AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Jeg har jobbet som helsesekretær de siste 10 årene , men kun poliklinikk. Jeg kunne godt tenkt meg å jobbet på et akuttmottak nå som barna har blitt større. Lurer litt på hva dere tjener med tanke på kveld, natt og helgejobb. Hva ligger lønnen deres på? Greit å kunne sammenligne med det jeg har nå bare Anonymkode: ede7c...cc7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet som helsesekretær de siste 10 årene , men kun poliklinikk. Jeg kunne godt tenkt meg å jobbet på et akuttmottak nå som barna har blitt større. Lurer litt på hva dere tjener med tanke på kveld, natt og helgejobb. Hva ligger lønnen deres på? Greit å kunne sammenligne med det jeg har nå bare Anonymkode: ede7c...cc7 Hva tjener du da? 🙂 Anonymkode: 9c9fd...b2b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Jeg jobber ikke akkurat nå, men med 10 års ansiennitet tjener jeg 420000,- i året ved sykehuset her jeg bor. Kveld- og nattillegg på 70 kr/time, og lørdag/søndag 40 kr/time. Kveld/nattillegget gjelder fra kl 17 på ettermiddagen. Anonymkode: 59ff0...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå