Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre minutter siden begynte innbruddsalarmen å si bipp med jevne mellomrom...

Så begynte den å hyle... men klarte å slå den av vha koden.

Men bippinga gir seg f... ikke, har dratt ut kontakta, men det er jo batteri på det jævla apparatet også...

Hva gjør jeg nå? (skal jo sove i natt...)

--- mest lyst til å gå en lengre tur og kaste den et sted i veikanten... så er jeg kvitt problemet... det er umulig å sove i natt med bippinga. I tillegg er den ikke lenger tilknytta alarmsentralen...

Men tar jeg den forbi sensorene, begynner den vel å ule så den vekker hele nabolaget...

Så hva gjør jeg nå... (bryter opp lokket til alarmen, bruker hammer eller hva???)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Olga!

Er ikke alarmen din viderkoblet til en sentral du kan komme i kontakt med?

Gjest Anonymous
Skrevet

ta vekk batteriet. Da er det ikkje meir liv der :-)

Skrevet

Takk for svar. Det "løste" seg.

(batterilokket var umulig å fjerne uten å knuse alarmen...)

Men den løste seg ikke da jeg tok den med utenfor og la den i kassa mellom alle putene ute på verandaen... og der ligger den og bipper enda...men uten å forstyrre meg...

Gjest Leola
Skrevet

Hva slags alarm er det du har ?

Det samme skjedde med min alarm, jeg fikk da beskjed om å skru ned lyden til selskapet hadde vært ute hos meg å sjekket diverse ....

Skrevet

Rart du fikk tatt den ned en gang synes jeg. Om vi prøver å ta ned alarmsentralen vår så går den av (om ikke jeg husker feil). Skru ned lyden så mye du kan er et godt tips så lenge ja.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Takk for svar. Det "løste" seg.

(batterilokket var umulig å fjerne uten å knuse alarmen...)

Men den løste seg ikke da jeg tok den med utenfor og la den i kassa mellom alle putene ute på verandaen... og der ligger den og bipper enda...men uten å forstyrre meg...

:hoho:

Skrevet

sånn går det med slemme alarmer ja :ler:

Skrevet

Hørtes rart ut at du kunne ta den ned. Hos noen venner ble det da utløst sabotasjealarm!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan gikk det med alarmen?

Ligger den fortsatt og bipper i kassa mellom alle putene ute på verandaen?

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor har du alarm dersom den ikke er tilknyttet noe vaktselskap? Du får dunke den med en hammer om den ikke gir seg :ler:

Gjest Olga i.i.
Skrevet

Vet ikke hvorfor alarmen ikke er tilknyttet Falken lenger.

Jeg bor ikke alene, og alarmen er ikke min... (alarmer og klistremerker på vinduet tiltrekker seg vel tjuver iflg min teori...dessuten er det en slik bevegelsesalarm, som kun utløses når man "slår den på" før man reiser bort...)

Helt ærlig, så aner jeg ikke hva som skjer videre med alarmen, den ligger ennå blant putene i verandakassa, men sluttet å bippe neste dag...det gule lyset var også slukket. Den virker altså helt dau.

En her i huset har prøvd ringe falken, men det var så lang ventetid at det hele er utsatt...

Jeg har foreslått at alarmen sendes i retur, og at det hele er en reklamasjonsak... (men det er altså ikke min alarm...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...