AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Bare sex som står i hode på de og hentydninger til det raskt. Anonymkode: 8a349...54e
isw Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Nei alle menn er ikke det. Men det er nokså mange.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 36 minutter siden, isw skrev: Nei alle menn er ikke det. Men det er nokså mange. Tror du har rett! Anonymkode: 8a349...54e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 Så absolutt ikke alle nei. Anonymkode: 4d159...0e9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Det er jo vel umulig å finne ut hvem som ikke er sånn, tipper jeg. Som å vinne i lotto. Anonymkode: 7a68d...dec 1
Martin13 Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Jeg er ihvertfall ikke sånn. Tror det er omvendt i min situasjon, at damen er den som tråkker raskest i den retningen.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 Ikke alle nei. Han jeg bor sammen med er totalt uinteresssert.. og jeg har tenkt å gå snart. Ikke hatt sex på flere år. Anonymkode: c6ea6...0dd
I Grosny Skrevet 30. juni 2019 #8 Skrevet 30. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare sex som står i hode på de og hentydninger til det raskt. Anonymkode: 8a349...54e Dersom man ikke er ute etter sex kan man liksågodt bo med en kamerat eller alene.
MuffinStud Skrevet 30. juni 2019 #9 Skrevet 30. juni 2019 Hm. Jeg er nok glad i sex/kos tidlig, men jeg ville ikke sagt at det er "kåring". "Kåring" er mer når du verdsetter personen kun når du har lyst på sex og nedverdiger personen etter sex (/utenfor seksuell setting).
Hr. Aktiv Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 Sikkert like mange menn som vil ha sex som det finnes kvinner som ikke vil det.
herzeleid Skrevet 30. juni 2019 #11 Skrevet 30. juni 2019 De aller færreste menn er kun ute etter sex. Samtidig er de aller fleste single menn åpne for sex med kvinner de overhodet ikke er interessert i forhold med. Når kvinner tror de er single fordi alle mennene de går til sengs med kun vil ha sex handler det antagelig mer om at en har gått til sengs med menn som ikke vil noe mer med disse kvinnene. Dette er egentlig et positivt budskap, fordi det betyr at de fleste menn vil ha forhold med den rette, og at kvinnene som velger feil menn faktisk kan gjøre bedre valg, og forhåpentligvis oppnå det de ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #12 Skrevet 30. juni 2019 2 hours ago, herzeleid said: De aller færreste menn er kun ute etter sex. Samtidig er de aller fleste single menn åpne for sex med kvinner de overhodet ikke er interessert i forhold med. Når kvinner tror de er single fordi alle mennene de går til sengs med kun vil ha sex handler det antagelig mer om at en har gått til sengs med menn som ikke vil noe mer med disse kvinnene. Dette er egentlig et positivt budskap, fordi det betyr at de fleste menn vil ha forhold med den rette, og at kvinnene som velger feil menn faktisk kan gjøre bedre valg, og forhåpentligvis oppnå det de ønsker. Dette. Menn har gjerne sex med de damene som vil, men menn har krav når det kommer til å finne en partner. Anonymkode: 1873e...613 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå