AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Er det kun igjennom intellektuell og kroppslig begjær? Anonymkode: eb7e9...7c0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Japp. Jeg blir ikke forelsket så her er det kun fantasi, lyst og begjær😊 Anonymkode: 7e08c...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Hvordan fungerer kjærlighet uten sex? Anonymkode: d1432...31e
MuffinStud Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Sex er da et fullgodt eventyr i og for seg. Men det er ikke det samme som å ha sex med begjær ut i fra kjærlighet fremfor fasader.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 f.eks. to stk som har høy utdannelse kan lettere ha sex med hverandre, kun for sex og uten kjærlighet fordi de er intellektuell like smarte? Evt. ha det på sidelinjen fra sitt egentlige forhold? Anonymkode: eb7e9...7c0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: f.eks. to stk som har høy utdannelse kan lettere ha sex med hverandre, kun for sex og uten kjærlighet fordi de er intellektuell like smarte? Evt. ha det på sidelinjen fra sitt egentlige forhold? Anonymkode: eb7e9...7c0 Tja... Man snakker jo gjerne om NOE når man treffes. Og da er det bedre å snakke med en på samme nivå. Men samtidig er det lettere å utvikle følelser, i alle fall om man er kvinne. Jeg er en høyt utdannet kvinne. Hadde sex med en høyt utdanna mann (han var egentlig ikke spesielt bra i senga). Men vi snakket veldig bra og åpent sammen. Så jeg tenkte at det der er for farlig for meg, for han var veldig klar på at han ikke ønsket noe annet. Hadde også sex med en fyr uten spesielt lang utdanning. Han var superbra i senga. Men praten etterpå fikk meg til å kringe. Så da tenkte jeg at han der vil jeg vel etterhvert bare tenke på som «han teite fyren», hvor god i senga han enn var... Konklusjonen? For min del er det at sex uten kjærlighet går ikke i lengden. Anonymkode: 09841...fd5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja... Man snakker jo gjerne om NOE når man treffes. Og da er det bedre å snakke med en på samme nivå. Men samtidig er det lettere å utvikle følelser, i alle fall om man er kvinne. Jeg er en høyt utdannet kvinne. Hadde sex med en høyt utdanna mann (han var egentlig ikke spesielt bra i senga). Men vi snakket veldig bra og åpent sammen. Så jeg tenkte at det der er for farlig for meg, for han var veldig klar på at han ikke ønsket noe annet. Hadde også sex med en fyr uten spesielt lang utdanning. Han var superbra i senga. Men praten etterpå fikk meg til å kringe. Så da tenkte jeg at han der vil jeg vel etterhvert bare tenke på som «han teite fyren», hvor god i senga han enn var... Konklusjonen? For min del er det at sex uten kjærlighet går ikke i lengden. Anonymkode: 09841...fd5 hvordan sonderer du markedet og i hvilke miljø er du der en kandidat vil legge merke til deg og kommer i prat med deg? Må du komme med noen komprimerer for at du skal få den utvalgte som er ment for deg? Var det aldersforskjell mellom dere? var det blikkene deres som førte dere i sengen? Anonymkode: eb7e9...7c0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #8 Skrevet 1. juli 2019 Må nnesten le, hvor høyt utdannet man er hsr vel null å si om hvor god elsker man er😂😂 Anonymkode: 0004f...c37 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #9 Skrevet 1. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må nnesten le, hvor høyt utdannet man er hsr vel null å si om hvor god elsker man er😂😂 Anonymkode: 0004f...c37 da har du ikke lest teksten gått nok. For lese det kan du ikke. Anonymkode: eb7e9...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #10 Skrevet 1. juli 2019 Det fungerer fint🙂 En må være i kontakt med seg selv og vite sine grenser for at det skal funke bra, uten at man går i kjelleren, lager drama eller blir forelska. Bare fysisk begjær funker ikke for meg, han må være en god samtalepartner som får meg til å le i tillegg. Anonymkode: 74777...21a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #11 Skrevet 1. juli 2019 Det fungerer bra, så lenge begge parter er modne. Det som er kjipt er å havne i senga med en som tror at hvis han behandler deg for fint, så får du følelser for ham. Og så begynner han å bable for å vise at han ikke er interessert i deg. Det er turn-off, teit og dessverre nok av dem. Attraksjon og kåtskap, et bra og fritt og engasjert ligg, en hyggelig morgen etterpå, og så gå hvert til sitt - det er en bra pakke. Anonymkode: a77ba...af2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #12 Skrevet 1. juli 2019 Kroppslig begjær holder i massevis for god sex. At man matcher på andre plan er en forutsetning for å holde på over tid. Men "intellektuelt begjær"...da er du farlig nærme forelskelse i min bok. Anonymkode: 4bddd...7d7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #13 Skrevet 1. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: f.eks. to stk som har høy utdannelse kan lettere ha sex med hverandre, kun for sex og uten kjærlighet fordi de er intellektuell like smarte? Evt. ha det på sidelinjen fra sitt egentlige forhold? Anonymkode: eb7e9...7c0 Høy utdannelse sier ingen ting om en persons intellekt. Den personen på jobben min led høyest utdannelse og best betalt er blant de minst smarte i samtaler vi har. Kan "bare" faget sitt bra, men på alle andre områder en h*n ikke særlig smart, og de sosiale antennene er heller ikke på topp. Anonymkode: b3b26...56a 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #14 Skrevet 1. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høy utdannelse sier ingen ting om en persons intellekt. Den personen på jobben min led høyest utdannelse og best betalt er blant de minst smarte i samtaler vi har. Kan "bare" faget sitt bra, men på alle andre områder en h*n ikke særlig smart, og de sosiale antennene er heller ikke på topp. Anonymkode: b3b26...56a kvinner ønsker vel den type koblinger, som blir trygt for henne, der to som er høy intellektuelle finner hverandre lettere, og bruker det som bakteppe for at de kan ha sex med hverandre, uten følelser. høyt intellektuelle kvinner vil vel ikke bruke tid på en som har lav kompetanse, dessuten vil språket dem seg i mellom være der etter. I utgangspunktet skal det jo være, men finner vel raskt ut om det ikke er match allikevel. Dem går jo pent kledd iallfall og kanskje det er det kvinnen med høy intellektuell fanger interessen ved? Anonymkode: eb7e9...7c0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #15 Skrevet 1. juli 2019 Det fungerer utmerket. Forelskelse har jeg aldri opplevd, men sex er godt likevel. Handler om fysisk kjemi. Anonymkode: 3ef30...29c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #16 Skrevet 1. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det fungerer utmerket. Forelskelse har jeg aldri opplevd, men sex er godt likevel. Handler om fysisk kjemi. Anonymkode: 3ef30...29c vil vennskapet mellom dere alltid være der? Anonymkode: eb7e9...7c0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #17 Skrevet 1. juli 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: vil vennskapet mellom dere alltid være der? Anonymkode: eb7e9...7c0 Vennskap? Det har ikke vært mye utover sex. Noen få ganger har vi sett film eller sovet sammen, men det betyr ikke noe. Jeg vil ikke definere det som vennskap heller, bare sex uten forpliktelser. Anonymkode: 3ef30...29c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #18 Skrevet 1. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennskap? Det har ikke vært mye utover sex. Noen få ganger har vi sett film eller sovet sammen, men det betyr ikke noe. Jeg vil ikke definere det som vennskap heller, bare sex uten forpliktelser. Anonymkode: 3ef30...29c dere visste begge dette handler kun om sex? hvor møttes dere første gang, på jobb? Anonymkode: eb7e9...7c0
Duftavsommerregn Skrevet 1. juli 2019 #19 Skrevet 1. juli 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Høy utdannelse sier ingen ting om en persons intellekt. Den personen på jobben min led høyest utdannelse og best betalt er blant de minst smarte i samtaler vi har. Kan "bare" faget sitt bra, men på alle andre områder en h*n ikke særlig smart, og de sosiale antennene er heller ikke på topp. Hva er det med mennesker som tror at om de har en høy utdannelse er de guds gave til menneskeheten? Det er bare ikke slik, de aller fleste av de kan bare faget sitt veldig godt, det å ta inn over seg større etiske, politiske og moralske spørsmål og reflektere over dette krever langt mer en en høy utdannelse. Gjennom sin utdannelse har mange blitt formet av de som har utdannet de, fått innprentet dogmer som er politisk korrekte og i stor grad er det slik. Når man så bare prater med andre som har akkurat samme bakgrunn? Man forblir i et enormt ekkokammer der man bare vil diskutere og høre det som er sagt 100 ganger før. Finnes det egentlig noe verre en akkurat dette? Ha sex og så diskutere i sitt store ekkokammer? Fy pokker. Ha sex med noen man ikke elsker og bryr seg om ? Det handler om å få tilfredstillit sitt eget begjær, få den orgasmen man er ute etter. Man kunne like godt gjort det med en robot og fått akkurat samme tilfredsstillelse. Noen klarer det, andre ikke. Jeg klarer det ikke. Endret 1. juli 2019 av Duftavsommerregn 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #20 Skrevet 1. juli 2019 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: Hva er det med mennesker som tror at om de har en høy utdannelse er de guds gave til menneskeheten? Det er bare ikke slik, de aller fleste av de kan bare faget sitt veldig godt, det å ta inn over seg større etiske, politiske og moralske spørsmål og reflektere over dette krever langt mer en en høy utdannelse. Gjennom sin utdannelse har mange blitt formet av de som har utdannet de, fått innprentet dogmer som er politisk korrekte og i stor grad er det slik. Når man så bare prater med andre som har akkurat samme bakgrunn? Man forblir i et enormt ekkokammer der man bare vil diskutere og høre det som er sagt 100 ganger før. Finnes det egentlig noe verre en akkurat dette? Ha sex og så diskutere i sitt store ekkokammer? Fy pokker. Ha sex med noen man ikke elsker og bryr seg om ? Det handler om å få tilfredstillit sitt eget begjær, få den orgasmen man er ute etter. Man kunne like godt gjort det med en robot og fått akkurat samme tilfredsstillelse. Noen klarer det, andre ikke. Jeg klarer det ikke. prøv og les nøyere det som skrives i forumstart. Uansett dem i riktige sosiale settinger finner hverandre der. Anonymkode: eb7e9...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå