AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Skal selge mobilen min, og jeg har tilbakestilt den til fabrikkinnstillinger. Er derimot redd for at noen som kan med dette kan få frem bilder som egentlig er slettet. Ja, jeg har hatt sensitive bilder, meldinger osv på mobilen. Bør jeg bare droppe å selge den og heller ødelegge den? Kan få noen tusen for den så er jo litt kjedelig å ødelegge den, men vil jo ikke at nakenbilder og meldinger skal havne på avveie.... Anonymkode: a915c...8d8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Åssen mobil er det? Anonymkode: c3dd0...5da
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åssen mobil er det? Anonymkode: c3dd0...5da Android mobil. Anonymkode: a915c...8d8
Jonencloud Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Hvis mobilen var kryptert skal det i utgangspunktet være umulig å finne noe. Android har hatt kryptering på som default en stund nå, men hvis mobilen er gammel er det mulig kryptering ikke har vært på, i hvilket tilfelle det er mulig, (men svært usannsynlig) å finne gammel data.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå