Gå til innhold

Er du stresssssa??

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Må bare finne ut om jeg er stressa *trykke fort* .. :o

http://www.start.no/quiz/2001/07/23-3732.html

Din stressfaktor er 40 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

:ler: Godt å se... Var sikker på at jeg stresser formye..

Skrevet

Din stressfaktor er 43 på en skala som går til 60. Du later til å takle stress på en lite gunstig måte og lider derfor unødvendig. Du er i grenselandet og bør derfor prøve å skape litt balanse i livet ditt.

Skrevet

Din stressfaktor er 36 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Skrevet

Din stressfaktor er 38 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Skrevet

Din stressfaktor er 35 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

:enig_animasjon: :sjarmor:

Skrevet

43. Trodde jeg i denne månedens situasjon skulle få bortimot 60... Positivt overraska!

Gjest seroxata
Skrevet

Din stressfaktor er 39 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Gjest Porselen
Skrevet

Din stressfaktor er 33 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Din stressfaktor er 32 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Don`t worry, be happy! :wink:

Skrevet

41 her også. Men hadde nok fått høyere tall enkelte dager tror jeg.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg er stressa. Har ikke tid til å ta testen. :ler:

Skrevet

Din stressfaktor er 35 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg

Skrevet

Din stressfaktor er 31 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Gjest Aurélie
Skrevet

Din stressfaktor er 40 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Din stressfaktor er 44 på en skala som går til 60. Du later til å takle stress på en lite gunstig måte og lider derfor unødvendig. Du er i grenselandet og bør derfor prøve å skape litt balanse i livet ditt.

Skrevet

Din stressfaktor er 35 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Skrevet

Din stressfaktor er 30 på en skala som går til 60. Du later til å ha god evne til å takle stress og lider ikke nevneverdig av stressede situasjoner rundt deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...