Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 hekta på quiz jahh... http://www.start.no/quiz/2001/11/22-4439.html Din sang er Dum Dum Boys' Splitter Pine! Du ser verden gjennom et litt uvanlig filter, kan oppfattes som en rebell, men relativt ufarlig. what?
Gjest uri Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Din sang er Destiny's Childs Independent Woman Et passende akkompagnement til en person med vekt på selvstendighet og integritet som seiler inn på festen med hodet høyt hevet og beundrende blikk i kjølvannet.
Gjest Hel Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Din sang er Destiny's Childs Independent Woman Et passende akkompagnement til en person med vekt på selvstendighet og integritet som seiler inn på festen med hodet høyt hevet og beundrende blikk i kjølvannet.
solisol Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Din sang er Abbas Dancing queen Alle har godt av litt glamour i hverdagen. Med denne sangen som ledesnor blir du en discodronning eller -konge som sprer litt glitter til hverdags og fest. Det er det værste jeg har hørt
Hilde Skrevet 3. mai 2005 #5 Skrevet 3. mai 2005 Din sang er Deelites Groove is in the heart En passende sang for en original som følger sitt eget hjerte. Ingen går upåvirket fra et møte med deg! Tøff sang, da!
Gjest seroxata Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Din sang er Destiny's Childs Independent Woman Et passende akkompagnement til en person med vekt på selvstendighet og integritet som seiler inn på festen med hodet høyt hevet og beundrende blikk i kjølvannet.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #8 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Steppewolfs Born to be wild. Du setter deg gjerne på sykkelen og setter av gårde alene. Ikke avhengig av noen og nynnende på nettopp... Hell yeah! 8)
Edie Skrevet 4. mai 2005 #9 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er D.D.E.s Det går likar no :o Du er en ekte representant for folket, tar den ordentlig ut på fest og har et positivt syn på livet. Uffameg, greit nok, men ikke det beste som kunne skje en Oslojente.. (første gang jeg har blitt kalt positiv i hele mitt liv..... alle ser på meg som den fødte pessimist)
Morea Skrevet 4. mai 2005 #10 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Destiny's Childs Independent Woman Sånn rent ut fra begrunnelsen er det jo greit. Men nå liker ikke jeg sånne syngedame-sanger da. Jeg liker rock!! Så det passer nok ikke helt som min sang akkurat.
Champagnepiken Skrevet 4. mai 2005 #11 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Deelites "Groove is in the heart". En passende sang for en original som følger sitt eget hjerte. Ingen går upåvirket fra et møte med deg!
BayliZ Skrevet 4. mai 2005 #12 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Dum Dum Boys' Splitter Pine! Du ser verden gjennom et litt uvanlig filter, kan oppfattes som en rebell, men relativt ufarlig
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #13 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Otto Nilsens Sleggene synger og hamrene slår Er du i bakrus i dag?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #14 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Dum Dum Boys' Splitter Pine! Du ser verden gjennom et litt uvanlig filter, kan oppfattes som en rebell, men relativt ufarlig. Vet ikke om dette er helt meg, men ok!
Gjest GreenSky Skrevet 4. mai 2005 #15 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Beastie Boys' Fight for Your Right to Party Sangen som dundrer i hodet ditt når du holder fanen høyt i en kamp for lørdag hele uka.
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #17 Skrevet 4. mai 2005 hekta på quiz jahh... http://www.start.no/quiz/2001/11/22-4439.html Din sang er Dum Dum Boys' Splitter Pine! Du ser verden gjennom et litt uvanlig filter, kan oppfattes som en rebell, men relativt ufarlig. what? Samme her
flowerpower Skrevet 4. mai 2005 #18 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Beastie Boys' Fight for Your Right to Party Sangen som dundrer i hodet ditt når du holder fanen høyt i en kamp for lørdag hele uka. Yeah
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #19 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Destiny's Childs Independent Woman Et passende akkompagnement til en person med vekt på selvstendighet og integritet som seiler inn på festen med hodet høyt hevet og beundrende blikk i kjølvannet.
Gjest StoreSky Skrevet 4. mai 2005 #20 Skrevet 4. mai 2005 Din sang er Dum Dum Boys' Splitter Pine! Du ser verden gjennom et litt uvanlig filter, kan oppfattes som en rebell, men relativt ufarlig. Phu! Ble litt nervøs underveis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå