AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Sverger at jeg hører noe kravle i veggen 😲 hvorfor høres det ut som det er noe der? blir jo livredd.. noen som vet om det er mus på denne tida av året liksom? pleier ikke de å komme helst om vinteren? Anonymkode: 8a7d4...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 håper dette bare er noe jeg innbiller meg... Anonymkode: 8a7d4...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Ingen som vet? Da jeg våkne idag morres var det borte. Anonymkode: 8a7d4...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 - bare når de har karaokeaften på skjeggkrepub'en bak listene på kjøkkenet ditt Anonymkode: b7df2...f96
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: - bare når de har karaokeaften på skjeggkrepub'en bak listene på kjøkkenet ditt Anonymkode: b7df2...f96 Uæææ, ikke skrem meg Jeg er så redd for å våkne opp med masse skjeggre i sengen... Anonymkode: 8a7d4...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 Mus lever vel hele året 😝 Men trekker vel helst inn i varmen når det er kaldt ute, men sikkert ikke usannsynlig at det kan være mus. Har skjeggkre på jobben nok men kan aldri si at jeg har hørt noe til dem. De er jo små med tynne bein. Men når vi hadde i en gammel leilighet for mange år siden mus hørte vi dem ganske så godt, spesielt om natten. Det kan ikke være vepsebol du har fått i veggen da? Anonymkode: a529e...1a8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #8 Skrevet 30. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mus lever vel hele året 😝 Men trekker vel helst inn i varmen når det er kaldt ute, men sikkert ikke usannsynlig at det kan være mus. Har skjeggkre på jobben nok men kan aldri si at jeg har hørt noe til dem. De er jo små med tynne bein. Men når vi hadde i en gammel leilighet for mange år siden mus hørte vi dem ganske så godt, spesielt om natten. Det kan ikke være vepsebol du har fått i veggen da? Anonymkode: a529e...1a8 Haha. Leste over kommentaren min her og må si at den rettskrivningen min så bra ut 😂 Gikk litt fort og prøvde å redigere noe innimellom. Håper du forstår uansett 😉 Anonymkode: a529e...1a8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #9 Skrevet 30. juni 2019 Mus og rotter kan fint trekke inn i boliger på sommeren også. De trekker oftest inn når temperaturen blir 10 grader og nedover, men samtidig er det også lettere for dem å komme seg inn på sommer når man lufter mye, og planter strekker seg oppover husveggene. Sjansene for at du innbiller deg lydene er nok mye større enn sjansene for å høre skjeggkre. Men det kan være mus, rotter, eller andre skadedyr. Anonymkode: 7bcd6...a96
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 Greier du å beskrive lydene, ts? Vi hadde svake lyder i veggen, og det viate seg at det bodde ca 100 milliarder maur der.. Anonymkode: 73c33...78d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #11 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha. Leste over kommentaren min her og må si at den rettskrivningen min så bra ut 😂 Gikk litt fort og prøvde å redigere noe innimellom. Håper du forstår uansett 😉 Anonymkode: a529e...1a8 Jo, jeg forstod det fint. Men jeg har mus på høsten, og det høres ikke helt sånn ut, høres mer som noe løper i veggene om du skjønner? Dette var mer... kravlende :S Og jeg har sett bilder av skjeggkre, noen så ganske store ut? Nesten som kakkelakker... Anonymkode: 8a7d4...884
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #12 Skrevet 30. juni 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greier du å beskrive lydene, ts? Vi hadde svake lyder i veggen, og det viate seg at det bodde ca 100 milliarder maur der.. Anonymkode: 73c33...78d Høres ut som noe beveger seg liksom? Men jeg mener jeg kan høre forskjell på mus og andre dyr, så vet ikke hva det kan være. 100 milliarder maur?! Tuller du? 😮 Jeg bor litt på landet så tror ikke det kan være rotter.. Anonymkode: 8a7d4...884
Million Skrevet 30. juni 2019 #13 Skrevet 30. juni 2019 Det er nok mus. Tviler sterkt på at man kan høre insekter som er så små og lette. Det tror jeg ikke det er sjanse for. Eller kanskje det er noe firfisler av noe slag?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #14 Skrevet 30. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som noe beveger seg liksom? Men jeg mener jeg kan høre forskjell på mus og andre dyr, så vet ikke hva det kan være. 100 milliarder maur?! Tuller du? 😮 Jeg bor litt på landet så tror ikke det kan være rotter.. Anonymkode: 8a7d4...884 Selvsagt kan det være rotter på landet! Men jeg tipper rotter høres mer ut som gigantiske mus, om du skjønner hva jeg mener, så da er det sikkert noe annet. Vepsebol kan faktisk lage en litt "kravlende" lyd. Vepsen har jo ikke plass til å fly inne i bolet. Vi hadde et gigavepsebol i stueveggen et år, satt på stua og hørte det kravlet, og kikket på vepsen som fløy til og fra utenfor vinduet. Anonymkode: 546cc...f5c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #15 Skrevet 30. juni 2019 Mus går gjerne ikke inn i veggene på denne årstida. Rotter bosetter seg gjerne året rundt. Men om du er vant med lyd fra mus i veggen, og dette er mer «beskjedne» lyder enn det de lager, så er det ikke rotter. Vepsebol eller en skikkelig maurlandsby er mer sannsynlig. Maur høres vanligvis ikke, men er det mengder blir det hørbart. Hos oss hørtes det ut som klikkelyder. Anonymkode: 73c33...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå