Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Jeg(19år) møtte en fyr(24år) på fest for noen år siden. Skikkelig koslig og flink til å danse :-) Har aldri rota me han, bare danset og snakket... Og flørta litt. Vi møtes (stort sett) bare på fester som arrangeres midt mellom bostedene våre. De arrangeres ikke ofte, så jeg ser han ikke mer enn.. tja.. 8 ganger i året kanskje. (dæven, d hørtes lite ut) For en stund siden fant jeg ut at han er broren til en bekjent/kamerat(20år) av ekskjæresten min. Han gikk på samme skole som meg i fjor, jeg syntes han var litt søt, men var ikke interessert i han. Jeg hilste på han da jeg var sammen med eksen min, og vi sier hei og prater litt når vi sees. Da jeg fant ut at 20åringen og 24åringen var brødre begynte jeg å spørre han på 20 om forskjellige ting som omhandlet broren, og han skjønte sikkert at jeg var interessert i`n. Men nå har jeg begynt å tenke mer og mer på han på 20 :o Jeg liker han skikkelig godt... Han er mer på min alder og jeg ser han oftere enn storebroren hans. Jeg ville ikke likt at en gutt viste interesse for storesøstra mi, og så plutselig ble han gira på meg. Begge fyrene er nok klare over at jeg liker/likte den eldste av dem. "Sykt" og ekkelt å prøve seg på den yngste nå, sant..? Tørr ikke si dette til noen av vennene mine :oops: Hjeeelp! PS: Jeg tror ikke han på 24 er så veldig gira på meg, er nok mest vennskapelig. Han på 20 hadde jeg kanskje hadd sjangs på før. Men nå vet jeg ikke. Fint hvis dere som svarer setter dere inn i både min, og begge brødrenes situasjon. Spesielt han yngste.
Gjest Violetta Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Synes ikke det høres ut som noe problem jeg. Du har jo ikke vært sammen med broren, bare vært interessert. Kjør på, sier jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 He he he.. søtt innlegg Synes ikke du skal bekymre deg for mye om dette. Ingenting skjedde mellom deg og 24 og hvis han ikke har vist interesse er det tvilsomt at han vil reagere noe særlig på om du begynner å date lillebroren (helt ærlig: han har neppe lagt noe særlig i de 8 treffene deres........) Synes heller ikke du skal gruble så mye på hvordan 20 tar en evt. tilnærmelse fra deg. Kanskje han synes det er stilig at han "utkonkurrerer" storebroren?? Synes også du skal satse litt her og sjekke ut 20. Men vær forberedt på at det kan bli familiens store muntrasjonsråd i årene fremover
Gjest Violetta Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 I hvert fall kommer dette til å bli en fin historie i deres evt. fremtidige bryllupp! Hvis det går så langt da...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har klina med 2 brødre samtidig på et utested jeg og ingen av de mistet interessen... Go for it sier jeg!
smidja Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Hehe, så herlig. Prøv deg sier nå bare jeg, kan ikke få noe annet enn et nei
Samantha Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 Venninda mi klina med to brødre og søskenbarnet deira samme kveld, og alle tre var fortsatt interessert i ho etterpå Trur det er litt konkurranseinstinktet som slår inn, eg! Så lenge det ikkje har skjedd noko særlig med deg og han eldste, kan eg aldri tenke meg at det er noko problem for nokon av dei. (Vi jenter er nok meir vàre på det med søstre/venninder og typar) Pass på å ikkje gjere/seie noko som kan gjere at 20-åringen blir i stuss på om du kanskje fortsatt likar han eldste litt, så går det nok strålande! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Overraskende mange positive svar her, håper for din skyld at det de andre har beskrevet, kan stemme i din situasjon også, nemlig at det setter i gang konkurranseinnstinkt (vel, det er vel ikke så bra at to brødre slåss om deg) eller likegyldighet... Og det kan kanskje hende at gutter ikke er så nøye på slike ting. :-? Det er umulig å sette seg inn i deres situasjon... Folk tenker forskjellig. Her er noen punker som gjelder den eldste: *Du skriver selv at han nok ikke er særlig interessert i deg. hvorfor tror du det? *Flørter og danser man gang på gang med folk man ikke bryr seg om? Det kan jo hende at han bare synes du er pen og grei å prate med, men... Hvem har tatt initiativ til dans og prat? *Hvis han liker deg uten å vise det til noen, så blir han kanskje sint på broren fordi at han har "stjålet" deg. *Hvis han liker deg og broren vet det, så blir det vanskelig for broren å være med deg hvis han også liker deg. *Hvis han ikke liker deg, så er det ikke noe i veien for deg og broren, men det kan hende at han/begge og andre folk ser på deg som litt løsaktig på en måte og de kan tro at du er useriøs/har vanskelig for å bestemme deg. *Det kan hende at han ikke tenker på deg som noen annet enn en ,enkelt og greit, bekjent. Og han har kanskje ikke merket at du har vært gira på han. Den tanken har kanskje ikke engang streifet han. Den yngste: *Han ser kun på deg som sin venns eks og sin brors beundrerinne. (Har du rota/flørta med noen andre mens han har vært tilstede også?) Hvis du attpåtil begynner å flørte med han selv, så kan han tro at du er ei "glad i alle, elsker ingen"-jente som tar lett på ting. *Han liker deg, men tørr ikke å vise det siden storebroren er interessert. *Han liker deg og storebroren er klar over det, men du får ikke vite det, fordi begge tror at du er interessert i den eldste. *Han er rett og slett ikke interessert i deg. *Han liker deg og ønsker kanskje å bli kjent med deg. Du: *Du bør forhøre deg litt blant folk som kjenner brødrene. Hvis ingen er gira på deg, så trenger ingen å vite at du er/var interessert i begge. Da slipper du å "drite deg ut"... *Når du har forhørt deg og funnet ut at ingen av dem liker deg, så må du vel bare finne deg i det. *Hvis du finner ut at begge er interessert i deg så sliter du... Det tror jeg nemlig ikke vil funke. *Hvis kun den eldste er gira på deg, så må du ta en ny titt på han, finne ut hvorfor du begynte å like han. Liker du han fortsatt? Hvis du bestemmer deg for å satse på han så må det bli 100%, noe annet blir for dumt. *Hvis kun den yngste er gira på deg, så må du satse på han! Jeg ville holdt dette veldig "hysj hysj" og fiska litt etter info uten å virke interessert i hverken den ene eller den andre. Ikke ta noe initiativ på neste fest, se om den eldste kommer bort til deg. Hold øya åpne og følg med den yngste. Gir han tegn til å være interessert? Husk at han kan tror at du er gira på broren, og derfor ligger lavt. Innviklet ja.. *avslutter innlegg* Eller, forresten. Hva med å ta en prat med den eldste broren? Han liker deg jo sannsynligvis ikke skrev du, så da kan du jo forklare situasjonen ærlig. Du så han, syntes han var koslig, spennende og morsom å prate med/henge med på fest. Og så fikk du øya opp for en annen fyr, fant senere ut at han var broren osv... Og så kan du spørre og grave og vise at du er interessert i lillebroren. Hva med å ta en prat med den yngste broren? Si at du spurte og grav om storebroren fordi at du ville nærme deg lillebroren. Barnslig, men kanskje han synes det bare er søtt? *Lurer på om jeg har skrevet lillebror, storebror, yngst og eldst på rett plass over her* *gidder ikke lese gjennom, men trykker på "ok"*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå