Gå til innhold

Har du lagt ut bilde av deg selv her på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lagt ut bilde av deg selv her på KG?

Har nå gjort det...men før jeg legger ut fler vil jeg vite om det er mange som gjør det? :-)

Hvorfor/Hvorfor IKKE...

Tenker du over det når du debatterer med personer etter å ha sett bilde av vedkommende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Jeg ønsker å være anonym.

Skrevet

Jeg hadde et bilde her før men fikk litt små-panikk for at noen jeg kjente skulle se det.

Kunne sikkert lagt ut igjen en gang da.

Skrevet

ja det ligger i albumet

Skrevet

Både i albumet og i avatar..

For meg spiller det ingen rolle om jeg er anonym eller ikke.

Skrevet

Ja jeg har lagt ut. Vært litt i tvil noen ganger, men hvorfor ikke. Jeg føler meg voksen nok til å stå for det jeg skriver uansett.. ;)

Gjest seroxata
Skrevet

jepp, jeg har nok noen der ute... hovedsaklig litt eldre bilder, gidder sjelden oppdatere... men om jeg er anonym eller ikke, er ikke så nøye for min del..

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nei,jeg ønsker å være anonym.

Men synes det er veldig artig at andre legger ut bilder.Kjekt å se hvordan dere ser ut :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, har ikke lagt ut. Liker å være anonym (dessuten så har jeg omtrent ikke bilder av meg selv ;) )

Gjest Leola
Skrevet

Nei, her finnes hverken bilder av meg, min mann, barna mine, huset mitt, hagen min, hunden min, bilen min ... eller noe annet som tilhører meg :ler:

For meg er dette et sted hvor jeg deltar i diskusjoner, ikke et sted hvor jeg ønsker å utlevere meg selv eller noen andre i familien ...

Skrevet

Har lagt ut et ja. Så lenge jeg ikke legger ut om masse personlige ting, så ser jeg ikke forskjellen på å diskutere her, som å diskutere med noen du ikke kjenner så veldig godt face to face..

Gjest Formosiss
Skrevet

Nei, jeg synes ikke jeg har bilder som er av interesse for andre.

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp har det, eneste jeg har å tape på det, er jo at noen stopper meg på gata og sier "ØY du er på kvinneguiden!" Men da er jo vedkommende det selv også ;)

Gjest Hege
Skrevet

..eller at vi sitter ved siden av hverandre hos frisøren, Spidey, og lurer på om ikke...? :wink:

Skrevet

Jeg har nesten ikke bilder av meg jeg. Står som regel bak kamera.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg er ikke sikker jeg tør det, så jeg har ikke gjort det. Jeg vil ikke at mine venner skal vite alt jeg går og tenker på alltid og heller ikke gamle bekjentskaper. Dessuten vet man aldri om det finnes en eller annen gal person der ute som får noen rare ideer...

Vel så er jeg litt paranoid og feig da :wink:

Gjest skindeep
Skrevet

Prøvde å legge innpå et bilde av min lille her, men vet ikke hvor det ble av, så jeg ga opp hele greia jeg!

Gjest gjesta
Skrevet

Bare et der jeg er helt black.. ;) Vil heller ikke blir gjenkjent :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei det har jeg ikke og det er fordi jeg liker å være helt ærlig å snakke fritt og uhemmet inen på forumet her. Jeg hadde ikek likt at arbeidsgivere og kollegaer hadde visst hvem jeg er.. Det er greit at vennene mine vet det fordi der er jeg ærlig likevel, men jeg hadde ikke likt at alle kunne vite hvem jeg var...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er ikke sikker jeg tør det, så jeg har ikke gjort det. Jeg vil ikke at mine venner skal vite alt jeg går og tenker på alltid og heller ikke gamle bekjentskaper. Dessuten vet man aldri om det finnes en eller annen gal person der ute som får noen rare ideer...

Vel så er jeg litt paranoid og feig da :wink:

Jeg føler det samme som SumoBryter...

Har kikket i albumet og sett bilder av flere brukere, og det rare er, at jeg hadde dannet meg et helt annet bilde selv, enn sånn de ser ut i virkligheten.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...