Berg Eriksen med Sandra

-blomster Finn og Dorthe Skappel med Viktor og Rikke

-Ben Adams med Jan Tore og Tone

Anonymkode: fc0ee...bb9

Skrevet

Stor klasseforskjell på parene i år. Viktor, Aleksander, Jørgine, Emilie, veldig bra. Trine og Jan Tore, krise. At dommerne en gang gidder å skryte av dem. 

Anonymkode: 88fd0...701

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du i alle fall avslørt at du ikke har peiling på dans ;)   (og temaet her var jo Baywatch med Pamela Andersson og han livvakten jeg ikke husker hva her, ha,ha).  Synes det er litt skremmende å se hvor lite hud folk greier å se før de føler seg plaget....

Anonymkode: c0dc3...a93

Peiling og peiling... Profesjonell danser er jeg ikke, men som tv seer som ser på et danseprogram synes jeg at danserne burde ta mere enn 15 dansetrinn i løpet av en dans. 

Jeg tviler ikke på at han er flink, men jeg synes det er gørrkjedelig når de velger å spille på helt andre ting enn dans for å få stemmer, ikke fordi jeg har noe i mot at de viser hud, de kunne sånn sett danset nakne uten at det ville gjort meg noe, så lenge de faktisk danset 🤣 problemet er når det å vise frem hud og muskler går på bekostning av dansen. 

• Liker 2
Skrevet

Emilie er jo danser fra før av og har dansa hele livet, synes det blir feil å ha henne med blant folk som aldri har dansa før. 

Anonymkode: d026e...4ab

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emilie er jo danser fra før av og har dansa hele livet, synes det blir feil å ha henne med blant folk som aldri har dansa før. 

Anonymkode: d026e...4ab

Hva med han Cengiz som nesten vant for et par år siden da? Han var jo faktisk danser. Ikke rart han var flink. Skjønte ikke at han fikk være med.

Synes hobby-cheerleading er ok, da det handler mest om løft og fleksibilitet, ikke om rytme.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, kanonballen skrev:

Hva med han Cengiz som nesten vant for et par år siden da? Han var jo faktisk danser. Ikke rart han var flink. Skjønte ikke at han fikk være med.

Synes hobby-cheerleading er ok, da det handler mest om løft og fleksibilitet, ikke om rytme.

Enig i det. Han hadde jo lurt selv også på om de visste at han var danser. Men det var visst ok fordi han ikke hadde vært borti selskapsdans mener jeg han fikk til svar. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...