Gå til innhold

Bryllupsgjest. Har ikke en ordentlig clutchveske. Kan jeg bruke en stråveske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller blir det for lite pyntet? Jeg synes ikke de "galla" clutch veskene med sateng og strass er noe fine. Føler det er tull å kjøpe en liten clutch når jeg aldri bruker det. Kan jeg bruke noe lignende som dette? 

IMG_2452.JPG

Anonymkode: afedf...d25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud. 🙄

Det er en veske! Gå med det du vil! 

Anonymkode: e3667...6d5

• Liker 8
Skrevet

Nei, absolutt nei. Da må det være et særdeles uformelt bryllup.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: f9e42...2e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der passer best på stranda eller når du er på shopping. Nekter å tro at du ikke klarer å finne EN fin veske som du kan bruke til andre anledninger også.

Anonymkode: 0be63...f62

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis det er strandbryllup ;) 

Du får kjøpt en clutch til et par hundre kroner. Enda billigere hvis det er en stund til bryllupet og du kan kjøpe på ebay.

Anonymkode: 29a1f...910

• Liker 1
Skrevet

Nei, kjøp en rimelig en eller lån av noen.

Feil sko eller vaske ødelegger hele antrekket. Dette tror jeg de fleste kvinnner vet. 

• Liker 3
Skrevet

Strandbryllup så er det helt ok, hvis ikke kjøp en rimelig en på glitter, evt spør noen om å låne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bli kveldens snakkis så bruker du denne. Jeg begynner å bli lei av alle disse trådene hvor folk som skal i bryllup absolutt på død og liv vil bruke noe dritt de har hjemme fordi de ikke har tid/ork til å gå til anskaffelse av noe nytt. 

Anonymkode: 546c2...f1d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bli kveldens snakkis så bruker du denne. Jeg begynner å bli lei av alle disse trådene hvor folk som skal i bryllup absolutt på død og liv vil bruke noe dritt de har hjemme fordi de ikke har tid/ork til å gå til anskaffelse av noe nytt. 

Gjest Tamsi
Skrevet

Det kunne jeg helt fint gjort. Det første jeg gjør er å legge den fra meg uansett, den har ikke noe med antrekket mitt å gjøre. Om noen snakker om det så får de bare snakke, det sier mer om dem enn om meg. Jeg ser minst like mye ned på folk som kjøper dritt for å bare bruke det en gang, som de eventuelt ser ned på meg. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om ts blir kvelden snakkis på grunn av en veske så må det være et særdeles kjedelig bryllup. Vil tro folk flest har andre ting å snakke om enn en veske i bryllup.

Men enig med de som sier at vesken ikke passer seg i et bryllup. Samtidig kommer det helt an på hvor bryllupet skal være og hvor formelt det skal være.

Anonymkode: 16c1c...dc6

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud så forskjellige vi er! Hadde jeg visst du var i et bryllup jeg skulle i hadde jeg dukket opp med en Rema-pose for å gjøre kvelden ekstra spennende for deg!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk h&m, jeg kjøpte en helt vanlig, svart, liten veske der for et år siden kanskje. Brukes både til hverdags og fest. 

Du MÅ ikke ha clutch, men den vesken på bildet var mindre pen, i allefall i et bryllup. 

Anonymkode: 7e33b...e13

• Liker 1
Skrevet

Den der hadde jeg aldri brukt i et bryllup.... Kan du ikke låne en liten, sort veske av noen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke hørt om clutchveske en gang jeg, gikk inn i tråden for å se hva det var. 😄 Den stråvesken var jo kjempefin, blir du en snakkis pga den må det være et fryktlig kjedelig bryllup.

Anonymkode: 46b44...833

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, visp said:

Å herregud så forskjellige vi er! Hadde jeg visst du var i et bryllup jeg skulle i hadde jeg dukket opp med en Rema-pose for å gjøre kvelden ekstra spennende for deg!

Vennen min, hun spurte og jeg svarte. Ferdig snakket. Hva du måtte mene og tro om det - ja, det interesserer meg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vennen min, hun spurte og jeg svarte. Ferdig snakket. Hva du måtte mene og tro om det - ja, det interesserer meg ikke. 

Tja, nok til å svare.

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville nok heller brukt ei lita svart veske.

Det er noe du får bruk for ved flere anledninger, og koster ikke så mye. Kjekt å ha til fest, selskaper, begravelser osv.

AnonymBruker
Skrevet

Haha herregud, at dere kan bry dere om dette 😂

Hva slags veske en GJEST i et bryllup har ville jeg ikke ha ofret en halv tanke en gang!

Anonymkode: b4551...24c

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...