Gå til innhold

Drikke. Kan man bli brisen av to cider med 4,7 vol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar til dere som svarte skikkelig! 😀 

ts

Anonymkode: 5180f...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er voksen kvinne på 50kg. Om jeg drikker 2 halvlitere enten relativt raskt eller på ganske tom mage, blir jeg definitivt brisen! Nå tenker jeg på brisen som å kjenne påvirkningen ordentlig, men fortsatt behagelig, ikke være full. 

Anonymkode: c6b3a...c2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 48kg og blir brisen på 2 cidere. 4-5 cidere og jeg får blackout. Bruker ikke drikke mer enn ca 2 med mindre jeg er med gode venner som blir fulle. 2 cidere er nok. Kanskje en tredje om festen er lang

Anonymkode: 4c72d...46b

Skrevet

Hos meg skal det i hvert fall mye mer enn to cider til før jeg merker noe som helst. Men så er jeg kanskje mer vant til alkohol enn det du er. Vil tro at det har noe å si.

Hvis du skal på et arrangement og du vil bli brisen, så ville jeg tatt med mer enn to enheter.

Jeg er 27 og ikke tykk.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2019 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Etter to cider er du godt brisen, kanskje til og med full, og mister all sunn fornuft og dømmekraft. Du får lyst på mer drikke, eller blir tilbudt av andre. Du ender opp sørpe full, og i verste fall så fjern/ansvarsløs at du kan bli utnyttet eller gjøre noe du vil angre på.

Skammer du deg ikke over å servere slike løgner? Man mister ikke all sunn fornuft og dømmekraft etter å ha fortært så lite som to sider eller to pils. Gå og gjem deg under steinen og kom aldri fram igjen, ditt troll!

Anonymkode: 843dc...3fd

• Liker 1
Skrevet

Klart det er vanlig å bli brisen av en liter med cider, mange menn kjenner det jo også når de her drukket 2 halvlitere med øl. Så sant man ikke er alkis er det nok helt vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Man blir fortere beruset (trenger mindre mengder alkohol for å bli beruset) hvis:

- Man veier lite

- Man er kvinne

- Man drikker på tom mage

- Man drikker raskt

- Hvis man har tatt enkelte legemidler

Anonymkode: 46ba9...da2

Fin liste! Fører opp et punkt til som gjelder alle jeg har diskutert det med:

-Hvis man har mensen

Anonymkode: 97921...62a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fin liste! Fører opp et punkt til som gjelder alle jeg har diskutert det med:

-Hvis man har mensen

Hvorfor skulle man bli fortere full av å ha mensen?

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvorfor skulle man bli fortere full av å ha mensen?

Usikker. Men merker det på meg selv, og andre jeg har snakket med har det også sånn. Trolig hormoner som gjør noe med alkoholomsetningen/følelsen av å ha drukket (for mye). Man får neppe høyere promille, men merker alkoholen mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...