Angelheart Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Sitter her, midt i planleggingen, og prøver å lage en flott gjestepresentasjon til å ligge i sangheftet. Ønsker å ha en side med bordplasseringen, der jeg kan skrive litt om "hvem er hvem og hvorfor er de her". Da jeg etterhvert har funnet ut at jeg ikke er noen kløpper på tegning på dataen setter jeg min lit til dere her inne... Vet noen om det finnes noen "mal" for noe slikt en plass på nettet? Altså et sted der jeg bare kan sette inn navn o.l. uten å måtte beymre meg for kolonner, ruter og tabeller.... Kanskje noen av dere har noen gode ideer til hvordan dette kan gjøres pent. Hvordan lager dere gjestepresentasjonen? (Ber veldig pent om hjelp, mens hun blafrer forførerisk med øyenvippne....)
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 http://www.brollopstorget.se/Brudpar/bords...ering_steg1.php
TeddyToria Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Hmmm...ikke riktig sikker dessverre, men kanskje kan du bruke noe av dette: Side med ulike maler for bordkart/plassering
Scaramouche Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Genialt! :-) Akkurat det jeg også trengte nå :-)
Nellie Cortado Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Hmmm...ikke riktig sikker dessverre, men kanskje kan du bruke noe av dette: Side med ulike maler for bordkart/plassering Dette var jo helt strålende! Visste ikke at noe slikt fantes. Da ble resultatet mye penere! Ser så profft ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå