Amanja Skrevet 3. mai 2005 #1 Del Skrevet 3. mai 2005 Han er såvidt 7 mnd, og når jeg gikk inn på rommet til han så sto han oppreist i senga, helt stødig, og holdt seg i sengekanten.. er ikke det ganske tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 3. mai 2005 #2 Del Skrevet 3. mai 2005 Jo, det er tidlig Så flink han er Husker godt første gang Vesla reiste seg jeg også. Det var Stort. Ho var også en av de tidlige. Skjønner godt at du er stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 3. mai 2005 #3 Del Skrevet 3. mai 2005 Så flink gutt du har!!! Jo det er tidlig, så du kan godt være stolt av den lille, store sterke ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. mai 2005 #4 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er stort uansett om de er tidlig eller ikke, men gutten din er nok tidlig ja. Skjønner godt at du er stolt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korallrev Skrevet 15. juni 2005 #5 Del Skrevet 15. juni 2005 Så gøy! Da kjenner man morsfølesen! Dere må kose dere i sommer med vesle gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 15. juni 2005 #6 Del Skrevet 15. juni 2005 nå begynner den morsomme tiden, husker godt at sønnen min reiste seg opp og begynte å gå rundt ting (det kommer snart det også!), det er morsomt når de begynner å bevege seg litt mer, men de må passes mer på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå