Gå til innhold

Noen som vet ang time på sykehus for barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått time (i posten/brev) om at vi har time på sykehus i morgen for barnet vårt. Fredag fikk jeg SMS på mob om denne timen. Men i går fikk jeg SMS om time på tirsdag også, og i dag fikk jeg SMS om time også på onsdag. Noen som vet hva dette betyr? At vi plutselig har tre timer? Eller reserverer de på en måte i tilfelle det trengs mer undersøkelser? Synes det er så rart at vi ikke har fått noe beskjed om dette i forkant. 

Takk for svar

Anonymkode: 5eafb...68c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør logge deg inn på helsenorge.no, der står det nok litt mer angående timene dine. Eller ringe til sykehuset der dere har time, og høre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Logg på helsenorge.no og sjekk barnets timeavtaler der. 

Anonymkode: 63ed1...02e

AnonymBruker
Skrevet

Logg på helsenorge.no og sjekk barnets timeavtaler der. 

Anonymkode: 63ed1...02e

Skrevet

Gi bare beskjed i morgen om at du har fått flere timer, så finner rette vedkommende ut av det. Selv fikk jeg stadig sms om timer på sykehus i Finnmark, men slet med å få gitt beskjed at de ikke var til meg. (Bor på østlandet) Klarte det til slutt da jeg fant et sykehus som hjalp meg. Var ett siffer feil i mobilnummeret.

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle timer/sykehus som vises på helenorge.no

Mulig du får gode svar på helseforumet. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være de ikke har mulighet til å utføre alle undersøkelsene på samme dag. Hos oss(på poliklinikk) er det vanlig at pasientene må gå komme 1-3 ganger for en utredning. Det er fordi en av timene er til sykepleier, en til lege og en til f.eks røntgen osv. Sekretærene prøver så godt de kan å få alt på en dag(de som bor langt ifra blir ofte prioritert slik) men det lar seg ikke alltid gjøre med legenes liste da de er proppfulle flere måneder i forveien. 

Anonymkode: e91ac...372

Skrevet

Men det kan også være feil i SMS-systemet deres. I tilfelle du nå er litt bekymret for at det kanskje er noe alvorlig hvis dere skal inn flere dager på rad? 

Disse SMS'ene sendes ut automatisk, så det kan skje at de henger seg opp. Bare si fra i morgen du, så får du skikkelig svar der  🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...