Gjest Xavia Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Er det noen som gidder å gi meg et aldri så lite resymé fra kveldens episode? Vær så snill!!
Gjest Xavia Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 HALLOOOOOO, noen som er så søte å snille at de gidder???
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Jeg har tatt den opp Huldra (selv om jeg måtte bytte kassett midt i.... ....ikke så lett å huske å spole, er det vel!?!?!
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Hm...skal vi se...husker jo ikke episoden fra begynnelse til slutt, men noen stikkord kan du jo få! - Damene anmelder Mike til politiet for drapet på Martha Huber, senere får han alibi av kjæresten sin (husker aldri hva hun heter, hun LoisLane-dama). Han blir sluppet ut igjen, men kjæresten blir kalt inn til avhør hos politiet - og får der vite at han tidligere har blitt dømt for drap og noen andre saker. Dama blir knust, selvsagt... - En kamerat av John tilbyr seg å være gartner for Paret Solis - gratis, mot at han skal gjøre "tjenester" for Mrs Solis. Det sier hun tvert nei til, men han går til Mr Solis og blir ansatt av han. Prøver seg senere på Mrs Solis, men blir avvist. Hun oppsøker han og John for å snakke med John (som er den som har fortalt om forholdet sitt til Mrs Solis), men kommer i snakk med kameraten - og han forteller at han tror han er homo, derfor måtte han prøve å ha sex med ei dame. Episoden slutter med at denne kameraten og sønnen til Bree koser seg i et basseng under en fest...LoisLane-dama kommer over dem ved en tilfeldighet. - Julie stikker på en fest uten tillatelse fra mora si - for å treffe gutten som hun ikke får lov til. Husker ikke hva han heter... - Bree snakker med John, fordi dattera hennes har planlagt å ha sex med han. Han sier at han ikke er interessert i henne, og Bree vil at han skal være brutal og veldig direkte når han forteller det til dattera. - Paret med de hyperaktive ungene: Tom (?)får en forfremmelse på jobben - kona til sjefen hans har lagt inn et godt ord for han. Kona til Tom syns ikke no' særlig om det, for det betyr at han kommer til å være mye mer borte hjemmefra og kommer til å gå glipp av mye i forhold til barna...Hun forteller det til sjefens kone, som nok antakelig forteller det til sjefen igjen...For forfremmelsen blir trukket tilbake... Hm, tror det var det som skjedde i hovedtrekk. Har sikkert gått glipp av noen poenger her og der, men mer husker jeg ikke nå, i hvertfall!
Gjest Cerise Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Bree is horrified when she finds a condom in the laundry basket. She accuses Rex of cheating on her again, but he tells her it has to be Andrew's. Bree grudgingly decides it's better to be safe than sorry and puts the condom on top of a pile of neatly folded clothes in Andrew's room. When the topic comes up at the dinner table, Andrew laughs and says it isn't his. It's Danielle's! She admits she was planning on having sex with John Rowland, and that he broke up with her because she wouldn't sleep with him. Bree's next step is to visit John and tell him to rebuff Danielle as cruelly as possible to make sure she doesn't hold out any hope. Tom is disappointed when he is passed over for VP at his office and Lynette tells him he should have been more aggressive. When the man who got the promotion instead of him has a heart attack, Tom goes after the job and gets it. Lynette is thrilled for him, until he tells her it will take him out on the road more. Lynette stops by Tom's new office and while she's there the boss's wife says she was the one who convinced him to promote Tom. So Lynette tells her how much Tom will miss of the kids' lives if he's gone so much. Her little job of sabotage works: Tom's promotion is revoked. When she sees how crushed Tom is, Lynette is remorseful, but she doesn't say anything. John's roommate, Justin, tells Gabrielle he'll mow her lawn for free, and offers to "take care of all the things John did." She turns him down, but he shows up anyway as their new free gardener, which money-strapped Carlos is thrilled about. Justin demands she sleep with him at least once or he'll tell Carlos about her and John. Gabrielle goes to John's apartment to tell him about Justin's threat. Only Justin is there and he apologizes for blackmailing her. He says he just wanted to prove to himself that he's not gay, even though he has a "buddy" he's been messing around with for some time now. Gabrielle kisses him goodbye as a test and he realizes he really is gay when he feels nothing. Carlos and Gabrielle reluctantly realize they're so broke they may have to sell their house and move away from Wisteria Lane. Zach invites Julie to a pool party, but she says she can't come because her mom has forbidden her to see him. Susan tells the other women about Mike shooting himself and how Lynette's children found Mrs. Huber's bracelet in his garage. They urge her to call the police and she reluctantly agrees. When Mike comes over to ask her why she's been avoiding him, the police show up and arrest him. A detective questions Susan, and she realizes that the night Martha Huber was murdered was the same night she and Mike first slept together. She's his alibi! Mike meets with the man footing the bill for his investigation who says he'll use his money to "save Mike's ass." The detective asks Susan to come down to the police station, where he tells her that an intruder was shot the same night Mike "accidentally" shot himself. Then he shows her Mike's police file: He's been convicted of drug trafficking and manslaughter. With Susan out, Julie goes over to Zach's pool party, where his creepy behavior finally convinces her there's something wrong with him. When she gets home, a tearful Susan tells Mike to stay away from her. Discovering that Julie's gone, Susan realizes she must be at Zach's and runs over to find her. Thinking Julie is in the pool making out with Zach, Susan demands the couple surface. It's Justin and Andrew! "I'm not gay!" Andrew insists, even though neither boy is wearing his swim trunks. (fra nettsiden abc har om desperate housewifes:))
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 Shit, fikk ikke med meg at det var han sønnen til Bree som plasket rundt i bassenget med han homse-gartneren Ojojoj, dette blir spennende neste tirsdag
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #9 Skrevet 4. mai 2005 Virker som om datteren til Louis-Lane-dama begynner å bli litt skeptisk til Zack også? (Ikke så rart, han virker creepy!). Lurer på når Dana kommer Var søt han gutten som ville ha sex med Gabrielle. Morsomt at sønnen til Bree er homofil..
Gjest Hilde K S Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Zack er creepy. Han har sikkert en eller annen diagnose.
Gjest Cerise Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Shit' date=' fikk ikke med meg at det var han sønnen til Bree som plasket rundt i bassenget med han homse-gartneren Ojojoj, dette blir spennende neste tirsdag[/quote'] herlighet,det fikk ikke jeg med meg heller,hehe *bortreist* satt jo til og med og så programmet på tirsdag jo..hallooooo
Cupcake Skrevet 7. mai 2005 #12 Skrevet 7. mai 2005 Jeg så heller ikke at det var han. Det var litt for mørkt der til å se ordentlig hvem det var synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 Virker som om datteren til Louis-Lane-dama begynner å bli litt skeptisk til Zack også? (Ikke så rart, han virker creepy!). Lurer på når Dana kommer Var søt han gutten som ville ha sex med Gabrielle. Morsomt at sønnen til Bree er homofil.. he he he ............
Gjest Lille Solstråle Skrevet 9. mai 2005 #14 Skrevet 9. mai 2005 Tex, vet du hvem Dana er?? Kan du være så snill å sende meg en pm og si hvem det er...? Please?
Gjest Seleena Skrevet 9. mai 2005 #15 Skrevet 9. mai 2005 he he he ............ Korleis veit du dette? Kor kan eg laste ned denne serien??
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #16 Skrevet 9. mai 2005 Tex' date=' vet du hvem Dana er?? Kan du være så snill å sende meg en pm og si hvem det er...? Please?[/quote']
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #17 Skrevet 9. mai 2005 Korleis veit du dette? Kor kan eg laste ned denne serien?? Hakke peil på hvro du kan laste det ned......
Shoegal Skrevet 10. mai 2005 #19 Skrevet 10. mai 2005 nå har jeg ikke tålmodighet mere! kan du sende pm til meg også, så er du superdupersnill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå