AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Jeg har ikke fått positiv test enda, da mensen enda er seks dager unna. Men noe er veldig rart, jeg er et A menneske, naturlig trøtt om kvelden og da gjerne fra 21.30 - 22 av. Nå er jeg noen kvelder helt på grensen til zombie før kl. 20. I tillegg murrer det i livmor, noe som ligner på mensensmerter mens bare i 10% av smertenivå. Nesten som om noen klyper meg i livmoren, fra innsiden. Jeg har aldri opplevd noe slikt 1.5 uke før mensen. Og jeg kjenner kroppen min godt. I tillegg hadde jeg tidligere i denne uken en liten prikk av en blodflekk i trusa. Heller aldri opplevd før. Kan dette tyde på noe? Det er planlagt. Ja jeg skal teste. Må bare kjøpe en ny test. Anonymkode: 5cba9...b65
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Ja, det er godt mulig du er gravid! Anonymkode: 6c448...94c
Emma89 Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Kan hende du er gravid:-) Jeg husker jeg fikk positiv test samme uke som jeg skulle ha menstruasjon. Og da med en slik fra rema 1000. Fikk sjokk og kjøpte disse fancy testene fra apoteket som viste negativ. Et par uker senere fikk keg positivt på de testene Får krysse fingrene ❤ Hvis ikke du er gravid nå, så tar det nok ikke lang tid før du blir det. Husker kroppen min noen måneder før var skikkelig merkelig før jeg fikk menstruasjon 😂 Puppene svulmet opp og jeg hadde rare smerter nede i magen, selv om jeg ikke var gravid. Jeg har tenkt at kroppen drev og forberedte seg 😂🤪 Utrolig koselig at dere ønsker baby ❤ Det blir en spennende tid som kommer.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Da jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer annet enn støtte bryster. Etter en BFP fikk jeg flere symptomer og stikninger på begge sider. De gangene jeg ikke ble gravid hadde jeg det slik som deg. Masse symptomer med negativ test. Anonymkode: acb92...542
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Da jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer annet enn støtte bryster. Etter en BFP fikk jeg flere symptomer og stikninger på begge sider. De gangene jeg ikke ble gravid hadde jeg det slik som deg. Masse symptomer med negativ test. Anonymkode: acb92...542 Veldig rart å oppleve så mye murringer og knip når jeg aldri har opplevd noe slikt før i tiden før menstruasjon. Rimelig snedig om det bare skal skje fordi vi har bestemt oss å prøve få barn. Anonymkode: 5cba9...b65
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 Har du hatt ubeskyttet sex? JA, DA KAN DU VÆRE GRAVID Anonymkode: 7f71b...11f 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig rart å oppleve så mye murringer og knip når jeg aldri har opplevd noe slikt før i tiden før menstruasjon. Rimelig snedig om det bare skal skje fordi vi har bestemt oss å prøve få barn. Anonymkode: 5cba9...b65 Dette ! «rimelig snedig om det bare skal skje fordi vi har bestemt oss å prøve å få barn» Denne setningen tenk litt på den. Det er faktisk veldig vanlig at når kvinner begynner å prøve å få barn at de symptomspotter og kjenner etter absolutt alt. Er kvinner som faktisk får reelle symptomer fordi de oppriktig tror de er gravide. Jeg kjente symptomer alle mnd jeg prøvde. Men den ene mnd jeg faktisk ikke kjente etter eller kjente noe så var jeg gravid. Fikk litt sjokk. Kjente ingen av symptomene jeg fikk når jeg faktisk var gravid. 6 dager før mens er også veldig uvanlig å kjenne noe som helst da egget mest sannsynlig ikke er festet en gang. Men om du fortsatt er sikker så ta en test til i dag eller i morgen. For om dette faktisk er symptomer på en graviditet får du positiv test. Da det er graviditetshormonet HCG som gir symptomene. Anonymkode: 4218b...6eb 2
Gjest BethD Skrevet 30. juni 2019 #8 Skrevet 30. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig rart å oppleve så mye murringer og knip når jeg aldri har opplevd noe slikt før i tiden før menstruasjon. Rimelig snedig om det bare skal skje fordi vi har bestemt oss å prøve få barn. Anonymkode: 5cba9...b65 Fult mulig hadde ingen symptomer på noe som helst før jeg begynte å prøve. Hadde alle symptomene alltid betydde aldri noe som helst. Psyken som er sånn
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #9 Skrevet 30. juni 2019 Har ikke du spurt om akkurat det samme på babyverden.no? Anonymkode: 9dffc...2f2
Snurrepurre Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 Så spennende!! det kan veldig godt være, men om mensen er 6 dager unna så er du 8dpo? Da er det enda litt tidlig mtp symptomer. Sånn egentlig. Men jeg er verdens største symptomjeger og trodde jeg var gravid hver mnd i 1,5 år før det klaffet med førstemann. 😮 Masse lykke til! Håper du får to blå 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå