AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Jeg er i et godt og stabilt forhold der vi prater sammen om alt og ingenting, og det er veldig tydelig innad jentegjengen at jeg har en fantastisk kjæreste. Han dukker også opp til venninnene mine for å hjelpe de med å flytte tunge ting, eller fikse noe de ikke kan. Han har dermed gitt et veldig godt inntrykk de siste 4 årene. Men nå har ene i vennegjengen startet å spre løgner om at han har sakt mye stygt til henne. Jeg vet at dette er løgn da jeg har stått i dørkarmen osv når samtalene hun påstår har vært stygge har funnet sted. Han har bare ikke pratet henne helt etter munnen, eller hatt en litt annen mening, men ikke vært uhøffelig på noen måte. Nå prøver hun å vri de andre mot han å påstå han ikke noen grei person. Kjæresten min har fått hørt dette å er utrolig såret, da vi har prøvd å fått god kontakt med denne venninnen å kjæresten hennes, da min og hennes kjæreste har gått godt sammen. Men nå orker vi ikke mer. Hun har et reaktivt dårlig forhold til sin kjæreste, de har nettopp fått unge å krangler som busta fyker, og bruker gjerne alle muligheter hun har til å klage over sin kjæreste. Så jeg Misstenker at dette er misunnelse. Flere venninner har også fått kommentarer angående pengebruk, ferier osv som tyder på sjalusi. Er rett å slett drittlei av denne venninnen og har så lyst å bare si ifra, men så orker jeg ikke drama innad venninnegjengen.. Lar jeg det bare gå å lar henne fortsette? Kjæresten er utrolig såret og tar ikke lett på det.. Anonymkode: 14402...dc2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Hva gjør at kjæresten er så såret da? Han vet hvem han er, han vet at det ikke er sant, og det samme vet du. Ja, det er dritt og ubehagelig at noen er dritt og ubehagelig. Men det er HUN som er problemet og ikke samboeren din. Plasser ansvaret der det hører hjemme. Han er et offer. Gjør noe med det dere kan gjøre noe med. Ikke bry dere med henne. Om noe: hva med å snu litt på det, syns synd på henne for at hun har det så kjipt. Anonymkode: af038...c98
solmåneogstjerner Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Hun er vel sjalu. Og ønsker å ødelegge. Ikke bry dere og la henne fade ut.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Dette er en giftig person, best å bare kutte henne tvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå