AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Har fått tildelt studentbolig. (førstegangs innflytter). Spurte inntakskontoret på epost om leie må betales fra 1.juli (selv om jeg ikke flytter inn før august). Fikk til svar, ja det måtte jeg. Fikk senere en fellesmail der det står at vi ikke trenger å betale leie før den dagen vi flytter inn.. Så kan noen si meg hva som er riktig? Anonymkode: e9cc9...94a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 TS her "Unntaket er første gang du flytter inn i SiÅs bolig og ikke har fått romnummer på leiekontrakten." Jeg flytter inn for første gang men har fått romnummer... Anonymkode: e9cc9...94a
Torelli Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 men herregud da, du må jo spørre de som kan svare?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Inntakskontoret kan si hva som er riktig. "Hei, Jeg har fått beskjed om at leien må inn 1.juli, men jeg er førstegangs-innflytter og har forstått det sånn at første gang betaler man kun fra når man flytter inn, det stod på en fellesmail jeg fikk. Jeg ble forvirret og ville sende mail for å høre hva som var riktig?". Anonymkode: 3ddea...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 Og to tips til en annen gang: 1. Gå til kilden, ikke alle andre. 2. Dropp å være så konfliktsky, vær rett fram og ikke overtenk. Anonymkode: 3ddea...7e1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 4 minutter siden, Torelli skrev: men herregud da, du må jo spørre de som kan svare? Det er da vel akkurat det jeg har gjort, men fikk motstridende svar. Derfor spør jeg her i tilfelle noen studenter ved Ås vet hva som er riktig. Jeg får uansett ikke svar fra inntakskontoret når det er helg. ts Anonymkode: e9cc9...94a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 Btw, min erfaring med SiÅs er at de er utrolig firkantede og lite behjelpelige. Vi må betale for felles vaskerom vi ikke bruker da vi har egen vaskemaskin, vi fikk bot første natten vi sto parkert selv om de ikke hadde informert om hvordan vi ordnet bevilgningen før vi kom, vi måtte betale leie 2mnd før vi flyttet inn. De øker plutselig leieprisen uten forvarsel, og klipper aldri fellesarealene rundt der vi bor. Svarer krasst og lite serviceinnstilt når vi tar kontakt... Anonymkode: 4facd...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå