Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere. 

Jeg og samboer har bestemt oss for å endelig prøve på å få vårt første barn sammen. Har nå nådd slutten av syklus, og har fått småblødninger til morgningen som nå alt begynner å gå bort på ettermiddagen. Så en VELDIG svake pos prøve i går, men er jo selvfølgelig redd for at det bare var en skyggestrek eller kjemisk da jeg begynte å blø til morgningen. Er det noe håp om for meg at dette er en festeblødning? Hadde jo selvfølgelig vært utrolig gøy om det klaffet første prøve måneden. Håper noen av dere erfarne prøvere kanskje kan være hyggelige å dele sine erfaringer! 

Om dere har noen andre tips så tar vi imot dem med åpne armer! 

Lykke til til dere alle, og tusen takk for svar på forhånd. :) 

Anonymkode: 484bd...9e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Legg gjerne ut bilde av den svake testen du snakker om?😅👍 lykke til.

Anonymkode: 40c01...2be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. 

Jeg og samboer har bestemt oss for å endelig prøve på å få vårt første barn sammen. Har nå nådd slutten av syklus, og har fått småblødninger til morgningen som nå alt begynner å gå bort på ettermiddagen. Så en VELDIG svake pos prøve i går, men er jo selvfølgelig redd for at det bare var en skyggestrek eller kjemisk da jeg begynte å blø til morgningen. Er det noe håp om for meg at dette er en festeblødning? Hadde jo selvfølgelig vært utrolig gøy om det klaffet første prøve måneden. Håper noen av dere erfarne prøvere kanskje kan være hyggelige å dele sine erfaringer! 

Om dere har noen andre tips så tar vi imot dem med åpne armer! 

Lykke til til dere alle, og tusen takk for svar på forhånd. :) 

Åssen blødning har du hatt? Er det sånn litt rødt på papiret eller at du må gå med innlegg? Og hvor lenge?

Er litt sent å ha en festeblødning mot slutten av syklus. Pluss man får ikke festeblødning dagen etter en positiv test. Man får kun positiv test om egget har festet seg og er da en evt. festeblødning oppstår. En positiv test får du som regel tidligst 2-3 dager etter at egget har festet seg. 

Om dette er slutten på syklusen. Tror du kanskje ikke at mensen din kommer? 

Husk at kjemisk graviditet er veldig vanlig å skjer i 50% av tilfellene bare at vi som oftest ikke merker det da vi ikke tester så tidlig pluss mensen kommer til planlagt tid da egget bare var nær slimhinnen før den «døde». Dette skjer veldig ofte. Og er derfor mange får en svak test fordi HCG stiger litt før den faller igjen. 

Lykke til med prøvingen! Ingen regler uten unntak så kan jo hende du er gravid :) 

Anonymkode: f4ca9...cd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk festeblødning dagen jeg skulle hatt mensen, trodde festeblødningen skjedde da🙈

Fikk bare blod etter tørk en gang på morgenen.

Anonymkode: 0e71b...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde litt fra dagen før til dagen etter mensen skulle kommet. Er 27 uker nå😊

Anonymkode: 83ce2...e4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, oppdatering her! 

Har fått en sterk pos test i dag tidlig og er offisielt gravid! Tusen takk for flotte innspill og gode ord. Har fått trøsten opp i en skremmende tid med blødninger. 😊 Har nå troen på at de gode ordene gjorde meg mer rolig med troen på at dette var normalt, så tusen takk for trøstende ord i en litt «skummel» tid ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...