Gå til innhold

Ubehagelig at indre kjønnsleppe henger ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en indre kjønnsleppe som henger ut. Tror det kun er en, men den henger i veien og er litt rar. Det ser ut som en tunge som henger ut helt øverst, så etter barbering vises den veldig godt. Noen ganger henger den lengre ut og andre ganger henger den ikke ut og er ikke synlig Problemet er at jeg synes den er ubehagelig, noen ganger så er det vondt for den blir i klem hvis jeg har på en strammere bukse eller har undertøy med blonder som gneger på den. I tillegg så er det ubehagelig å være naken når den henger ut fordi det kjennes litt merkelig. Det jeg lurer på er om hva jeg kan eventuelt gjøre for å holde den inne, eller om jeg må til legen med det? Håper noen har liknende erfaringer... Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre med det.

Jente 23

Anonymkode: 54c20...93b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kan få dekket operasjon hvis du har fysiske plager med det. Forhør deg hos lege/gynekolog.

Anonymkode: 67868...508

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker å gjøre noe med det så kan du kontakte aleris e.l og få konsultasjon hos en kirurg. Ellers må du til legen som antageligvis henviser deg til sykehuset der de vurderer om det er såpass at du får dekket en operasjon.

Anonymkode: 9acb1...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Som skrevet over, har du faktiske fysiske problemer med det, tror jeg du får dekket operasjon til å skjære av litt av det som henger ut. 

Anonymkode: 9d84c...f26

AnonymBruker
Skrevet

Det anbefales ikke. Jeg har også indre kjønnslepper som henger ut, og som er ubehagelige - men legen nevnte at det var stor sjanse for at man kunne få store plager i underlivet i ettertid. Derfor har jeg latt være.

Anonymkode: d7af0...fcd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har samme som deg, den ene kjønnsleppen er lang og stikker utenfor. Resulteter i at det er bedre å la være å barbere, for fjerner jeg for mye hår, blir den mer fremtredende så det ser ut som en hund som stikker tungen ut i den ene munnviken og sikler:p Og det trives jeg ikke akkurat med. Og ikke bare ser det rart ut, men det er ubehagelig med både undertøy og bukse fordi det klemmer slik på den. Og ja, jeg kan krølle den og stappe den inn, men den fyker fort ut igjen. 

Så jeg "gjemmer" den bare inni hårene og da går det så bra og jeg trives med det:)

Anonymkode: 917fe...f56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer oppriktig på dette. Hvordan kan det skape ubehag, når mange av oss andre med lange indre kjønnslepper ikke opplever det? Hvor lang er den? 

Anonymkode: 730e9...362

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Begge mine er utenfor,  men har aldri hatt plager med det. 

Anonymkode: 928d8...51c

• Liker 3
Skrevet

Mange av oss har det slik. Men uten fysiske plager av den grunn. Har du faktisk plager med dette så bør du ta en tur til legen. Men kan det være slik at du fokuserer så mye på dette at du merker (innbiller deg?) plager pga det? For det er faktisk veldig normalt at de indre kjønnsleppene henger litt utenfor de ytre. 

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vanlig og normalt at de indre kjønnsleppene stikker utenfor de ytre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...