AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Jeg står mellom Oslo (Oslomet) Trondheim (NTNU) og Sandnes (VID vitenskapelige høgskole). Er usikker på hvilken skole jeg bør sette på førstevalg før omprioriteringsfristen går ut (1. juli). Har søkt en treårig helsefagutdanning. Oslo er nærmest familie og venner, Trondheim har jeg hørt er en fantastisk studentby, mens Sandnes vet jeg ikke så mye om. Så dersom du studerer/har studert på en av skolene eller i en av byene, da setter jeg pris på å høre fra deg. Jeg er uansett klar for å oppleve noe nytt og spennende! Hilsen kvinne i 20-årene 🙂 Anonymkode: c80c5...154
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Trondheim! ❤️ Fantastisk studiemiljø med masse muligheter! Samfundet, NTNUI, linjeforeninger/studentforeninger, alternativer som ikke er knyttet til studiemiljøet, passe stor by. Mulig å bo sentralt og samtidig nært studiestedet (avhengig av hva du skal studere). Anonymkode: 09a7b...07c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trondheim! ❤️ Fantastisk studiemiljø med masse muligheter! Samfundet, NTNUI, linjeforeninger/studentforeninger, alternativer som ikke er knyttet til studiemiljøet, passe stor by. Mulig å bo sentralt og samtidig nært studiestedet (avhengig av hva du skal studere). Anonymkode: 09a7b...07c Regner med TS enten havner på Øya eller Tunga (hvis det er sykepleie, som jeg mistenker, blir det Øya). Tunga er ikke noe å skryte av i det hele tatt. Øya er flott, det er sentralt og ligger på sykehuset. Begge campusområder gjør uansett at man havner utenom de fleste andre studenter, som befinner seg på Gløshaugen og Dragvoll. Ikke at det gjør noe, men det er greit å vite. Trondheim er en koselig by med mange muligheter. Nå har linjeforeningene og fadderopplegget vært litt haltende for helsefaglige utdanninger i Trondheim (utenom medisinstudiet) for tiden, og kan kanskje gjenspeiles i årets fadderuker. Samtidig jobber engasjerte studenter med dette så godt de klarer, så det kan jo hende det blir veldig bra til tross for det. Anonymkode: 20999...bc0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg står mellom Oslo (Oslomet) Trondheim (NTNU) og Sandnes (VID vitenskapelige høgskole). Er usikker på hvilken skole jeg bør sette på førstevalg før omprioriteringsfristen går ut (1. juli). Har søkt en treårig helsefagutdanning. Oslo er nærmest familie og venner, Trondheim har jeg hørt er en fantastisk studentby, mens Sandnes vet jeg ikke så mye om. Så dersom du studerer/har studert på en av skolene eller i en av byene, da setter jeg pris på å høre fra deg. Jeg er uansett klar for å oppleve noe nytt og spennende! Hilsen kvinne i 20-årene 🙂 Anonymkode: c80c5...154 Oslo! Herlig by for unge voksne! Oslo met er veldig bra. Anonymkode: 37263...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå