Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #1 Skrevet 30. august 2002 det sto her at mannen brukte den hver dag.. til hva?? Jeg trodde det var noe spare greier jeg??
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #2 Skrevet 30. august 2002 Det sier seg jo av navnet... Det er en liten tynn boks man kan ha sedler i, i stedet for å bruke lommebok eller krølle sedlene i lomma. De er små og praktiske med plass til noen sedler og feks visakort. Kjekt når man feks skal ut på byen.
tuji Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 Seddelboks høres jo ut som et svært kassaskrin! Egentlig er de vel beregnet på kredittkort og slikt, men det er sant at de er ypperlige til sedler også.
Gjest Lea Skrevet 30. august 2002 #4 Skrevet 30. august 2002 Hmmm.. det må jo være en fellesbetegnelse på seddelklype og kortholder da. En seddelklype er en slags stor binders som man tar på sedlene og en kortholder er en liten boks til VISA-kort og sånt. Ønsker meg en sånn jeg!!!
foundirish Skrevet 30. august 2002 #5 Skrevet 30. august 2002 Cartier sluttet vel å lage seddelklyper/kredittkort bokser pga mye skader på kortene mener jeg ha hørt, men de har noen snertne små lærsaker for kredittkort, som man også kan stikke noen få sedler og e.g. flexikort i, eventuelle småpenger kan man ha i nøkkellommen på buksen. Betalte NOK 800 for min i Belgia for noen år siden. Flott presang til personer som ikke liker å slepe rundt på store lommebøker
tuji Skrevet 30. august 2002 #6 Skrevet 30. august 2002 Det er kortholder folk her mener med seddelboks. Vet ikke hvor det ordet kom fra, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå