Cata Skrevet 4. mai 2005 #21 Skrevet 4. mai 2005 Niks. Liker å være noenlunde anonym her inne. Dessuten ser jeg fryktelig ut på omtrent alle bilder som tas av meg, så jeg liker ikke å se meg selv på bilder i eget fotoalbum engang. Så bilde av meg på nett??? Skrekk & gru. :hår:
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #22 Skrevet 4. mai 2005 Nei, har ikke lagt ut noe bilde og har ingen umiddelbare planer om det heller. Men kanskje en vakker dag.
Gjest SumoBryter Skrevet 4. mai 2005 #23 Skrevet 4. mai 2005 Jeg føler det samme som SumoBryter... Har kikket i albumet og sett bilder av flere brukere, og det rare er, at jeg hadde dannet meg et helt annet bilde selv, enn sånn de ser ut i virkligheten.... Jeg brukte også litt tid nå til å se igjennom albumet som jeg ikke engang hadde oppdaget. Men jeg så ingen jeg kjenner fra før iallefall. Og jeg hadde også dannet meg et annet bilde av mange, tror det er lett å sammenligne med folk man kjenner fra før som har lignende meninger.
Gjest Mystisk Skrevet 4. mai 2005 #24 Skrevet 4. mai 2005 Jeg har bilde av meg selv her,ittno problæm.
Gjest Madeline Skrevet 4. mai 2005 #25 Skrevet 4. mai 2005 Nei, jeg har ingen bilder av meg her. Foretrekker å være anonym.
Samantha Skrevet 4. mai 2005 #26 Skrevet 4. mai 2005 Har ikkje bilde av meg sjølv i albumet nei. Men det er ikkje fordi eg vil vere anonym. Eg har gjett opp adressa på reisesida mi med mange bilder og nicket mitt på Blink, så det har aldri vore noko problem å finne ut kordan eg ser ut Har rett og slett ikkje tenkt på legge ut noko. Syns forøvrig det er veldig kjekt at folk legger ut litt bilder i albumet her på KG! :-)
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #27 Skrevet 4. mai 2005 Nope. Er for glad i den anonyme tilværelsen så ikke kommer jeg til å gjøre det heller.
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 #28 Skrevet 4. mai 2005 Ja, det er bare å gå i albumet å titte. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #29 Skrevet 4. mai 2005 ..eller at vi sitter ved siden av hverandre hos frisøren' date=' Spidey, og lurer på om ikke...? [/quote'] Jaaa :D Jeg sto der og tenkte lenge "Heeegøøø?" men det var jo deg, tenk om ikke, så hadde jeg snakka til ukjente folk, det hadde ikke vært noe særlig
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #30 Skrevet 4. mai 2005 Foretrekker å ikke legge ut bilde av meg selv. Jeg er så altfor åpen i dagboken min at jeg trenger ikke at hvem som helst på butikken skal vite at det er meg. De som kjenner meg fra før og slumper til å komme over dagboken min, kjenner meg igjen utfra hva jeg skriver, og det er greit nok. De vet jo om det allikevel... Men utenforstående lesere behøver ikke kunne kjenne meg igjen ute nei...
Arwen Skrevet 4. mai 2005 #31 Skrevet 4. mai 2005 Noen ganger har jeg meg selv i avataren ja, men etter en tid får jeg litt småpanikk og finner et annet.
Theo Skrevet 4. mai 2005 #32 Skrevet 4. mai 2005 Har ingen store problemer med at folk vet hvem jeg er, så kan godt være troende til det. Skriver ingenting hemmelig under dette nicket uansett. Har brukt det som garanti av og til - å ha bilde av seg selv i avataren gjør at man er mer forsiktig med hva man skriver.
aline Skrevet 4. mai 2005 #33 Skrevet 4. mai 2005 jepp, både i avataren og i albumet. er akkurat like åpen og pratsom irl som her, så om noen kjenner meg igjen så er det greit nok. det jeg sier her er ingen hemmelighet, selv om noen synes det bør være det.
Gjest seroxata Skrevet 4. mai 2005 #34 Skrevet 4. mai 2005 ..eller at vi sitter ved siden av hverandre hos frisøren' date=' Spidey, og lurer på om ikke...? [/quote'] aaaah, jeg var og der!!! *vinke febrilsk*
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #35 Skrevet 5. mai 2005 pssss var du vel ikke det, slutt å si du har vært steder du ikke var høhøhø baretuler
Luise Skrevet 5. mai 2005 #37 Skrevet 5. mai 2005 :-? Ja avataren er jo ett bilde av et eller annet vesen oppe fra himla (skriver dere) men se ikke på heimesida mi, for det er så fælt og uskarp. :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå