Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vel forstått mann har ikke lov å gå i badedrakt, men kvinner får tillatelse til det i skal vi danse. Det er så moralprektige som assosierer seg i feil banehalvdel. Blir så oppgitt over sexy og kropp fiksert skal vi danse.

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

har vel forstått mann har ikke lov å gå i badedrakt, men kvinner får tillatelse til det i skal vi danse. Det er så moralprektige som assosierer seg i feil banehalvdel. Blir så oppgitt over sexy og kropp fiksert skal vi danse.

Anonymkode: 94ffe...be0

Enig i at det er mye dobbeltmoral i skal vi danse! Alle står og sikler etter mannfolkene, som Alexander i år eller Grunde for en tid tilbake. Å kommentere kropp på en slik måte hadde skapt kaos, hadde de omtalt en jente!

Skal sies at Frank Løke sin badedrakt viste både pung og rumpehår, så foretrekker absolutt en vanlig badedrakt foran han! 

Når det er sagt så håper jeg at de roer ned kroppspresset og fremvisning av kropp i programmet. Vi vil ha vakre kjoler, stilige dresser, morsomme skjorter og tøffe frisyrer! Og mest av alt - dans, humor og god stemning! Men kropp - det har vi selv.

• Liker 11
Skrevet
13 timer siden, kanonballen skrev:

Enig i at det er mye dobbeltmoral i skal vi danse! Alle står og sikler etter mannfolkene, som Alexander i år eller Grunde for en tid tilbake. Å kommentere kropp på en slik måte hadde skapt kaos, hadde de omtalt en jente!

Skal sies at Frank Løke sin badedrakt viste både pung og rumpehår, så foretrekker absolutt en vanlig badedrakt foran han! 

Når det er sagt så håper jeg at de roer ned kroppspresset og fremvisning av kropp i programmet. Vi vil ha vakre kjoler, stilige dresser, morsomme skjorter og tøffe frisyrer! Og mest av alt - dans, humor og god stemning! Men kropp - det har vi selv.

:Gjesp:

Skrevet

Er veldig imponert over Rikke, hun lager noe helt fantastiske koreografier 😍 begynte å gråte etter  tangoen til Rikke og Victor 😍  

• Liker 8
Skrevet

Rikke... Vakker!!!!!

Anonymkode: cb072...5f0

• Liker 2
Skrevet
On 9/18/2019 at 1:56 PM, #Sunrise said:

Er veldig imponert over Rikke, hun lager noe helt fantastiske koreografier 😍 begynte å gråte etter  tangoen til Rikke og Victor 😍  

OG... hun er skikkelig god til å få partneren til å virke stødig som den som skal lede. Jan Gunnar var ikke min favoritt, men han var også tydelig i lederrollen. I de andre parene der kjendisen er mannlig, er det veldig tydelig kvinnen som leder (av naturlige årsaker). Det er det ikke hos de to.

Satser på at det blir Victor vs Jørgine i finalen. Så langt føles det som fortjent for meg. Emilie er også veldig god.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Gode opptredener forrige lørdag! 😍

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
Skrevet

Sandra Borch med musefletter var....spesielt. 

Anonymkode: 19590...070

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvorfor det?

Anonymkode: 82c9d...b56

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandra Borch uten musefletter er også spesiell. 

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 3
Skrevet

For en nedtur fra forrige gang! De tidligere deltakerne er jo mange av de som gjorde det dårlig i sine sesonger, også er det blitt mye mindre dans, og mye mer kropp og show! Kjedelig greier😔 Gleder meg til Jørgine da! 

• Liker 4
Skrevet

For lite dans, for mye show

Anonymkode: aa944...a00

• Liker 18
Skrevet

Sa virkelig Egor at Kari Traa den gangen de danset sammen at hun var litt mer tung enn han ønsket?!

Anonymkode: aaa40...62e

• Liker 11
Skrevet

Er det bare meg, eller virker Adrian rusa på et eller annet? 

• Liker 24
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa virkelig Egor at Kari Traa den gangen de danset sammen at hun var litt mer tung enn han ønsket?!

Rundere sa han. men mente vel tung. 

Anonymkode: 9c837...7f3

• Liker 1
Skrevet

Herregud, den armen til Santino! :sjokkert:  AUU!

Men for en type, fortsetter dansen selv om det må ha vært skikkelig vondt!

• Liker 23
Skrevet

Emilie😍 Er det mulig å være SÅ naturlig pen?! Jenta er jo nydelig! 

Opplegget til Aleks og Adrian.. Hva i alle dager var det for noe møl? Til og med jeg som ikke har sett dette programmet på flere år så jo at dette var dårlige greier.

Anonymkode: 22cbf...6eb

• Liker 16
Skrevet

Santino er en type for seg selv, det så veldig vondt ut! Håper det ikke er for ille! Stakkars. 

• Liker 10
Skrevet

Herregud for en skuffende kveld. 

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundere sa han. men mente vel tung. 

Enda værre egentlig...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...