Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adrian ser både full og dopet ut, ser ut som om han kommer rett fra en hard fest. Han kan ikke skylde på ADHD diagnose, dette er ikke manglende konsentrasjon, han ser rett og slett full ut. I stor kontrast til Alex (?) som han danset med, han så helt klar og våken ut. 

Anonymkode: d69fc...6dc

Syns det er trist å se. Han har jo sagt før både farmen og svd at han har ting han må kutte ut. Håper han vil ha, og får hjelp til å kjempe mot rusbehovet. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke overrasket, men syns det var litt synd at Adrian gikk ut. Tror han kunne gjort det bra i typiske standarddanser (ala vals feks) 

• Liker 3
Skrevet

Småkleint når programlederen ber de tidligere deltakerne fra Skal vi danse som savner å være med i programmet om å rekke opp hånda, og alle utenom Sophie Elise rekker opp hånda...

Anonymkode: 96e8a...b9d

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Småkleint når programlederen ber de tidligere deltakerne fra Skal vi danse som savner å være med i programmet om å rekke opp hånda, og alle utenom Sophie Elise rekker opp hånda...

Kanskje hun følte det ble feil siden hun trakk seg, av blandede årsaker... Så skjønner hun ikke ønsker å si hun savner det, selv om hun digga deler av deltagelsen.

Anonymkode: 7ace8...d0d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da rekker man opp hånda selv om man ikke mener det! I en sånn setting. Hun hadde ikke solgt sjela si ved å gjøre det.

• Liker 7
Skrevet

Fornøyd med at Adrian gikk ut.

Hvorfor stemmer så mange på Jan Tore? Er det folk fra hele Østlandet eller er det sportsinteresserte? Han er ukjent for meg, så jeg er nysgjerrig :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg stemte på Jan Tore fordi det var han på bunnen jeg minst ville at skulle gå ut. Av de tre som var utsatt nå. Men tenker alle som meg så ville han vunnet😂

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 4
Skrevet

hvem blir par etter skal vi danse avslutningen av danseparene?

Sandra er da singel. 

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, kanonballen skrev:

Fornøyd med at Adrian gikk ut.

Hvorfor stemmer så mange på Jan Tore? Er det folk fra hele Østlandet eller er det sportsinteresserte? Han er ukjent for meg, så jeg er nysgjerrig :)

Jeg stemte på han fordi jeg syns han virker hardtarbeidende og virkelig gjør så godt han kan :) 

Anonymkode: b1533...b7f

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvem blir par etter skal vi danse avslutningen av danseparene?

Sandra er da singel. 

Flere medier antyder veldig på Isabel og Benjamin. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Shenzi skrev:

ja, det er sant, begge avsluttet sine forhold før sesongstarten, så mye tilsier at det er det som kommer til å skje.

• Liker 3
Skrevet

Adrian lager alltid show og er utrolig kjekk (modell), veldig synd han røk 😕

Anonymkode: 18e4d...f22

Skrevet

Synes Isabell har jobbet seg bra oppover. Hun virker som en god jente som tar dette seriøst og hun imponerte meg i kveld. 

Anonymkode: 13945...aa6

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adrian lager alltid show og er utrolig kjekk (modell), veldig synd han røk 😕

Anonymkode: 18e4d...f22

Skal vi danse er heldigvis ikke utseendebasert ❤️ 

Håper Santinos skulder blir fikset raskt, for det herregud så magisk det er å se han og Voe på scenen😍 Håper på å se de, Funkygine og Victor i finale til slutt! 

• Liker 5
Skrevet

På tv virker det som Isabell har relativt små bryster. Men det er vel ok når man danser. 

Skrevet

Benjamin å Isabelle begynner å bli små-skumle nå! 

Anonymkode: cb072...5f0

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kleint at Funkyfamilien heletiden har et behov for å vise seg halvnakne.

Anonymkode: 9e6ca...880

Det passet vel godt til denne sangen? Husk at de valgte ikke sangen selv,  men lagde et show som passet svært godt til sangen de fikk tildelt. 

Endret av tirben
  • Liker 8
Skrevet
54 minutter siden, Shenzi skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan han kan få draget på alle han danser med. Han er jo skikkelig creepy 🙈

Anonymkode: b66fa...d53

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er så rart at Sandra får så mye poeng. Hun går jo bare rundt på parketten. Greit nok at hun er dverg og dermed kanskje vanskeligere for henne å danse, men synes det ble for mye sympati-poeng fra dommerene i dag. At to av dommerne ga hun 7 poeng, er helt latterlig. De samme ga også 7 til Aleksander som var myyye bedre enn Sandra. Forstår meg ikke helt på disse poengene jeg...

Anonymkode: 36ed0...fd2

• Liker 22
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så rart at Sandra får så mye poeng. Hun går jo bare rundt på parketten. Greit nok at hun er dverg og dermed kanskje vanskeligere for henne å danse, men synes det ble for mye sympati-poeng fra dommerene i dag. At to av dommerne ga hun 7 poeng, er helt latterlig. De samme ga også 7 til Aleksander som var myyye bedre enn Sandra. Forstår meg ikke helt på disse poengene jeg...

Anonymkode: 36ed0...fd2

Helt enig! 

Anonymkode: d4623...9d7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...