Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet testene ikke er positiv, men nå har testene vært like sterke lenge når de pleier å være svakere på dette tidspunktet. Har vært gravid én gang før og hadde positiv eggløsningstester fram til mens (endte i MA) noen som kan hjelpe meg med å tolke? Er dpo 6 i dag.

5B854EB9-086E-41EC-9AB0-58088AC27A69.jpeg

44ADA6D8-31D6-45DB-BF08-3CA6F6606C55.jpeg

Anonymkode: 93937...a78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt nærmere bilde😊

71DC935E-FA25-4AED-92CE-F2C1335F4A21.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?😊

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hva du spør om. Men av og til klarer ikke egget å slippe og vil prøve igjen. Vet du at du hadde EL, så ville jeg ikke stresset mere med det. Det kan ta fra 6-10 dager før egget fester seg. Så er vel bare å ta tiden til hjelp. 

Anonymkode: 4653a...a08

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker på hva du spør om. Men av og til klarer ikke egget å slippe og vil prøve igjen. Vet du at du hadde EL, så ville jeg ikke stresset mere med det. Det kan ta fra 6-10 dager før egget fester seg. Så er vel bare å ta tiden til hjelp. 

Anonymkode: 4653a...a08

Takk for svar😊 Hadde tester helt til CD 12, så ble jeg tom for tester. Dette var siste testen jeg tok, så vet ikke om egget har sluppet. Tenkte om det kunne være graviditet eller om jeg ikke hadde fått sluppet egget😊BB24F3E6-AA1D-4A35-A262-9182FDD29372.thumb.jpeg.8fd8542d597137724d886ea48cf66bbe.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk er 6 dpo, så er det svært usannsynlig at det skyldes graviditet foreløpig. Da er det heller bare en tilfeldig variasjon i LH-konsentrasjonen denne syklusen. Men det kan være at kroppen prøver på eggløsning nå, siden du ikke er sikker på at du har hatt. Og så kan det jo være at et egg fester seg rundt disse tider, så du etter hvert vil få positiv eggløsningstest av den grunn (og graviditetstest da). 

Anonymkode: 00590...ee9

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du faktisk er 6 dpo, så er det svært usannsynlig at det skyldes graviditet foreløpig. Da er det heller bare en tilfeldig variasjon i LH-konsentrasjonen denne syklusen. Men det kan være at kroppen prøver på eggløsning nå, siden du ikke er sikker på at du har hatt. Og så kan det jo være at et egg fester seg rundt disse tider, så du etter hvert vil få positiv eggløsningstest av den grunn (og graviditetstest da). 

Anonymkode: 00590...ee9

Ok, Tusen takk for svar😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...