Gå til innhold

Venner av det motsatte kjønn - kan det funke på sikt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan vennskap med motsatte kjønn fungere over tid? Uten at det kommer sex eller følelser i bildet? Nå snakker jeg ikke et år eller to, men 5-10-20 år? Er det noen som har opplevd det?

Anonymkode: edcd6...59b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan det fungere. Har flere mannlige venner jeg, som jeg har hatt i mange år. 

Anonymkode: dfdda...698

Skrevet

Hvis begge er stygge nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg er bifil og hvis det ikke funket ville jeg jo i så fall ikke kunne hatt noen venner uten at det kom følelser inn i bildet 😅 og jeg har mange venner jeg kun vil være venn med, uten noe seksuelt og romantisk :) 

Anonymkode: aa0ae...7d6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt!

Anonymkode: ab3cc...788

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg og min nærmeste venn har kjent hverandre i 16 år nå.

Anonymkode: ad1d6...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kompiser i fem, ti og femten år, ved siden av å være gift. Alle som én har endt opp med å ville ha meg til sengs, og da har jeg kuttet dem vekk. Har ingen kompiser igjen nå, og det er like greit. Orker ikke enda et kompisforhold hvor alt ender opp i et ønske om å hamre over meg. Jeg er mer enn bare et hull...

Anonymkode: 43f33...799

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo det. Men nesten uten unntak har én av partene vært interessert på et tidspunkt, eller er det hele veien. Der eneste grunnen til at det ikke skjer noe, er at den andre syns at tanken på forhold eller intimetet er helt utenkelig med den personen. Så meh..

Anonymkode: 01e14...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...