Helsetrøye Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Bare jeg som svetter som en gris i denne varmen eller? Når jeg er ute og går så kjenner jeg etter hvert at det begynner renne bak ved nakken. Og jeg er bløt i ansiktet og på halsen. Titter jeg bort på andre, ser de tørre ut... Spesielt ille er det om jeg går utenfra og inn i en butikk. Da føler jeg svetta bare renne over hele kroppen 😓 Flere enn meg som har det sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Ja, føler meg ikke mye fresh i varmen. Men nå er det heldigvis ikke så varmt her på vestlandet idag, regnet litt også. Anonymkode: cee34...48d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Jeg også er sånn. Jeg svetter fort og mye. Verst er det i ansiktet og lysken. I panna bruker jeg stop24 krem, den hjelper. Det er så flaut at svetten renner nedover ansiktet bare jeg beveger meg. Jeg håper at sommeren ikke blir over normalt varm. Anonymkode: c2f9d...a3d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 Jeg svetter ikke mye, men føler meg overopphetet likevel, så føler meg ufresh selv om svetten ikke renner. Anonymkode: 84777...9a9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Teit utrykk, griser har ikke svettekjertler. Anonymkode: 4155c...cfd
Gjest #Rasshøl Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Teit utrykk, griser har ikke svettekjertler. Anonymkode: 4155c...cfd Det er teit at du retter på Ts. når du skriver utrykk, og ikke uttrykk.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Det som er enda flauere er stripa med svette som legges igjen på stoler 😅 Glemmer ikke når jeg var i New York, sikkert 40 grader. Ute på en slik båt tur, reiste meg og den fine blaute stripa 😂 men hva skal man gjøre, er enkelte steder man ikke bør smøre deo 😅 Men ja, ansiktet, nakke, rygg, under pupper etc... Svette over alt i varmen. Nei jeg har bosatt meg på vestlandet for 10 grader og regn er fantastisk!!!!!!! Danser regndansen hver sag i håp om at sola skal få skyer foran seg! De på jobben «det blir sol og fint hele helga» meg; «ork! 😭» bedre med sol når jeg er på jobb! Anonymkode: c84ea...ece
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 Yup, jeg svetter i enorme mengder. Er ikke syk, ei heller overvektig. Skal virkelig ingenting til! Pinlig. Ha med våtservietter og bomullspads i vesken er nå mitt tips. Anonymkode: 4e9a5...0e3
Gjest #Rasshøl Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 Jeg svetter ute jeg også. Pleier å ha torky papir i lomma, siden det ikke loer. De siste dagene har jeg dusja i kjølig vann, etter nesten hver tur med hunden. 🥵
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #10 Skrevet 29. juni 2019 Svetter også mye når det er så varmt, mest i ansiktet rundt nesa, haka og mellom overleppa og nesa.. Det synes jeg er flaut, for jeg ser ikke mange andre som svetter der 😒 Er ung i tillegg, føler jeg ser dum ut blant de som har perfekt sminke hele dagen mens jeg så vidt gidder å sminke meg fordi mesteparten svetter bort... Anonymkode: 20c8b...a37
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #11 Skrevet 29. juni 2019 Slik som dere har det nå i varmen har jeg stadig året rundt. Da skjønner dere hvordan jeg ofte føler meg rundt folk. Helt fryktelig. Svetter mye fra hodet. Det renner bare jeg er bittelitt aktiv. Tar en liten oppvask og det renner. Går opp trapper osv. Jeg er dessverre mindre aktiv grunnet dette problemet. Sukk! Anonymkode: 07b2a...bcb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #12 Skrevet 29. juni 2019 Can’t relate, kaldt som bare f i bergen. Kjenner jeg blir lei meg. Anonymkode: 915c8...b31 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #13 Skrevet 29. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik som dere har det nå i varmen har jeg stadig året rundt. Da skjønner dere hvordan jeg ofte føler meg rundt folk. Helt fryktelig. Svetter mye fra hodet. Det renner bare jeg er bittelitt aktiv. Tar en liten oppvask og det renner. Går opp trapper osv. Jeg er dessverre mindre aktiv grunnet dette problemet. Sukk! Anonymkode: 07b2a...bcb Jeg er også sånn hele året, svetter fra ansikt og hodebunn ved lette aktiviteter. Det er da stop 24 redder meg, ihvertfall i ansiktet. Men i varmen er det enda verre. Fryktelig plagsomt å svette mye. Jeg vil mye heller fryse litt. Anonymkode: c2f9d...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #14 Skrevet 29. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også sånn hele året, svetter fra ansikt og hodebunn ved lette aktiviteter. Det er da stop 24 redder meg, ihvertfall i ansiktet. Men i varmen er det enda verre. Fryktelig plagsomt å svette mye. Jeg vil mye heller fryse litt. Anonymkode: c2f9d...a3d Jeg svetter mest fra hodebunn, men det renner nedover ansikt. Lite artig i hverdagen å ha det slik. Stop24 har jeg hørt om, men aldri prøvd. Men det hjelper vel ikke i hodebunnen... Anonymkode: 07b2a...bcb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #15 Skrevet 29. juni 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Can’t relate, kaldt som bare f i bergen. Kjenner jeg blir lei meg. Anonymkode: 915c8...b31 16 grader "kaldt som bare faen"? Hva er det da på vinteren når det er -10? 😜 Jeg er misunnelig på deg..28 grader her langs Oslofjorden. Har flere ting jeg skulle ha gjort i dag - støvsugd, rydda gjesterommet, vaska kjøleskapet osv -men orker rett og slett ikke å gjøre noe pga varmen. Svetten er plagsom også. Kulde er ikke noe problem, er jo bare å kle på seg gode klær (ikke at 16 grader er kaldt da.) Varme får man ikke gjort noe med, kan ikke akkurat ta av meg huden 😛 Anonymkode: 035bd...997 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #16 Skrevet 29. juni 2019 Hadde jeg bare svettet i ansiktet... Jeg svetter som en gris hele året! Rygg, armer, under brystene, mage, lyske, bein, knehaser, kort sagt over alt, unntatt ansikt og armhuler. Jeg må alltid tenke på hvilke klær jeg har på meg, passe på at jeg har noe å knytte rundt livet i tilfelle jeg får svetteflekker på rompa eller i lysken, så det ser ut som om jeg har tisset på meg. Det hindrer meg ikke i å gå ut i offentligheten, men plagsomt er det lell. Anonymkode: f5e0f...8c0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #17 Skrevet 29. juni 2019 Kom til Tromsø! Her er det fem grader og har snødd et par ganger i dag Anonymkode: feccc...57f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå