Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Isabell virket utrolig overrasket over å være blant de tre med færrest sammenlagte stemmer... Hun tar det vel som en selvfølge at hun får en haug stemmer av unge jenter som lar seg påvirke av blogg.

Anonymkode: 96e8a...b9d

😂Det la jeg også merke til! Haka datt jo rett i parketten! 😂😂

• Liker 11
Skrevet
48 minutter siden, Absol skrev:

Heldigvis har vi sånne som Viktor som jobber hardt for at alle skal få være den de er uten at andre skal gjøre narr av dem for det. 

Sandra er kortvokst. Muskler, sener og skjelett er "feil" satt sammen og proporsjonert. Det er faktisk jækla imponerende at hun danser så bra som hun gjør. 

Og jækla flaut at sånne som deg skal prøve å rakke ned på slike prestasjoner med mobbing og latterliggjøring. 

👏👏👏 Helt enig! Og jeg syns hun er utrolig tøff som er med på dette med tanke på hvilke holdninger mange dessverre har :( jeg syns det står stor respekt av deltakelsen hennes!

Anonymkode: a4768...753

• Liker 16
Skrevet

Fikk frysninger av Jørgine sin dans! Nydelig! Helt fantastisk. Endelig brukte hun styrken sin, og ble belønnet for det.

Victor er en favoritt - Personligheten hans skinner gjennom og han danser med hele seg. Aldri hørt om han før programmet, men liker han veldig godt, og stemmer på han hver uke!

Når det gjelder svømmeren Alexander, så synes jeg det ble litt for mye spill på sex denne gangen. Håper han finner på noe annet neste gang. Det er noe som heter for mye kropp. Det blir litt for vulgært, og han ville vært mye flottere i en stram t-skjorte.

Bahare var rette til å gå ut i dag. Hun er pen og søt, men har ikke stjernefaktor eller rytme. Det er ikke spennende å se henne danse, og hun har ikke med seg publikum. Synes likevel det var trist at hun røk ut, da hun virker søt og snill.

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Absol skrev:

Heldigvis har vi sånne som Viktor som jobber hardt for at alle skal få være den de er uten at andre skal gjøre narr av dem for det. 

Sandra er kortvokst. Muskler, sener og skjelett er "feil" satt sammen og proporsjonert. Det er faktisk jækla imponerende at hun danser så bra som hun gjør. 

Og jækla flaut at sånne som deg skal prøve å rakke ned på slike prestasjoner med mobbing og latterliggjøring. 

Gjør ikke bare. Bare påpeker at hun har ikke noe der å gjøre. 

Anonymkode: 273dc...97a

Skrevet

Viktor Solberg bør vinne "Skal vi danse" for han er veldig dyktig og tar dette veldig alvorlig. Jørgine er meget flink men så har hun en kroppsbeherskelse og styrke som de andre ikke har, så hun stiller vel egentlig i en klasse for seg selv. 

Anonymkode: cf99a...b9b

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viktor Solberg bør vinne "Skal vi danse" for han er veldig dyktig og tar dette veldig alvorlig. Jørgine er meget flink men så har hun en kroppsbeherskelse og styrke som de andre ikke har, så hun stiller vel egentlig i en klasse for seg selv. 

Sotberg

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøringer, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tom Erik Nilsen heter han, broren til Jørgen Nilsen. Det var bare rykter mellom han og Tone, ingenting ble bekreftet. 

Anonymkode: 8fe08...45a

hallio, de ønsket vel ikke å bekrefte det offentlig, her snakkes det jo ikke om vanlig kjæreste forhold, men det dem gjør i senga. 

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klar over det, men de ble sammen etter at de var partnere i skal vi danse. Syns bare ikke 2 par på 15 sesonger er all verden. Lurte på om det har vært flere.

Anonymkode: 411b5...ae9

engelske versjonen er mer alvorlig.

Anonymkode: 94ffe...be0

• Liker 1
Skrevet

Tror det blir tett i toppen i år. Jørgine, Viktor, Emilie, Aleksander og Christian er veldig flinke. Tipper Sandra ryker neste uke, så forhåpentligvis Trine etter det. 

• Liker 5
Skrevet

Likte best Adrian, Jørgine (!!!!!), Aleksander, Viktor og Emilie. Flere som klager på at Aleksander er for lettkledd.

vel: han har ingenting å skjule, og i tillegg så er han faktisk dritflink teknisk. 

Hun politikeren har ingenting der å gjøre. Samme med Jan Tore og Trine.

hilsen tidligere danser.

Anonymkode: 85414...cbb

Skrevet

Så noen oppi her skreiv at de savnet proffdanseren Mai, og syns det var dårlig at hun ikke fikk være med i år. Kan oppklare at hun sikkert takket nei da hun har flyttet til Istanbul 😁

Jørgine imponerte virkelig i går, for en styrke!! Og Adrian er 1000 ganger bedre enn før, i tillegg syns jeg han virka mye mer selvsikker enn tidligere. Imo kunne nadya i det minste hatt på seg et lite skjørt eller noe, var redd badedrakten skulle skli til siden under løftet 🙈🙈

• Liker 4
Skrevet

Jørgine og Viktor! For noen fantastiske personer, gode dansere og gode rollemodeller! Håper det er de to som står i finalen!

Og Adrian, som har sitt å slite med, han jobbet steinhardt og hadde masse forbedring. Det var fint å se!

Jeg krysser fingre for at disse tre blir med lenge.

Anonymkode: 8efd9...f5d

• Liker 2
Skrevet

Veldig mange flinke med i år.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte best Adrian, Jørgine (!!!!!), Aleksander, Viktor og Emilie. Flere som klager på at Aleksander er for lettkledd.

vel: han har ingenting å skjule, og i tillegg så er han faktisk dritflink teknisk. 

hilsen tidligere danser.

Som tidligere danser burde du skjønne at dette er et underholdningsprogram og ikke en talentkonkurranse. Det skal da være med forskjellige typer mennesker og skal fenge hele familien og ikke bare «tenåringene».

Anonymkode: 411b5...ae9

• Liker 12
Skrevet
41 minutter siden, Wera1 skrev:

Tror det blir tett i toppen i år. Jørgine, Viktor, Emilie, Aleksander og Christian er veldig flinke. Tipper Sandra ryker neste uke, så forhåpentligvis Trine etter det. 

Enig med deg, fortsetter det sånn så håper jeg det er disse som står der når det er fem deltagere igjen :)   Tror også at både Adrian og isabell kan utvikle seg mye enda, selv om de ikke går helt til topps.  Trine, Sandra og Jan Tore tror jeg ikke har potensiale til å bli noe særlig bedre, og selv om de er fine folk og jeg unner dem opplevelsen, så håper jeg at de ikke kommer så langt på bekostning av mye flinkere dansere :) 

Anonymkode: c0dc3...a93

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hilsen tidligere danser.

Nei han har ingenting å skjule, men er det nødvendig å danse uten klær hele tiden? 

Jeg kan sette pris på en fin kropp, men da vil jeg oppsøke kroppene selv, ikke få de i fleisen i beste sendetid. Det er for mye kroppsfokus i media i dag! Hvorfor må alle vise seg uten klær hele tiden? Bare lurer 😄

• Liker 4
Skrevet

Hva skjedde med Isabel? Er ikke seerne glad i henne lenger, eller glemte man å stemme fordi man antok at hun grunnet poeng ville gå videre?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, kanonballen skrev:

Hva skjedde med Isabel? Er ikke seerne glad i henne lenger, eller glemte man å stemme fordi man antok at hun grunnet poeng ville gå videre?

Kanskje det skyldes at en stor andel av hennes følgere ikke ser så mye på tv?  Jeg har mye med ungdom/ unge voksne å gjøre, og tror ikke noen av dem ser på programmet i det hele tatt.  (De fleste av seerne er nok godt voksne mennesker sånn som meg, og jeg hadde ikke visst hvem Isabell var hvis jeg ikke hadde så mye med ungdom å gjøre :))

Anonymkode: c0dc3...a93

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...